New Orleans

Joku(Se alkuperäinen)

Poimintoja David Kirkwoodin artikkelista "Hurrikaani JEESUS"

Esipuhe: Moni kyselee, miksi juuri New Orleans koki Hurrikaani Katrinan tuhot voimakkaimmin. http://www.shepherdserve.org/ tästä linkistä löytyy Kirkwoodin ajatuksia asiasta. Lyhyitä käännöskatkelmia.

"Hurrikaani Jeesus"

Monet kristityt ovat yrittäneet osoittaa erityisiä syitä, miksi New Orleans ennen muita kaupunkeja oli todennäköisesti jumalallisen suuttumuksen kohteena.
Täytyy tunnustaa, että olen kiusauksessa olla samaa mieltä heidän kanssaan. Raportit, joita olen lukenut uskovilta, jotka matkustavat joka vuosi julistamaan evankeliumia New Orleansin Mardi Gras'in aikana, ovat ällöttäviä.

Eräs ystävä kirjoitti: "Olen ollut New Orleans'in Ranskalaisessa korttelissa Mardi Gras'in aikana. [Mikä on Mardi Gras? Se on pitkään jatkunut vuosittainen karnevaalijuhla, joka on saanut juopottelun, katutanssien, alastomuuden ja homouden myötä riettaan juhlan piirteet. (käänt. huom!)]
Olen ollut homoseksuaalien alueella ja nähnyt ihmisten "juopottelevan mielettömästi keskellä päivää." Olen nähnyt ihmisten marssivan alasti paraatissa alas katuja käyden saastassaan ja synnissä.
Saarnasin evankeliumia illalla ennen 'Rasvaista Tiistaita' aiemmin tänä vuonna, kun sadat Roomalaiskatoliset puolustelivat syntiään ja moraalittomuuttaan Pyhän Jumalan edessä ja oikeuttivat syntiään kertomalla minulle , että he voisivat tehdä syntiä, kaikessa mitä halusivat, niin kauan kuin he "menisivät tunnustamaan ne " Tuhka Keskiviikkona ja jotenkin se on kaikkein parasta Jumalan silmissä!... New Orleans on Voodoo kaupunki USA:ssa.
Olen nähnyt satoja kohtalon kertojia kaduilla ja monet heistä lähettivät kirouksia minua kohtaan, kun olin antanut heille evankeliumitraktaatin. (eräs erityisesti sylkien siihen, lausuen kirouksia ja kiroten "minun Jeesustani") Näin tuhansia ja tuhansia epäjumalia ja asioita, mitkä kuuluvat noituuteen ja satanismiin."

Ehkäpä olet kuullut, että vuodesta 1972, New Orleans on ollut vuotuisen "Eteläisen Rappeutumisen Päivän" isäntäkaupunki., mikä olisi ollut pidettävä juuri tänä viikonloppuna , kuten se on pidetty jokaisena Työn Päivän viikonloppuna viimeiset 33 vuotta.
Se on vetänyt väkeä "eräänä homomaailman pääjuhlista," ja "homo Mardi Gras", kun kymmenet tuhannet homomiehet ja lesbot laskeutuvat Ranskalaiseen Kortteliin, hillittömään julkiseen haureuteen ja juoppouteen.
Vuonna 2003 se pumppasi 95$ miljoonaa paikalliseen talouteen, mikä on syynä, että kaupungin johtajat kieltäytyivät lopettamasta sitä, huolimatta kunniallisempien ihmisten protesteista. Onko mahdollista, että 33 vuoden jälkeen Jumala sai tarpeekseen ja päätti lopettaa sen?

New Orleansissa on nähty uskomaton määrä ryöstelyä, tuhopolttoja, raiskausta, murhia, jengiväkivaltaa ja yleistä laittomuutta Katrinan jälkeen, jotakin jota ei ole nähty tsunamin iskemissä maissa viime joulukuussa. Raportit, kuten nämä, varmasti tuovat kiusauksen olettaa, että New Orleans ansaitsi tuhon enemmän kuin muut US:n kaupungit.
Muistakaamme kuitenkin Jeesuksen varoitukset sellaisten tuomioiden tekemisestä.(Luuk.13:1-5). Jos Jumala lähettää viestin New Orleansille, Hän lähettää myös viestin jokaiselle tässä maassa. Katrina vaikuttaa kaikkiin, se haukkaa palasen jokaisen lompakosta.
Vielä kerran, Jumala on varmasti näyttänyt ajallisen vihansa USA:lle, ja Hän haluaa kaikkien meidän tietävän tämän, kuten Jeesus sanoi, "Ellette tee parannusta, samoin te kaikki hukutte." (Luuk.13:3,5)

Otammeko Hänen sanomansa vastaan tällä kertaa? Ellei, on varmasti tulossa pahempia tuomioita, suurempia Jumalan ajallisen vihan ilmentymiä, kun Hän armollisesti toivoo motivoivansa meitä parannukseen ja pakenemaan Hänen iankaikkista vihaansa.

Lopuksi, haluavatko pastorit, saarnaajat ja profeetat Amerikassa nousta tilaisuuteen rohkeasti julistaa totuutta? Vai haluavatko he oikeastaan työskennellä Kristusta vastaan ja auttaa Saatanaa siinä, missä se spesiaalisesti pyrkii sisään- levittäessään valheita itsestään ja Jumalasta?

