kuinka paljon voi laittaa bensan sekaan polttoöljyä ennenku rupee tulee ongelmia jälkikäyntiä ynnä muut ????
bensa + pölttoöljy
7
1162
Vastaukset
- FIHTY
Joskus tuli ajettua nissanin 1.5 -86 mallilla puolet bensaa ja toinen puoli diisselii.
Tyttärillä oli sattunu erehyksessä laittaa diisseli autoon bensaa tankin täyteen 35l ja siin autossa oli 70 litran tankki onneksi eivät ajaneet metriäkään sillä diisseli autolla. Mulla loppu sit datsunasta bensa ja mä sain sen sekodiisseli bensan ja ajelin tyytyväisenä. Ongelmia oli hiukka savutti aika paljon eikä meinannu aina sammua mut ei se menoo haitannu saatto hiukka nykiäkin enempi.
Siin datsunassa oli muutenkin kone aikasta lailla loppu joten riskillä ajelin muutenkin´.
Mut jos sieltä bensa auton tankista löytyy muuta kuin bensaa diisseli vero napsahtaa sillekin samalla lailla jos ajais porkkana mehulla diiseli autolla.- napsahtaa
kerrotko käytännössä.
- Raaseri
...ainakin 70 prosenttia. Voit vielä terästää seosta heittämällä kunnon ponukännin jälkeiset krapulakuset sekaan. Halvaksi tulee kilometrit, siis ne harvat, jotka sillä autolla ajat. Ellet sitten satu ajelemaan vanhalla kanttiladalla, mitkä ovat tosin käyneet aika harvinaisiksi Suomessa, tosin maaseudulla niitä edelleen näkee...
- jälkikäyntiä
jos on katalysaattori auto niin ei yhtään, mut vanhaan varmaan voit sekottaa.
kokeile ensin jollain pienellä seoksella esim. 5% ja siitä lisäilet 10% jne. kun alkaa käyntiongelmat niin palaat edelliseen prosenttiin.
ja sitten ei muuta kuin halpaa ajoa. - gasoil
miten siitä voi joutua kiinni, ei bensa auton tankkia tutkita (ratsiassa)jos joku sitten kusauttaa niin se on sitten eri asia.(tankkaa polttoöljyn tallissa, eikös nää uudet ruisku katti vehkeet säätele seoksia sun muuta polttoaineen mukaan ????
ja eikös tuo katti vie sen savutuksen pois- diesel
diesel kulkine, ajele sillä moottori- polttoöljyllä. Sitä saa suhteellisen edullisesti.
Näin tekee esimerkiksi Romaanit, mikset sinäkin. Oletko jotenkin huononpi ihminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453