PELICANS ON PELKKÄ IHMIS RYHMÄ SE OLIS IHAN SAMA ASIA JOS ESIM OTETTAS JOSTAIN KADULTA IHMISIÄ JA KERÄTTÄS NIISTÄ JOUKKUE NI NE PEITTOIS PELICANSSIN 45-0
PS::IHME KU PELICANS EI OO VIELÄ TIPPUNUT MESTIKSEEN NO KYL SE PARIN KOLMEN VUODEN PÄÄSTÄ SIELLÄ ON!!!!!!!!
PELICANS ON PARAS SIIS PARAS JOS MEINAAN VALEHDELLAAN !!!!!!!
PELIKAANI HAAHHAHAHAHH
1
227
Vastaukset
- Arska
mää ja mun kaverilauma voitettiin ne harjotusottelussa kesällä.Pelicans pelas neljällä kentällisellä kun meitä oli koko ottelun läpi kahdeksan pelaajaa ja ilman maalivahtia sekä huomautus me oltiin humalassa.oli kyllä tasanen ottelu,mutta voitettiin ne lopulta 5-4.odotettiin jatkoaikaa kun Pelicans sai rangaistuslaukauksen viime sekunneilla tyhjään maaliin minkä Sami Helenius otti,mutta ampu tolppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442