Muistaako kukaan sellaista scifi-sarjaa (kaippa se on scifiä) missä päähenkilöllä oli jokin elektroninen haarniska kypärineen ja pamppuineen ja yllättäen vastusti rikollisuutta? Muistaakseni yhdessä jaksossa joku oli kopioinut päähenkilön haarniskan mutta kypärä oli erivärinen, toisella oli musta ja toisella valkoinen. Lisäksi sarjassa oli joku tietokonenero joka auttoi tätä haarniskaheppua. Soiko kenenkään kellot?
Mikä sarja?
5
1059
Vastaukset
- Nimetön
Täytyypä oikein miettiä ajan kanssa. Aluksi tuli mieleen Robocop mutta siitä on tuskin tehty sarjaa.
- Scifi-sälli
Juu ei se Robocop oo. Muistaakseni sen tyypin haarniska/asu/mikä olikaan oli musta. Toivottavasti jolleki muistuu mieleen. Se tuli joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla, luulisin. Saatto olla kyllä elokuvaki mutta mulle on jääny se mielikuva että se oli sarja.
- Helvet
En vaan millään muista sarjan nimeä, lötyy multa joltain videokasetilta muutama jakso ellen ole nauhoittanut päälle. Täytyy jossain vaiheessa tonkia noita kasetteja läpi.
- Helvet
Olin valitettavasti nauhoittanut päälle. Ei ollut kuin pätkä jäljellä ellei sitten ole vielä jollain kasetilla.
Tarkoititko tätä Iskuryhmä 21 "Super Force"
http://www.imdb.com/title/tt0098917/- Scifi-sälli
Löytyhän se sieltä, just tota tarkotin. Minä oon sitä jo jonkin aikaa pähkäilly, olis pitäny jo aiemmin kysyä täältä. Kiitos, nyt voin aikanani "kuolla saappaat jalassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666