Jumala on liikuttanut juuri Amerikkaa yhden uuden kerran. Tulevatko Hänen puhemiehensä nyt jäämään hiljaiseksi?
Tai pahempaa, tulevatko he sanomaan, että ei Jumala ole liikuttanut? Kuka tulee julistamaan, mitä Raamattu toistuvasti julistaa kannesta kanteen? Kuka rakastaa ihmisiä niin paljon, että kertoo heille totuuden? Kuka etsiis Jumalan hyväksyntää mieluummin, kuin ihmisten hyväksyntää?

Kuka huutaa ulos, kuten muinoin Jesaja 1: 4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois. Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumustanne? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas.

Kääntäjän loppukommentti:
Kyllä Jumala nyt selvästi puhui USA:lle ja kaikille kansoille. Oletteko panneet merkille, että Hän on puhunut viime aikoina voimakkaasti ja tiheämmin kuin aiemmin?
Itse olen pannut merkille erään asian, joka liittyy tähän tuomioon: USA on ollut eräänä Tiekartan voimakkaimpana vaikuttajana painostamassa Israelin asukkaita ulos Juudan sukukunnan alueelta, Gazasta.
Juuri ennen vetäytymistä Bush antoi lausunnon Israelin johdolle: 'Vetäytyminen on hyväksi Israelille.' =? New Orleansin asukkaiden vetäytyminen on hyväksi USA:lle. New Orleansissa piti olla suuri homojuhla elokuun lopulla, samassa kuussa, jolloin Israelin vetäytyminen Gazasta tapahtui.
Kontrasti Jumalan vanhurskauden ja Israelin Gazasta vetäytymisen ja New Orleansin homojuhlien sattuminen samalle kuukaudelle, oli aivan liian suuri, jotta Jumala olisi ollut hiljaa ja katsonut päältä, kun homot juopottelee ja tanssii samaan aikaan, kun Israel on USA:n toimesta pakotettu häätämään asukkaitaan ulos kodeistaan.
1.Moos.12:3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

Tämä totuus on toiminut historiassa kansojen kohdalla matemaattisen varmasti.

3

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis

tappaa lähinnä mustia ja köyhiä. Hieno tyyppi.

• eräsvaan

..koki tällaisen kohtalon, koska sen maan pinta on vuosikymmeniä jo vajonnut öljyn- ja kaasun tuotannon/ pumppaamisen vuoksi. Tottahan toki rannikkoalueet kokevat pahimmat myrskyt muutenkin. Tämä oli myös täysin odotettavissa oleva tuho (National Geographic lokakuussa 2004).

• .
      ...kokonaisuutta ajatellen Korkeimman langettama tuomio New Orleans'ille oli oikeudenmukainen. Kaikkia siellä oleskelevia, niin valkoihoisia kuin mustia ja köyhiäkin oli selvästi kehoitettu jättämään kaupunki ja pakenemaan henkensä edestä, sillä olihan hirmumyrskyn tulo havaittu sääsatelliiteilla jo hyvissä ajoin.

Tottelemattomuus pakenemispyyntöjä vastaan sinetöi myrskyssä menehtyneitten kohtalon. Moni ajatteli enemmän maallista omaisuuttaan ja tuhoutui lopulta sen mukana.

En kuitenkaan tuomitse ketään turmassa menehtynyttä, sillä tuomio kuuluu yksinomaan Korkeimmalle.

Uskon myös Sodomassa ja Gomorrassa monen pienen viattoman lapsen ja suuren määrän karjaeläimiä menehtyneen jumalattomien syntisten mukana, kun Korkein hävitti nuo kaksoiskaupungit niitten moraalittomuuden ja rakkaudettomuuden vuoksi. Asukkaat sielläkin olivat alkaneet harjoittaa luonnottomia lihan himoja, kuten homoutta ja eläimiin sekaantumista, eivätkä he auttaneet kurjia eikä nälkää näkeviä lähimmäisiään.

Raamatun mukaan Sodoma ja Gomorra hävitettiin myös varoitukseksi tuleville sukupolville, etteivät vastedes jumalattomasti eläisi. Miten vähän tästä varoituksesta nykyään välitetäänkään, kun lainsäätäjät säätävät täysin Raamatun moraalin vastaisia lakeja ja siten vetävät myös Suomen ylle Korkeimman hehkuvan vihan.

Rukoilen, ettei Korkein vuodattaisi vihaansa Suomen ylle ainakaan minun elinaikanani, sillä pyrin elämään vanhurskaasti ja kehoitan myös muita senkaltaiseen elämään. Pelastus on vain armosta uskon kautta Yeshua Messiaan lunastustekoon Golgatalla. Raamattu kehoittaa rukoilemaan sen kaupungin parasta, minne Korkein on meidät siirtänyt ja rukoilemaan esivallan puolesta, että se tekisi oikeita ratkaisuja.

Rukoile sinäkin, tämän lukija, että Korkein armossaan antaisi Suomelle nykyistä enemmän Raamattuun uskovan esivallan ja hallituksen !

Siunausta Yeshuassa !
      .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      218
      1481
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1138
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1126
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      948
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      920
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      885
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      860
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      38
      806
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      805
    Aihe