Eli siis ongelmani on että olen alipainoinen (painoindeksi jtn 17) enkä omista pahemmin lihaksia, mutta silti vatsani (varsinkin alavatsa) on OIKEASTI liian iso! olen ennenkin tehny tälläisiä keskusteluita mutta kukaan ei usko et mulla vois olla liian isoa mahaa.. Minkälainen liikunta vatsalihakset auttaisivat saamaan pienemmän vatsan (varsinkin alavatsan kun se on iha lörppö)
auttavatko syvät vatsalihakset helposti?
vatsan kiinteytys
4
6610
Vastaukset
- littavatsa
tee syviävatsalihaksia niin pitäisi vyötärön pienentyä (rasvoja tämä ei kylläkään vie), eli menet
vaikka varpaitten ja kyynärpäitten varaan, keskityt pitämään keskivartaloa suorana vatsalihaksilla. ole siinä sitten niin kauan kuin jaksat ja otat useita kertoja - buslowski
http://shorl.com/fymudrahisily
http://www.nettivalmennus.net/nv/kuvasto/vatsalihakset.html
Nettivalmennuksen sivulta se alin g-kohta. Myös voimapyörällä rullailu harjoittaa syviä vatsalihaksia. Lisää liikkeitä löytynee hakusanoilla 'internal oblique abdominis' ja 'transverse abdonimus'.
Syvien vatsalihasten, mikä kai lähinnä tarkoittaa poikittaista vatsalihasta, harjoittelemisen väitetään todellakin oleellisesti estävän vatsan pömpöttämistä. - Nimetön
Olen huomannu et huonolla ryhdillä on suuri merkitys vatsan pömpöttämiseen. Jos sinulla on huono ryhti se saattaa olla syy siihen. Joten kannattaa kokeille ryhtiharjoituksia.
- petite
Itse en ole koskaan oikein tajunnut tätä "iso vatsa" juttua.. Tai siis kun siihenhän voi silläkin jo vaikuttaa että vetää vatsaa sisään! Kyllä minullakin vatsa hiukan pömpöttää jos ihan päästän sen "vapaaksi", mutta vatsan jännittämisestä on tullut jo ihan automaatio, että sitä tekee oikeastaan koko ajan ja sitä paitsi esimerkiksi käveleminen on helpompaa kun jännittää vatsalihaksia. Minua itseäni ei oma vatsani olekaan oikeastaan koskaan häirinnyt, koska näin pienellä asialla vatsan saa näyttämään hyvältä. Kannattaa kokeilla.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632