En tiedä mihin paikkaan tän jutun laittais... Mut mut..
Meidän koulussa pitää kerätä puiden ja pensaiden lehtiä. Ja ongelmani on nyt se, että en tiedä miten tunnistan puna- ja mustaherukan _LEHDET_ toisistaan... Eli miten??? Vai onko jollain linkkiä mistä sen näkis? Googlesta ei löytyny hyviä kuvia :/
((Ja sitten vielä toinen juttu;
Mistäs paikoista löytäis näsiän, tyrnin ja taikinanmarjan, tervalepän (tampereelta)? Tai millaisissa paikoissa ne yleensä kasvaa??))
-Kiitus ;)
Puna- ja mustaherukka
hikari 13v.
3
611
Vastaukset
- ööööööööööööööö
Tervalepän ja tyrnin löydät järven kallioiselta rannalta.
Näsiän voi löytää melkein mistä vaan, samoin taikinamarjan. Kummatkin näin esim. Kaupin ulkoilureitin varrella, enkä edes mennyt metsään;) - Mustaherukka
Mustaherukan lehdessä on tyypillinen tuoksu.(rutistele sitä).Punaherukan lehti ei tuoksu juuri miltään.
- hikari 13v.
Jos oon prässänny ne jo, niin tuleeko se haju siltikin..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408