Kiihottavaa

kake

Tässä siveyssaarnaajille järkytystä.

Olen sitten vaikka pervo mutta mua kiihottaa aivan sikana ajatus raiskauksesta. En sitä kuitenkaa tekis.

Onko olemassa naisia joita kiihottaa sellanen ajatus että joku ihan ok kundi raiskais tai muuta vastaavaa?

26

10608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.P.

      Minulla on raiskauskuvitelmia, joihin usein liittyy jossakin kirjassa olevan raiskauskohtauksen ajatteleminen. Hyväksikäyttöfantasiat kiihottavat minua usein enemmän kuin ne, joissa rakastelu on vapaaehtoista. En kuitenkaan missään tapauksessa halua kokea raiskausta oikeasti!

      • mirva

        Kiva tietää että jotkut muutkin ovat samanlaisia kuin minä


    • rape girl

      Pidätte mua varmaan todella idioottina mutta mut on kerran raiskattu ihan oikeasti ja silti ennen sitä ja vieläkin sen jälkeen kiihotun raiskaus ajatuksesta!!!Se että sä et kontrolloi sitä miten ja missä se tapahtuu saa minut aivan kosteaksi pelkästä ajatuksesta....kovat otteet, tietämättömyys.....se on piinaavaa mutta siitä kiihottuu niin kovasti että voittaa pelkonsa raiskaajaa kohtaa.

      • Anonyymi

        Eräs syrjähyppy päättyi melkein raiskaukseen. Menin miesten huoneeseen ja olin kyllä humalassa toinen miehistä kävi reilusti kiinni pusero lensi pois heti liivit aukeni toinen miehistä tarttui rintoihin en voinut huutaa käsi oli suulla väkisin nännit kovettui vaikka ajattelin mitä, nännien imijän käsi työntyi voimalla pilluun housut rutisi pois vedettäessä iso sormi liikkui sisässä osasi peukalolla hieroa samalla klidorista kun vain imi näin sen kalun jo vapaana puolta suurempi kuin miehelläni alkoi nuolemaan en enää vastustellut niin paljoa aloin odottamaan kalua sehän tuli ja suoraan sisään muutama työntö ja annoin suosiolla kiihotuin kunnolla en muista milloin olisin halunnut niin.
        Molemmat nai ainakin kahdesti, tuntui että oikeastaan haluan lisää olin koko ajan alasti.
        Onneksi kotona olin yksin heräsin välillä piti hyväillä pillua kun oli mielessä koko ajan. Kun mieheni tuli aamulla pantii koko aamu päivä sanoin olen runkannut pitkin yötä siksi haluan.

        Meni toista viikkoa puhelin soi, kuului muistatko sen yön haluamme panna sinua raakasti tuletko ja milloin katselin työvuorolistaa miehelläni alkaa yövuoro torstaina.
        Sanoin mietin vähän, torstai voi käydä. Mies sanoi olisitko teininä ja lopetti puhelun.

        Ensin olin hädissään mitä lupasin sitten pikkuhiljaa katselin tytön polvi sukkia ja musta punaista lyhyttä hametta , löysin pitsi paidan. Laitoin ne päälle pillua alkoi heti kiristämään katsoin peilistä tukka ponnarille molemmille sivuille tuntui että nännit tulee läpi paidan.
        Katselin housuja ja juoksin teini tyttäreni kaapille vähän piilosta löytyi valkoiset pitsi pikkarit, ne meni herkästi pillun huulien väliin ja kastui heti.

        Keskiviikkona tuli viesti, ollaan odottamassa noin 23.00.
        Kun menin minut otettiin rajusti kummiskin niin että nautin, en tiedä mitä söivät aina vähän päästä joko toinen tai yhdessä naivat, Minut hierottiinkin yhdessä välissä öljyllä ja välillä pantiin. Nautin tästä käsittelystä muutaman kuukauden välein. En voi mitään kun aika lähestyy olen aivan kuumana


    • Micke

      ikävä kyllä kiihottaa ajatus ottamisesta. Tiedän että ajatus on hyvinkin kielletty mutta kiihotun ajatuksesta jossa alistan naista. Sidon hänet, laitan suukapulan, levitän hänen jalkansa ja menen hänen sisälle. Hän rimpuilee, muttei mahda minulle mitään. En kuitenkaan tarkoita puhdasta väkisinmakaamista, vaan unelmoin että nainen on mukana touhussa vaikka hän olisikin yllättynyt.

