Muistaako kukaan sellaista scifi-sarjaa (kaippa se on scifiä) missä päähenkilöllä oli jokin elektroninen haarniska kypärineen ja pamppuineen ja yllättäen vastusti rikollisuutta? Muistaakseni yhdessä jaksossa joku oli kopioinut päähenkilön haarniskan mutta kypärä oli erivärinen, toisella oli musta ja toisella valkoinen. Lisäksi sarjassa oli joku tietokonenero joka auttoi tätä haarniskaheppua. Soiko kenenkään kellot?
Mikä sarja?
5
1018
Vastaukset
- Nimetön
Täytyypä oikein miettiä ajan kanssa. Aluksi tuli mieleen Robocop mutta siitä on tuskin tehty sarjaa.
- Scifi-sälli
Juu ei se Robocop oo. Muistaakseni sen tyypin haarniska/asu/mikä olikaan oli musta. Toivottavasti jolleki muistuu mieleen. Se tuli joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla, luulisin. Saatto olla kyllä elokuvaki mutta mulle on jääny se mielikuva että se oli sarja.
- Helvet
En vaan millään muista sarjan nimeä, lötyy multa joltain videokasetilta muutama jakso ellen ole nauhoittanut päälle. Täytyy jossain vaiheessa tonkia noita kasetteja läpi.
- Helvet
Olin valitettavasti nauhoittanut päälle. Ei ollut kuin pätkä jäljellä ellei sitten ole vielä jollain kasetilla.
Tarkoititko tätä Iskuryhmä 21 "Super Force"
http://www.imdb.com/title/tt0098917/- Scifi-sälli
Löytyhän se sieltä, just tota tarkotin. Minä oon sitä jo jonkin aikaa pähkäilly, olis pitäny jo aiemmin kysyä täältä. Kiitos, nyt voin aikanani "kuolla saappaat jalassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k16610648Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t907515Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1077393Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37356Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t227341Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427279Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1136687Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296516Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa885733Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485515