Minulla on pienehkö maksu Ruotsiin, mutta tyrmistyin yrittäessäni maksua Nordealla netin kautta: pankin kulut olisivat olleet 30 euroa!
Euromaksu ei käy Ruotsiin, kun maksu on kruunuissa. Onko muita vaihtoehtoja?
Rahan siirtäminen Ruotsiin?
4
1118
Vastaukset
- Jussi_03
sisälläkö? Hävytöntä!
- apulas
Nordean tililtä laitettu maksumääräys Solossa maksaa 6,75€ Suomen päädyssä. Ruotsin pankki on eri pankki ja se laskuttaa valuutanvaihdosta ja välityksestä erikseen, yleensä vastaanottajaa, ellei toisin sovita.
Mistäköhän tuon 30e sait??- pankinvaihtaja
>Mistäköhän tuon 30e sait??
Juuri siten että maksan molemman pään kulut. Vastaanottaja haluaa tietyn summan rahaa, ja tällöin minun on maksettava myös hänen kulunsa. Jos haluat tuhat kruunua, ei se ole sama kuin jos saat tonnin mutta joudut maksamaan esim 50 SEK vastaanottokuluja.
EU:n sääntöjen mukaan maiden välinen tilisiirto saa maksaa vain saman verran kuin maan sisäinen, mutta tämä ei valitettavasti näytä pitävän paikkaansa Euroalueen ulkopuolisiin siirtoihin jollainen tämäkin on. P*seestä nämä pankit ovat. - juuri
pankinvaihtaja kirjoitti:
>Mistäköhän tuon 30e sait??
Juuri siten että maksan molemman pään kulut. Vastaanottaja haluaa tietyn summan rahaa, ja tällöin minun on maksettava myös hänen kulunsa. Jos haluat tuhat kruunua, ei se ole sama kuin jos saat tonnin mutta joudut maksamaan esim 50 SEK vastaanottokuluja.
EU:n sääntöjen mukaan maiden välinen tilisiirto saa maksaa vain saman verran kuin maan sisäinen, mutta tämä ei valitettavasti näytä pitävän paikkaansa Euroalueen ulkopuolisiin siirtoihin jollainen tämäkin on. P*seestä nämä pankit ovat."EU:n sääntöjen mukaan maiden välinen tilisiirto saa maksaa vain saman verran kuin maan sisäinen, mutta tämä ei valitettavasti näytä pitävän paikkaansa Euroalueen ulkopuolisiin siirtoihin jollainen tämäkin on. P*seestä nämä pankit ovat. "
Euromaiden väliset tilisiirrot ei saa maksaa kotimaan vastaavaa enempää. Ruotsi ei ole euromaa, joten sitä se ei koske.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464