Ketkä artistit polttavat tupakkia ?
Tupakoivat artistit?
23
2372
Vastaukset
- Malboro mies
ainakin Kari Tapio, Topi Sorsakoski, Reijo Taipale, Saija Varjus... ja se on heidän nautintonsa ja suukamme se heille
- käräytetty
Justiinax kirjoitti:
Kyll´ T.Kansakin polttaa, muttei kauheesti.
Joo se käräyttää vaikka parhaan kaverinsa, jos semmonen paikka on.
käräytetty kirjoitti:
Joo se käräyttää vaikka parhaan kaverinsa, jos semmonen paikka on.
Mitäs toi muka tarkoitti ???
- just iina
Justiinax kirjoitti:
Mitäs toi muka tarkoitti ???
ei mikään ihme sinulta, vaikka et tajunnu
- A IV
luetella ne, jotka eivät sauhuttele.
- Minuza
jos polttaa,,,
- Sinuza
,,,tai sitten ei
- tervapastilliaski
Eiköhän tuo Nykäsen Matti, Loirin Vesku ja Sillanpään Jarikin tätä sauhuttelua harrasta..ihan olisin jostakin lukenut, että Sorsakosken Topi olis röökaamisen lopettanut..no, tiedä häntä...
- rita
Jari on lukemani mukaan lopettanut tupakanpolton.Toivottavasti lakko pitää.
- jarifani
rita kirjoitti:
Jari on lukemani mukaan lopettanut tupakanpolton.Toivottavasti lakko pitää.
äänikin parantuu entisestääm ,kun heittää röökit pois.
- MAN
ja Freeman
jarifani kirjoitti:
äänikin parantuu entisestääm ,kun heittää röökit pois.
Varaa ainakin oliskin parantua....
- Kissa kuumalla ,,,
Justiinax kirjoitti:
parannettavaa äänensä suhteen.
- rita
Justiinax kirjoitti:
Voisit parantaa käytöstäsi.
Kissa kuumalla ,,, kirjoitti:
parannettavaa äänensä suhteen.
Ei pidä paikkaansa. Tapsalla on niin komee ääni ,ettei ääni siitä enää paljon komeemmaksi voi tulla.
rita kirjoitti:
Voisit parantaa käytöstäsi.
Älä sä Rita nyt taas ala sättimään mua mun mielipiteistä.
- rita
Justiinax kirjoitti:
Älä sä Rita nyt taas ala sättimään mua mun mielipiteistä.
Mitä sättimistä tuo on?Kirjoitit itse täsmälleen samalla lailla Jarista.Jos tuo oli susta sättimistä niin syyllistyit itse myös samaan.Ja sitä paitsi tuota en osaa pitää enää vain mielipiteenä kun olet niin monesti kertonut "mielipiteesi"Jarista,jokainen sen jo tietää.
- Musiikin opettaja
Justiinax kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Tapsalla on niin komee ääni ,ettei ääni siitä enää paljon komeemmaksi voi tulla.
Kyllä Tapsalla on varmasti hyvä ääni, mutta siinä on yksi juttu. SE PILANTUU ULOS TULLESSA. Että se siitä, toivottavasti tuli selväsi.
- gummityttö
Musiikin opettaja kirjoitti:
Kyllä Tapsalla on varmasti hyvä ääni, mutta siinä on yksi juttu. SE PILANTUU ULOS TULLESSA. Että se siitä, toivottavasti tuli selväsi.
Kyllä Tapani Kansalla on erittäin komea lauluääni . Pystyy hänen inhoajansa sen myöntämään tai ei, mutta niin se vaan on.
Isäni veli, joka on kanttori ei juuri iskelmälaulajia kuuntele, mutta jos kuunteleekin, niin sitten kuuntelee VAIN T.Kansaa, koska tällä on hänenkin mielestä niin komea ääni.
- tipitii
Matti esko ainaski lopetti 90 luvun lopulla sydänkohtauksen jälkeen..
- rikkurikööri
Markku Aro ja Kirka ovat tietääkseni lopettaneet tupakoinnin, muttan sen vaikutusta äänen paranemiseen voin vain kyseenalaistaa...
- Boston
ole lopettaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125208
- 1535133
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464822- 1463064
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302823Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue232290- 1582204
- 422027
- 411898
- 231648