Heiluu hirveesti... Sen masu? Raskaana? Skuuppi?
Maijal hyvä maha!
5
1238
Vastaukset
- ddd
Pittääkö tuoki tänne tulla kertomaan .
Vissiin oot niin tarkasti tutkinu sen!? - niina^^
Sullakin leikkaa.... tyhmää
- kimalainen 24
Elintaso noussut, vanhat kaverit hyljänneet, nakkas äijänsä pihalle, harjaa kullemma hampaansakin shamppanjalla... no , vuositulot 2,2, miljoonaa euroa , kaippa sillä voi ostaa vän shamppanjaa---MUTTA MONTAKO EUROA ANTANUT HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN, NO MITÄ SIITÄ JOS KERRAN VUODESSA ESINTYY JOSSAIN ILMAISKONSERTISSA, KYLLÄHÄN TUOSTA RAHASUMMASTA PITÄSI VÄHÄN HERUA HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN JOS TODELLA SAA PUHTAANA KÄTEEN TON 2,2 MILJOONAA...
- lapanderos
Paljonko itse annat nettopalkastasi hyväntekeväisyysteen? Prosentteina? Entä euroina?
Mietipä ensin itseäsi ja sosialisoi toisten rahoja vasta sitten...
Taidat olla kateellinen kommari???
Kommunisti on henkilö jolla ei ole mitään ja haluaa jakaa sen kaikkien kanssa!!! - johanna
Mistä sinä tiedät paljonko Maija laittaa hyväntekeväisyyteen rahaa? Onko se jotenkin julukista tiatoa? Mä en tiedä paljonko sinä laitat rahaa hyväntekeväisyyteen.
Iäliö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741