Omistan yli 20v. vanhan Canonin mallia A-1. Laukaistaessa kuuluu ikäänkuin vingahdus. Tuleekohan se peilistä vai sulkijasta? Olen jostain netistä lukenut, että ääni tulisi suljinkoneistosta. Onko se haitallista jatkoa ajatellen. Kaipaako kamera isonkin huollon?? Kukahan viisaampi tietäisi?
Canon vingahtaa
3
717
Vastaukset
- öäå
Kameralaukku.com:sta lainattua, sahe69:
"Tuo on tosiaan tyyppivika ja se on huollettavissa. Perushuollon yhteydessä (Mustonen & Laine) muistaakseni vaihtoivat omaani jonkun prikan tai vastaavan (anteeksi asiantuntemattomuuteni), millä tuo poistui. Huollossa vaihdettiin myös tiivisteitä yms. sekä tsekattiin valotusmitari. Hintaa tuolle tuli jotain 100-120 euroa.
Itse en missään nimessä lähtisi kyllä öljyä truuttailemaan kameran sisään. Tuolla kun voipi saada pysyvää vahinkoa aikaan, eikä se vinkuva osa ole alun alkaenkaan ollut öljyllä voideltu.
Hyvä kamera tuo kyllä muuten on, jos tuota vinkuominaisuutta ei oteta huomioon." - user
Peilin jarru se ulahtelee. Eikä haita kuvausta.
Ei siis ole menossa rikki.
Ei ole vaikea korjata, puhdistaa, mutta kameraa pitää purkaa melko paljon. - gary
Peilimekanismi on kuiva ja kaipaa voitelua.
Pahimmillaan voi jumittaa peilin.
Suosittelen huollossa käyntiä.
Jos siinä ei ole muuta vikaa niin varmaan pystyvät antamaan aika tarkan kustannuarvion ko. operaatiosta.
Muuten hyvä kamera ,itselläni on samanlainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82941
- 78920
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815