Moi!
Ostin varustehenkarin, jotta saisin näppärästi lätkävehkeet kuivumaan, täyttämättä aina saunan lauteita. En hoksannut kaupassa kysyä, että miten nuo rytkyt oikeaoppisesti laitetaan siihen kuivumaan.......voisiko joku ystävällissti neuvoa ?
Varustehenkari
6
6328
Vastaukset
- ex-pelaaja
ei kai siinä mitään oikeaoppista tapaa ole. kassista kamoja vaan vapaana oleviin koukkuihin, niin ettei ne putoile kun henkaria vähän tönäisee.
- Pikku junnun äiti
Kiitos, niin mä vähän ajattelinkin, mutta tuo henkari on niin "littana", että mitenkä ne oikein kuivuu siinä kunnolla ilmavasti, kun varusteita tarvittaisiin jo seuraavana päivänä. Eikö ne ala haista ?
- ex-pelaaja
Pikku junnun äiti kirjoitti:
Kiitos, niin mä vähän ajattelinkin, mutta tuo henkari on niin "littana", että mitenkä ne oikein kuivuu siinä kunnolla ilmavasti, kun varusteita tarvittaisiin jo seuraavana päivänä. Eikö ne ala haista ?
pihalle sateen suojaan kun ei oo vielä pahemin pakkasta, ei kyllä tulis mieleen laitaa olohuoneeseen kuivumaan. muuten haju kuuluu asiaan, kunhan pitää huolen ettei varusteet haise sisällä asunnossa.
- Pikkujunnun äiti
ex-pelaaja kirjoitti:
pihalle sateen suojaan kun ei oo vielä pahemin pakkasta, ei kyllä tulis mieleen laitaa olohuoneeseen kuivumaan. muuten haju kuuluu asiaan, kunhan pitää huolen ettei varusteet haise sisällä asunnossa.
Asia selvä. Kiitokset avusta.
- Aloitteleva pelaaja
Mutta minne housut ja kypärä laitetaan vai laitetaanko niitä ollenkaa, kun meidän hallissa on kuivauskoppi johon saa jättää tavarat kuivumaan ? PS.tarvitsen tietoa jo tänään
- tuleva NHL tähti
Mäkin sain varustehenkarin eilen mut en tiedä miten kamat laitetaan siihen jos joku vois ystävällisesti laittaa linkin jossa näytetään henkari "täytettynä" KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275