      Unelmani toimii myös päin vastoin: minä olen "uhri" ja toinen ottaa minut hallintaansa tyydyttäkseen itsensä

      • rape girl

        olisin uhrisi oikein mielelläni...;}


      • Micke
        rape girl kirjoitti:

        olisin uhrisi oikein mielelläni...;}

        On kuulemma hyvinkin yleistä että naisilla on fantasia jossa heitä alistetaan, mutta että sinut on oikeasti raiskattu... kuulostaa hieman hämärältä. Et varmaan ollut täysin häntä vastaan, kun ei siitä näköjään pahemmin traumojakaan ole jäänyt. Pitää muistaa että raiskaus on väkisinmakaaminen toisen tahtoa vastaan. Minun fantasiassani tyttö (nainen) ei esimerkiksi itke. Hänen on oltava osittain mukana, vaikka haluaisikin ehkä olla aktiivisempi kuin määräämäni asennot hänelle sallii. Olisi kivaa löytää tyttö jota kiinnostaisi samanlaiset ajatukset


      • Brother Azech
        rape girl kirjoitti:

        olisin uhrisi oikein mielelläni...;}

        Mitä jos tää sun unelmies mies erehtyy uhrista? Että jos et kuules yllyttäs tuota ukkoa ettei viattomat joudu kärsimään. Mun ex tyttö oli vähän samanlainen, et varmaan ymmärrä miksi hän on EX.


      • rape girl
        Micke kirjoitti:

        On kuulemma hyvinkin yleistä että naisilla on fantasia jossa heitä alistetaan, mutta että sinut on oikeasti raiskattu... kuulostaa hieman hämärältä. Et varmaan ollut täysin häntä vastaan, kun ei siitä näköjään pahemmin traumojakaan ole jäänyt. Pitää muistaa että raiskaus on väkisinmakaaminen toisen tahtoa vastaan. Minun fantasiassani tyttö (nainen) ei esimerkiksi itke. Hänen on oltava osittain mukana, vaikka haluaisikin ehkä olla aktiivisempi kuin määräämäni asennot hänelle sallii. Olisi kivaa löytää tyttö jota kiinnostaisi samanlaiset ajatukset

        mutta täyttä totta ja tuskaa se silloin oli....olihan se sellaista millaista sen kuvittelinkin olevan...ahdistavaa, itkettävää, vittuttavaa, avuttomalta tuntuvaa ja sellaista ettet tiedä todellakaan mitä tulee tapahtumaan tiedät vain että sattuu.kipuun tottuu ja niin totuin minäkin.Tietenkään en toivoisi kenellekkään sellaista sattuvan mutta taidan olla jotenkin vinksahtanut mutta kun selvisin siitä halusin sen jälkeen rajua seksiä ja mä olin se joka määräsi tahdin.kostin tavallaan....tästä on kuitenkin jo 5 vuotta kun se sattui joten olen jo tunkenut sen perinmäiseen lokeroon päässäni....tosin sellaista ei koskaan unohda.
        Halusit tietää miten tää mun ns."raiskaus" tapahtui....Olin tulossa ilta vuorosta kotiin ja siinä junaa odoteltaessa eräs mukavan tuntuinen mies tuli juttelemaan kanssani junan lähtöajasta ja siitä että oli pirunmoinen viima...asemalla on aina niin epämääräistä porukkaa että olin vain hyvilläni kun seurassani oli mies joten tunsin jollain tavalla olevani turvassa.juttelimme junassa kaikkea, hän näytti jopa perheensä kuvankin mutta hetken päästä hän alkoi kyselemään kaikenlaista ns. henkilökohtaista esim.onko mua koskaan nussittu takaapäin niin et kädet on sidottu/nuoltu persettä/oonko nussinut koskaan edes aatoksissani koiran kanssa.....silloin ajattelin että no huh huh toi on joku sekopää sittenkin ja yritin vain sopertaa jotain epämääräistä hänen kysymyksiinsä.....kysyi onko mua kukaan vastassa ja silloin pelästyin ja valehtelin että mun mies tulee koiran kanssa mua vastaan (tosi asia oli että he nukkuivat) ja lähdin junasta pois varmistaakseni että hän jäi kuitenkin junaan.kun juna lähti meidän asemalta huokasin mutta huokasin liian aikaisin....hän tuli minuun takaapäin kiinni ja sanoi eihän sua kukaan oo vastassa ja sai revittyä multa paidan pois niin että pääsi puristelemaan tissejäni...pääsin karkuun mutta hän sai mut kiinni ja raiskasi mut läheisessä roskiksessa...aina kun työntyi minuun hän löi mua (multa murtui nenä, muutama kylkiluu).......häntä kiihotti se kovasti.yritin päästä karkuun ja pääsinkin kontilleni jolloin hän työntyi perseeseeni sellaisella voimalla että silmissäni sumeni.....heräsin siihen kun joku nainen puhui minulle....poliisi sai sen kiinni kun oli niin hyvät tuntomerkit....no joo sellainen se mun ns."raiskaus" sitten oli joten oli se sitte totta tai tarua sen tiedän vain minä joten sitä teidän on ihan turha rupeta edes miettimään saati sitten sitä että miten mä voin harrastaa rajua seksiä sen takia.....maailma on julma paikka sen mukaan täällä on elettävä!


