EIkö kukaan todellakaan tiedä kyseistä piirros anime elokuvaa se on todella vanha.Omistan itse pari osaa , mutta raivostuttaa kun ei tiedä mitä lopussa tapahtuu.
SE kertoo perheestä joka omaa voimat liikutella esineitä ja kadottaa tavaroita..SE on pehmo animea.Jotain suhde ongelma ja rakkaus lässytyksiä...
Mutta sanooko kenellekkään mitään...
Kari koski (perhe:niina ,maija ja isä..(kissa mirre)
Leena ja Linda (?????????)
Superperhe
4
1575
Vastaukset
- pöööh
joskus tuhat vuotta sitten sain kaksi ekaa osaa...mut en mäkään tiiä mitä lopussa tapahtuu...ärsyttävää...
- still
juuh....mä haluan ne viimeset osat...se on piirretty aivan loistavasti.*nyyh*..Eikä se voi todellakaan loppua siihen...oon koittanu etsiä siitä jotain tietoa netistä,mutta ei mitään...
Siis helps jos joku tietää - susannah.......
still kirjoitti:
juuh....mä haluan ne viimeset osat...se on piirretty aivan loistavasti.*nyyh*..Eikä se voi todellakaan loppua siihen...oon koittanu etsiä siitä jotain tietoa netistä,mutta ei mitään...
Siis helps jos joku tietääElikkäs tolla nimellä kannattaa ettii tietoa kyseisestä animesta.Sekä youtuben sivuilta sillä siellä on sarjan jatko-osat. Osa myös englanniksi tekstitetty!
Kaipaisin kyllä tietoa ihmisiltä jos tietävät sarjasta jotain!
Esim miksi lopetettiin vai onko tuotu suomeen loputkin sarjan osat?
- .......
itellä tuli kans mieleen tuo sarja tässä yks nätti päivä ku kattelin tenavana videoita pari kappaletta. ja harmitti kans ku en tiedä miten loppu. sitte otin selvää vähän siitä. joo tuossa tuliki tuo nimi ylempänä siis Kimagure Orange Road. eikä ole tullu suomeen enempää siitä sarjasta osia, omaksi jos halajaa niin sitte metsästään vaikkapa ebaysta. toki myös torrentteina jostaki. mutta! youtubesta löytyy kaikki 48 jaksoa japaninkielellä joissa on enkuksi tekstitykset. =) samaten löytyy myös molemmat 2 kimagure orange road elokuvaa! huippu sarja kyllä, hulluna väärinkäsityksiä huuh. hullun nostalginen olo tuli kyllä katottua. tehtäispä vieläki tuommosia vastaavia. ps. Ayukawa Madoka (=aka Leena) on kyllä kaunein animetyttö koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3606488Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta734216Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom433574Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1333492Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole953484Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2453433Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll843107Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1042743Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2212470Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a112318