Eturauhasen hieronta

Poju

Moi,

Näin elokuvan, jossa mies sai valtavat kicksit kun nainen työsi sormen anaaliin ja hieroi eturauhasta.

En ole kokskaan kokenut moista. Kenelläkään kokemuksia/neuvoja asian suhteen?

Poju

14

18982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isäntä

sai ainakin kerran raivarin kun kokeilin. Olen myös kuullut saman jutun, mutta empä kokeile enään :=)

• kokenut

Meillä kokeiltu kahdesti sauvalla.
        Mahtavampaa orgasmia ei mies voi saada!

Vaimo sauvoo peppua ja ottaa samalla suihin. Jää monelta homofobia mieheltä paljon kokematta!

• Priowrtiplwfdtgs

Siinähän ronkit persettäs.Terve mies saa kiksit ihan vaan rakastelemalla.Hierokaa rauhasianne rauhassa ääliöt!!!

• Anal Hetero

Se ettet ymmärrä kuin tavallista rakastelua ei ole ihme.

Mutta se että vaivaudut kommentoimaan tähän ketjuun kertoo ainakin tyhmyydestä..

• tämäkin

meillä mies ainakin tykkää kun pepareikään laittaa sauvan surisemaan... kantsii kokeilla :)

• Anni

Miksiköhän mies saa ronkkia naisen pebaa, mutta ei päin vastoin? Kyllä me olemme ennakkoluulottomia ja joskus kokeilemme tätäkin. Kertakäyttökäsineitä apteekista tai marketista ja reilusti rasvaa. yhdynnän aikana ei juuri löydy asentoa, missä onnistuisi joten parasta kokeilla muuten. Toisella kädellä tai suulla kun samanaikaisesti käsittelee penistä, niin hyvä tulee.
      Muuten, eturauhashierontaa antavat myös urologit silloin, kun miehellä on eturauhasen tulehdus. Sille on joku hieno englanninkielinen nimityskin, mutta ei tule nyt mieleen.

• tyttönen

Tietääkö joku miltä se eturauhanen tuntuu sieltä peräsuolesta käsin? Olisi hauska joskus kokeilla tätä miehen kanssa, mutta vähän neuvoja kaipailisin käytännön toteutuksesta...

• Anni
        tyttönen kirjoitti:

Tietääkö joku miltä se eturauhanen tuntuu sieltä peräsuolesta käsin? Olisi hauska joskus kokeilla tätä miehen kanssa, mutta vähän neuvoja kaipailisin käytännön toteutuksesta...

Kun mies makaa selällään jalat koukussa, niin pistät oikean käden keskisormesi kämmen ylöspäin anuksen aukosta sisään. Kun se on noin 5-7 cm sisällä, taivutat sormea hiukan ylöspäin. Siinä tuntuu sellainen hieman pingispalloa pienempi kovempi elin. Se on eturauhanen. Sitä voi hieroa ylös-alas ja sivulta sivulle, tai sormenpäätä pyöritellen, kysele mieheltä, mikä tuntuu parhaalta. Sitten, kun olette löytäneet oikean tekniikan, ei muuta kuin peniksen kiihotus mukaan peliin. Kun lasti on lentänyt, pidätte pienen tauon ja sitten on sinun vuorosi. Jos luontosi sallii, mies voi tehdä miltei samaa sinulle, paitsi, ettei anuksestasi löydy sormella eturauhasta ja peniksen sijasta hänen on parasta keskittyä suullaan klittaasi.

• kalle
        Anni kirjoitti:

Kun mies makaa selällään jalat koukussa, niin pistät oikean käden keskisormesi kämmen ylöspäin anuksen aukosta sisään. Kun se on noin 5-7 cm sisällä, taivutat sormea hiukan ylöspäin. Siinä tuntuu sellainen hieman pingispalloa pienempi kovempi elin. Se on eturauhanen. Sitä voi hieroa ylös-alas ja sivulta sivulle, tai sormenpäätä pyöritellen, kysele mieheltä, mikä tuntuu parhaalta. Sitten, kun olette löytäneet oikean tekniikan, ei muuta kuin peniksen kiihotus mukaan peliin. Kun lasti on lentänyt, pidätte pienen tauon ja sitten on sinun vuorosi. Jos luontosi sallii, mies voi tehdä miltei samaa sinulle, paitsi, ettei anuksestasi löydy sormella eturauhasta ja peniksen sijasta hänen on parasta keskittyä suullaan klittaasi.

eturauhasen hieronta. Naisen sormi tuntuu hyvältä siellä ja saan tosi hyvät tuntemukset.
        Samoin jellystä oleva anustappi, joka ei ole liian iso, tuntuu hyvältä ja pysyy paikallaan yhdynnässäkin. Päästään tosi vauhtiin, kun eturauhasta hyväillään. Ehkä kaikki ei pidä, mutta minä pidän vaikka en voisi kuvitella mitään toisen miehen kanssa.

• tony666
        kalle kirjoitti:

eturauhasen hieronta. Naisen sormi tuntuu hyvältä siellä ja saan tosi hyvät tuntemukset.
        Samoin jellystä oleva anustappi, joka ei ole liian iso, tuntuu hyvältä ja pysyy paikallaan yhdynnässäkin. Päästään tosi vauhtiin, kun eturauhasta hyväillään. Ehkä kaikki ei pidä, mutta minä pidän vaikka en voisi kuvitella mitään toisen miehen kanssa.