      • rape girl
        Brother Azech kirjoitti:

        Mitä jos tää sun unelmies mies erehtyy uhrista? Että jos et kuules yllyttäs tuota ukkoa ettei viattomat joudu kärsimään. Mun ex tyttö oli vähän samanlainen, et varmaan ymmärrä miksi hän on EX.

        ja sinun on yksi niistä niin kuin meidän muidenkin!
        "vain tahroja paperilla älä siis suutu ei niistä asiat miksikään muutu"


      • mies
        rape girl kirjoitti:

        mutta täyttä totta ja tuskaa se silloin oli....olihan se sellaista millaista sen kuvittelinkin olevan...ahdistavaa, itkettävää, vittuttavaa, avuttomalta tuntuvaa ja sellaista ettet tiedä todellakaan mitä tulee tapahtumaan tiedät vain että sattuu.kipuun tottuu ja niin totuin minäkin.Tietenkään en toivoisi kenellekkään sellaista sattuvan mutta taidan olla jotenkin vinksahtanut mutta kun selvisin siitä halusin sen jälkeen rajua seksiä ja mä olin se joka määräsi tahdin.kostin tavallaan....tästä on kuitenkin jo 5 vuotta kun se sattui joten olen jo tunkenut sen perinmäiseen lokeroon päässäni....tosin sellaista ei koskaan unohda.
        Halusit tietää miten tää mun ns."raiskaus" tapahtui....Olin tulossa ilta vuorosta kotiin ja siinä junaa odoteltaessa eräs mukavan tuntuinen mies tuli juttelemaan kanssani junan lähtöajasta ja siitä että oli pirunmoinen viima...asemalla on aina niin epämääräistä porukkaa että olin vain hyvilläni kun seurassani oli mies joten tunsin jollain tavalla olevani turvassa.juttelimme junassa kaikkea, hän näytti jopa perheensä kuvankin mutta hetken päästä hän alkoi kyselemään kaikenlaista ns. henkilökohtaista esim.onko mua koskaan nussittu takaapäin niin et kädet on sidottu/nuoltu persettä/oonko nussinut koskaan edes aatoksissani koiran kanssa.....silloin ajattelin että no huh huh toi on joku sekopää sittenkin ja yritin vain sopertaa jotain epämääräistä hänen kysymyksiinsä.....kysyi onko mua kukaan vastassa ja silloin pelästyin ja valehtelin että mun mies tulee koiran kanssa mua vastaan (tosi asia oli että he nukkuivat) ja lähdin junasta pois varmistaakseni että hän jäi kuitenkin junaan.kun juna lähti meidän asemalta huokasin mutta huokasin liian aikaisin....hän tuli minuun takaapäin kiinni ja sanoi eihän sua kukaan oo vastassa ja sai revittyä multa paidan pois niin että pääsi puristelemaan tissejäni...pääsin karkuun mutta hän sai mut kiinni ja raiskasi mut läheisessä roskiksessa...aina kun työntyi minuun hän löi mua (multa murtui nenä, muutama kylkiluu).......häntä kiihotti se kovasti.yritin päästä karkuun ja pääsinkin kontilleni jolloin hän työntyi perseeseeni sellaisella voimalla että silmissäni sumeni.....heräsin siihen kun joku nainen puhui minulle....poliisi sai sen kiinni kun oli niin hyvät tuntomerkit....no joo sellainen se mun ns."raiskaus" sitten oli joten oli se sitte totta tai tarua sen tiedän vain minä joten sitä teidän on ihan turha rupeta edes miettimään saati sitten sitä että miten mä voin harrastaa rajua seksiä sen takia.....maailma on julma paikka sen mukaan täällä on elettävä!

        keksi poju jotain parempaa


      • rape girl
        mies kirjoitti:

        keksi poju jotain parempaa

        kuten jo kirjoitin aiemmin että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä mutta sen verran haluaisin sinua ojentaa että olen kyllä tyttö kuten nikkinikin sen kertoo....kannattaa hankkia joko rillit tai opetella lukemaan ihan sama mulle!!!


