Olen hankkimassa penisrenkaita tai renkaan,mulla olis sen tarkoitus pitää esinahka yhdynnän ajan tiukalla takana,että hankausta olisi paljon.
Onko ne tarkoitettu semmoiseen käyttöön,vai pelkästään erektion parantamiseen.
Voiko sen ottaa välillä pois vai pitääkö pitää siihen saakka kun penis lerpahtaa?
penisrenkaat
3
1772
Vastaukset
- Naze
Periaatteessa rengas pitää esinahan liikkumattomana, mutta tämä toimii siis välillisesti: kyrpä on sen verran kova ja suuri, ettei se yksinkertaisesti mahdu liikkumaan.
Kovan (tahtoo sanoa metallisen tai kova-kumisen) renkaan ollessa kyseessä on renkaan pois ottaminen mahdotonta tai vähintäänkin kivuliasta (ellet satu olemaan fakiiri) mutta myös silikoni-valmisteisia renkaita on kaupan.- esko
olen käyttänyt metallista penisrengasta jo kauan. Kalu on toisaan kuin rautakanki ja sillä pehmittää tytön kuin tytön. Edellisessä viestissä oli maininta renkaan pois saannin vaikeudesta. Se on totta,jos rengas on väärän kokoinen. Se ei saa olla liian tiukka. Koko on kovin tarkka.
- bb69
Ehkä tosiaan paras on semmonen kiristettävä malli,joita saa alan kaupoista
Ite pidän ihan tavallista kumista O-rengasta se on toiminut ihan hyvin,varsinkin muutaman kaljan jälkeen kalu voi lerpahtaa huomaamatta,jos ei oo tota rengasta ja runkku pitää alottaa alusta ja se kyllä lähtee pois kovastakin kullista rullaamalla kun se on semmonen joustava,joten oikean kokonen on tärkee
mulla on yleensä tommonen 32mm rengas ja se on paras-sopivasti kiristävä,oon kokeillu 28mm,mut se on liian kireä-ei lähde irti kun vasta lerpusta
Sitäpaitsi ne ei maksa ku jotain senttejä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713