Muistaako kukaan sellaista scifi-sarjaa (kaippa se on scifiä) missä päähenkilöllä oli jokin elektroninen haarniska kypärineen ja pamppuineen ja yllättäen vastusti rikollisuutta? Muistaakseni yhdessä jaksossa joku oli kopioinut päähenkilön haarniskan mutta kypärä oli erivärinen, toisella oli musta ja toisella valkoinen. Lisäksi sarjassa oli joku tietokonenero joka auttoi tätä haarniskaheppua. Soiko kenenkään kellot?
Mikä sarja?
5
1016
Vastaukset
- Nimetön
Täytyypä oikein miettiä ajan kanssa. Aluksi tuli mieleen Robocop mutta siitä on tuskin tehty sarjaa.
- Scifi-sälli
Juu ei se Robocop oo. Muistaakseni sen tyypin haarniska/asu/mikä olikaan oli musta. Toivottavasti jolleki muistuu mieleen. Se tuli joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla, luulisin. Saatto olla kyllä elokuvaki mutta mulle on jääny se mielikuva että se oli sarja.
- Helvet
En vaan millään muista sarjan nimeä, lötyy multa joltain videokasetilta muutama jakso ellen ole nauhoittanut päälle. Täytyy jossain vaiheessa tonkia noita kasetteja läpi.
- Helvet
Olin valitettavasti nauhoittanut päälle. Ei ollut kuin pätkä jäljellä ellei sitten ole vielä jollain kasetilla.
Tarkoititko tätä Iskuryhmä 21 "Super Force"
http://www.imdb.com/title/tt0098917/- Scifi-sälli
Löytyhän se sieltä, just tota tarkotin. Minä oon sitä jo jonkin aikaa pähkäilly, olis pitäny jo aiemmin kysyä täältä. Kiitos, nyt voin aikanani "kuolla saappaat jalassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422732Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423432474- 352154
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471906- 241685
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251589- 441460
- 1001429
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391385- 361176