    • TT

      Tämä on aina hyvin vaikea juttu. Joillekin yksilöille tulee helposti mieleen että naisen saa raiskata, jos hänen fantasioihinsa liittyy kuvitelmia raiskauksista. Herääkin kysymys onko kysyjä laittanut kysymyksen tänne puolustellakseen jotain olevaa tai tulevaa tekoaan?

      Mutta jos en ole vainoharhainen, niin sanoisin että tottakai raiskaus fantasiassa on kiihottavaa. Lähes kaikissa fantasioissa joita pyöritän päässäni onanoinnin tai rakastelun yhteydessä tuntematon mies raiskaa tuntematonta (kokematonta) nuorta naista. (Itseäni en siis mukaan ikinä kuvittele.)

      Joskus tuntuu aika ristiriitaiselta että samaan aikaan kun normaalielämässä haluan että raiskaajat ja varsinkin lapsiinsekaantujat laitettaisiin kuriin ja järjestykseen, nautin näistä pään sisäisistä kuvista. Olen paha ihminen? Asuuko sisälläni itseasiassa mies joka haluaa naisille pahaa (vaikka olen nainen???)

      Parempi kai tyytyä tosiaankin siihen että ajatukset ja teot ovat ERI asia. Ettei ala pieni pää seota liian kiperillä moraalisilla kysymyksillä!

      • kake

        No toi nyt on ihan selvä asia. Kenelläkään ei oo oikeutta tehdä kenellekkään mitään väkisi vaikka se kiihottaiski ajatuksena. Ei edes sammuneelle tai muuten sellaselle joka ei pysty kieltämään.
        Raiskaus taitaa olla yksi pahimmista asioista mitä naiselle voi tapahtua joten aika raukkapaska jätkä on jos niin oikeesti tekee.

        En oo raiskannu ketää enkä tule sitä tekemäänkään. Jaa no raikausleikki on eri juttu jos muija on itte siinä mukana ja sitä haluaa.Haaveilen kyllä pomonikin ampumisesta mutta taitaa jäädä sekin tekemättä.

        Sulla taitaa olla sitte vähän sama juttu kun mulla. Ei sais tykätä ja itsekkin olen laittamassa tälläsiä pervoja vankilaan mutta kuitenki aika kiihottava ajatus.

        Tuo lapsiinsekaantuminen on aikamoinen juttu. Miehet haluaa nuorta ja 17v tyttö on varmasti monen mieleen. Mikä on ikäraja mistä saa fantasioida? Suomessa virallinen lakiraja on 16v ja venäjällä 14v. Ei kai venäläiset likat erilaisia ole kun Suomalaisetkaa. Miten sitte 14v tyttö eroaa 13 tai 12 vuotiaasta? En tiedä mutta luulisin ettei mitenkää.

        Mielipiteitä?


    • nainen76

      Itse asiassa tän palstan jutut kiihoittaa mua.

      Ja alistaminen/sitominen myös.. ah!

      • Caine

        Kiihotun kun ajattelen naista, jota hallitsen. Juuri koskaan en viitsi ehdottaa naiselle, että tämä vastustelisi, kamppailisi ja lopulta alistuisi, pyytäisi armoa.

        Mutta jos sinä haluat niin...


      • nainen76
        Caine kirjoitti:

        Kiihotun kun ajattelen naista, jota hallitsen. Juuri koskaan en viitsi ehdottaa naiselle, että tämä vastustelisi, kamppailisi ja lopulta alistuisi, pyytäisi armoa.

        Mutta jos sinä haluat niin...

        .... olen varattu, ruma ja ylipainoinen :-)


      • Caine
        nainen76 kirjoitti:

        .... olen varattu, ruma ja ylipainoinen :-)

        Olisin voinut "raiskata" sinut takaisin kiinteäksi ja jänteväksi.


