Oon nyt syönyt muutaman päivän antibiootteja virtsaputkentulehdukseen. Tuli unohdettua kortsun käyttö kun eksyin sinne B-rapun puolelle. Ja tulehdushan siitä seurasi. Tulehdusoireet on helpottamassa, mutta nyt ongelmana on peniksenpäään kutina. Lääkäriksi opiskeleva kaverini sanoi, että kutina johtuu kuulemma todennäköisesti siitä, antibiootti tuhoaa myös niitä "hyviä" bakteereja joita sukupuolielinten limakalvoilla kuuluu olla ja että siksi seurauksena on usein hiiva (luulin että se on vaan naisten vaiva, mutta eipä näköjään). Apteekista kuulemma saa ilman reseptiä voidetta hiivaan. Mutta eipä ollut mitään puhetta voinko käyttää sitä hiivalääkettä yhtä aikaa antibiootin kanssa. Onko kellään tietoa tai kokemusta?
Antibiootit ja hiivalääkkeet?
Jormajoo
1215
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
ihan huoletta voit käyttää.. tosiaan hiivaan on voidetta esim. Gyno-Daktarin apteekista. Olen kuullut miehille suositeltavan aamuin illoin terskan ja esinahan pesua, kunnon kuivausta ja Daktacort -nimistä voidetta. Selviä paranemisen merkkejä pitäisi olla havaittavissa viikon kuluttua hoidon aloittamisesta. Tsemppiä sulle!