Ihmiset ovat näköjään hyvinkin erilaisia alapäästään, niinkuin muualtakin. Minulla ei vain
        ole ole sellaisia tuntopisteitä eturauhasen lähellä, jotka tuntuisivat hyvältä. On ihan sama
        hierooko naiseni polveani tai eturauhasta. On siis jokseenkin turhaa työntyä anukseen. Eikä
        muuten tunnu kalukaan sen herkemmältä. En nauti
        mistään suihinotosta. Kun orkut tulee, on koko-
        naistilanteen oltava kiihottava, lantioliike on
        ratkaiseva, sitten se alkaa aivoista, siis
        oikeasti aivoista.

• 123
        kalle kirjoitti:

ihanalta naiselta käsittelyä penikseen ja samaan aikaan sauvalla surinan kera b-rappuun. Toivoin uskomatonta tunnetta eturauhaseen, mutten valitettavasti saanut siitä mitään ihmeellistä. Olin vähän pettynyt, odotuksen oltua aika kova. Kuten joku tuossa vastasi samantyyppisesti, olisi kai polven silittäminen tuntunut yhtä hyvälle.

Pitääpä seuraavalla kerralla pyytää tuota sormihommaa. Onhan sentään ihmisen kosketus paljon parempaa kuin minkään lelun :)

• Anni
        123 kirjoitti:

ihanalta naiselta käsittelyä penikseen ja samaan aikaan sauvalla surinan kera b-rappuun. Toivoin uskomatonta tunnetta eturauhaseen, mutten valitettavasti saanut siitä mitään ihmeellistä. Olin vähän pettynyt, odotuksen oltua aika kova. Kuten joku tuossa vastasi samantyyppisesti, olisi kai polven silittäminen tuntunut yhtä hyvälle.

Pitääpä seuraavalla kerralla pyytää tuota sormihommaa. Onhan sentään ihmisen kosketus paljon parempaa kuin minkään lelun :)

Niin kai se on. Minäkään en nauti vibralla klitan kiihottamisesta juuri ollenkaan, mutta minusta sormi on ihan yhtä mahtava kuin kielikin. Makuasioista ei tosin sovi kiistellä.

• tony666
        Anni kirjoitti:

Niin kai se on. Minäkään en nauti vibralla klitan kiihottamisesta juuri ollenkaan, mutta minusta sormi on ihan yhtä mahtava kuin kielikin. Makuasioista ei tosin sovi kiistellä.

Ei sormi ole parempi. Paitsi ehkä tunnepuolella.
        Onhan se jotakin psyykeen, jos toinen työntää
        sormen perseeseen. On ainakin yritystä silloin.
        Minun mielestäni kaikenlaiset hermopäätteen kosketukset auttavat varmasti asiaa, mutta orkut
        tulee sieltä kiihkosta (päästä) ja liikkeestä,
        kuten aikaisemmin sanoin.
        En usko että klitoris- ja tai eturauhasorkut olisivat se onnen kivi. Avainsana on mielestäni
        kiihoittuminen, thats`it.
        Olisi tulevaisuuden ihanneyhdyskunta, jossa toinen saa orkut tms. toisen työtäessä sormen vaikkapa toisen korvaan, huutaen AAH, AAH ja AAH.
        Moniako ongelmia sillä ratkaistaisiin. Ihminen
        kun itse haluaa olla monimutkainen arvaamaton
        sielu ja persoona. Silloin ajatus kulkee valon-
        nopeudella. AP.R. Joka pirun tyyppi on erilainen,
        keksii kaikenlaista itsensä ja muiden päänmenoksi. Olkoon, näin sen pitää olla.

• Anonyymi
        tony666 kirjoitti:

Ei sormi ole parempi. Paitsi ehkä tunnepuolella.
        Onhan se jotakin psyykeen, jos toinen työntää
        sormen perseeseen. On ainakin yritystä silloin.
        Minun mielestäni kaikenlaiset hermopäätteen kosketukset auttavat varmasti asiaa, mutta orkut
        tulee sieltä kiihkosta (päästä) ja liikkeestä,
        kuten aikaisemmin sanoin.
        En usko että klitoris- ja tai eturauhasorkut olisivat se onnen kivi. Avainsana on mielestäni
        kiihoittuminen, thats`it.
        Olisi tulevaisuuden ihanneyhdyskunta, jossa toinen saa orkut tms. toisen työtäessä sormen vaikkapa toisen korvaan, huutaen AAH, AAH ja AAH.
        Moniako ongelmia sillä ratkaistaisiin. Ihminen
        kun itse haluaa olla monimutkainen arvaamaton
        sielu ja persoona. Silloin ajatus kulkee valon-
        nopeudella. AP.R. Joka pirun tyyppi on erilainen,
        keksii kaikenlaista itsensä ja muiden päänmenoksi. Olkoon, näin sen pitää olla.

Nuoremman naisen opetin kerran hieroo eturauhastani,toisella kädellä veteli vehjettä kyllä purkauduin kokonaan ja hyvää teki!
        Liukkaria vaan peliin eikä pitkiä kynsiä niin hyvin menee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9237
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3659
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      30
      3002
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      86
      2293
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2070
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      371
      1873
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1108
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    Aihe