    • ~*~

      Ajattelen sellaista lähes joka ilta... En sit tie mut kai sekin on normaalii..
      Ajattelen aina, että "raiskaaja" olisi ex tai joku muu ihan tajuttoman hyvännäköinen.. Toisaalta jos sellainen tapahtuisi oikeasti niin olisin kyllä "poissa tolaltani".. Mutta totta puhuen iltaiset kuvitelmani kiihottavat aivan sairaasti!!!

    • sandra

      no kyllä!!..se ois kyllä kivaa ku joku vetäis puskaan ja tekis mulle vaik mitä!!ja sitte se oi viel lii vahva että en pystyis paneemaa vastaa!!...tosi SEXYY!!mikä fantasia uni!!aah!!;)

    • näpsäkkä

      ihanaa

    • Mervi

      ..sellaista leikkiä, että sinä olet opettaja koulussa ja minä tyttö joka ei ole tehnyt läksyjään. Saat antaa piiskaa, työntää karttakepin anukseeni ja lopuksi sidot minut pulpettiin ja annat patukkasi puhua...?

    • Virheen tehnyt

      Kannattaa olla varovainen, mistä fantasioi. Varsinkin jos on vähän heikko mieli ja kuriton liha. Olen parikymppinen mies ja olen fantasioinut raiskaamisesta niin pitkään kuin muistan. Naisten, nuorten tyttöjen, miestenkin. Kerran olin humalapäissäni erään tyttökaverini luona jatkoilla. Hän nukahti sänkyyn, ja jostain syystä menin hänen viereensä, imin hänen rintojaan riisuttuani ne paljaiksi, kopeloin hänen vittuaan, otin hänestä jopa pari valokuvaa omaan käyttööni, ja runkkasin hänen vierellään. Hän ei tästä koskaan saanut tietää, ja jälkeenpäin kaduin. En ole koskaan tehnyt vastaavaa, mutta sinä yhtenä iltana fantasia meni liian pitkälle. Voiko tätä luokitella raiskaukseksi? Tapaahtuuko tuollaista paljon?

    • jep

      jep!

      • milja

        On kiduttavaa kun haluaisi kokeilla kaikkea vastaavaa ns. turvallisessa seurassa..oma poikaystävä on niin lahna että hän ei koskaan suostuisi ja vaikka vastahakoisesti suostuisikin..ei hän osaisi tehdä mitään...kai remmini ja raippani jäävät kaappiin pölyyntymään...
        ..olisi niin ihanaa kun joku joskus ottaisi päätösvaltani pois. näyttäisi minulle mitä tapahtuu itsevarmoille, nenäkkäille tytöille ja saisi esille nöyrän ja tottelevan pikku orjattaren...taitaa jäädä unelmaksi..

        Mutta kuten puhuitte on oikea raiskaus aivan eri asia..olen kuvitellut tuon tilanteen varmaan sata kertaa...ja säälin sitä miestä joka joskus sitä yrittää minulle.


      • Anonyymi
        milja kirjoitti:

        On kiduttavaa kun haluaisi kokeilla kaikkea vastaavaa ns. turvallisessa seurassa..oma poikaystävä on niin lahna että hän ei koskaan suostuisi ja vaikka vastahakoisesti suostuisikin..ei hän osaisi tehdä mitään...kai remmini ja raippani jäävät kaappiin pölyyntymään...
        ..olisi niin ihanaa kun joku joskus ottaisi päätösvaltani pois. näyttäisi minulle mitä tapahtuu itsevarmoille, nenäkkäille tytöille ja saisi esille nöyrän ja tottelevan pikku orjattaren...taitaa jäädä unelmaksi..

        Mutta kuten puhuitte on oikea raiskaus aivan eri asia..olen kuvitellut tuon tilanteen varmaan sata kertaa...ja säälin sitä miestä joka joskus sitä yrittää minulle.

        Onkohan väärä palsta tullut valittua noillekin jutuille. Voitte hakea kohdan seksi ja seksifantasiat ja siellä avautua noista jutuistasi sama ohje kaikille muillekin . Tämä osio ei missään tapauksessa ole raiskauksesta fantasioiville vaan seksuaalirikoksen uhreille ja ylipäätään koko aiheesta jotain tietäville siis keskustelu on vaikavaa aihetta käsittelevä eikä suinkaan mikään fantasia osio vaikka jotkut näyttävät niin kuvittelevankin mikä käytännössä tarkoittaa oikeiden seksuaalirikoksen kokeneita kohtaan kohdistuvaa pilkantekoa ... ihan sama kuin tekisitte pilkkaa henkirikoksen uhreista kertomalla kuinka haluatte että poikaystänne tappaa teidät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe