Kovasti pidän Janin musiikista, mutta rehellisesti täyty sanoa että eräs asia ihmetyttää. Musiikki jota Jani soittaa keikalla on todella Rrrock! Mutta levyillä meno on kuin lavakansalle suunnattua. Ei siinä mitään, iskelmä musiikkikin on kivaa, mutta miksi sitä rockia ei saada levyille? Entä aikooko artisti ottaa jatkossa lavatkin keikkakalenteriin? Kyllä sieltäkin yleisöä löytyisi, jos soittaa samalla tempolla ja rytmillä kuin levyillä.
Iskelmästä
10
827
Vastaukset
- hemmo
Vähän samoilla linjoilla. Olin todella pettynyt uuden levyn ääninäytteisiin, koska eri foorumeilla on odoteltu esikoislevyä rankempaa materiaalia. Ostan aika paljon suomalaisia levyjä, mutta Wickholmin osalta jää nyt toinenkin levy ostamatta.
Tänään Iltalehdessä oli jotain juttua tyyliin "Jani on Radio Suomen suosikki". Iskelmälavoille ei välttämättä enää pitkä matka ole. Sinänsä valitettavaa. - Hanna vaan
Näin musiikin tekoa sen kummemmin tuntematta ajattelisin, että samaan kokoelmaan on aika vaikea mahduttaa aivan eri tyylilajeja edustavia biisejä. Kaiketi niin tuottaja kuin artistikin haluaa tehdä kaikin puolin eheän kokoelman.
Jani on musiikillisesti niin laaja-alainen, että taitoa ja tunnetta riittää niin herkkien tunteiden tulkintaan ns. hitaissa biiseissä, kuin myös tosi rajuun rokkiin.
Jospa sitten biisikokoelma no 3 olisi rokkibiisejä täynnä. Toivotaan niin.
Minuun kyllä uppoavat myös nämä herkistelyt ja iskelmätyyppisetkin biisit ihan kybällä.- Norppa
Onhan noita artisteja jotka samalle levylle laittavat vain yhdenlaista musiikkia. Toisaalta on myös niitä jotka laittavat sekä meneviä kappaleita että posken pehmeitä hempeilyjä. Sehän on vain järjestely kysymys.
Siitä onko kolmas levy rokimpaa vai ei on turha spekuloida. Sellainen jos joskus vielä ilmestyy siihen on kulunut niin pitkä aika Idolseista että rokahtavaa Jania äänestäneet ovat jo tähden unohtaneet. - Gere
Norppa kirjoitti:
Onhan noita artisteja jotka samalle levylle laittavat vain yhdenlaista musiikkia. Toisaalta on myös niitä jotka laittavat sekä meneviä kappaleita että posken pehmeitä hempeilyjä. Sehän on vain järjestely kysymys.
Siitä onko kolmas levy rokimpaa vai ei on turha spekuloida. Sellainen jos joskus vielä ilmestyy siihen on kulunut niin pitkä aika Idolseista että rokahtavaa Jania äänestäneet ovat jo tähden unohtaneet.Epäilen, että vaikka jani itse haluaisikin rokimpaa materiaalia, levyn yhtiön puolesta sitä ei hyväksytä. Kyllähän näillä levyillä on tarkoitus tehdä myös rahaa ja janin kaltainen artisti iskee iskelmäradioon. Ja tällä musiikilla radio-soittoa tulee enemmän, mikä se taas on hyvin tärkeää artistille joka haluaa pysyä pinnalla. Joka tapauksessa olen kuullut levyltä suomenneidon ja aluumiinitähdet joista kummastakin tykkään!
- Norppa
Gere kirjoitti:
Epäilen, että vaikka jani itse haluaisikin rokimpaa materiaalia, levyn yhtiön puolesta sitä ei hyväksytä. Kyllähän näillä levyillä on tarkoitus tehdä myös rahaa ja janin kaltainen artisti iskee iskelmäradioon. Ja tällä musiikilla radio-soittoa tulee enemmän, mikä se taas on hyvin tärkeää artistille joka haluaa pysyä pinnalla. Joka tapauksessa olen kuullut levyltä suomenneidon ja aluumiinitähdet joista kummastakin tykkään!
Toisaalta Jani on myynyt selkeesti vähemmän kuin Antti ja Hanna. Joo, joo ei saa vertailla, mutta siltä ei voi välttyä. Janin myynti on tiistaisen(tänään) iltalehden mukaan selkeästi vähemmän kuin muilla kahdella.
- hemmo
Gere kirjoitti:
Epäilen, että vaikka jani itse haluaisikin rokimpaa materiaalia, levyn yhtiön puolesta sitä ei hyväksytä. Kyllähän näillä levyillä on tarkoitus tehdä myös rahaa ja janin kaltainen artisti iskee iskelmäradioon. Ja tällä musiikilla radio-soittoa tulee enemmän, mikä se taas on hyvin tärkeää artistille joka haluaa pysyä pinnalla. Joka tapauksessa olen kuullut levyltä suomenneidon ja aluumiinitähdet joista kummastakin tykkään!
> Epäilen, että vaikka jani itse haluaisikin
> rokimpaa materiaalia, levyn yhtiön puolesta sitä
> ei hyväksytä.
Näin se varmaan on. Kyseisellä tuuballa (joksi iskelmän lasken) vaan nyt on enemmän kuulijoita. Jos haluaisi tehdä rokkia, pitäisi olla tosi rock ja sitä Jani ei nyt vaan ole. Vaikka onkin lahjakas muusikko. - JW-Fani.
Norppa kirjoitti:
Toisaalta Jani on myynyt selkeesti vähemmän kuin Antti ja Hanna. Joo, joo ei saa vertailla, mutta siltä ei voi välttyä. Janin myynti on tiistaisen(tänään) iltalehden mukaan selkeästi vähemmän kuin muilla kahdella.
Otahan huomioon levyjen ilmestymisajankohdat kun myyntilukuja kerran vertailet. Janin toinen levy ei ole edes vielä tullut. Kerros koska Antin levyt on ilmestyneet? Ja Hannankin toka on jo mrkkinoilla.
- Norppa
JW-Fani. kirjoitti:
Otahan huomioon levyjen ilmestymisajankohdat kun myyntilukuja kerran vertailet. Janin toinen levy ei ole edes vielä tullut. Kerros koska Antin levyt on ilmestyneet? Ja Hannankin toka on jo mrkkinoilla.
Ei kolmessa kuukaudessa tule noin rajuja eroja levymyyntiin, ellei kyse ole levyjen suosion eroista.
- nansku
hemmo kirjoitti:
> Epäilen, että vaikka jani itse haluaisikin
> rokimpaa materiaalia, levyn yhtiön puolesta sitä
> ei hyväksytä.
Näin se varmaan on. Kyseisellä tuuballa (joksi iskelmän lasken) vaan nyt on enemmän kuulijoita. Jos haluaisi tehdä rokkia, pitäisi olla tosi rock ja sitä Jani ei nyt vaan ole. Vaikka onkin lahjakas muusikko.Jani tekee sellaista musiikkia mitä haluaa!!!
Hanna ei osaa laulaa, ja sillä sipuli!
Jani keikoilla ei mitään iskelmää laula, ja kannattaisi mennä keikalle, niin näkisi mitä Jani oikeesti on! - ...
nansku kirjoitti:
Jani tekee sellaista musiikkia mitä haluaa!!!
Hanna ei osaa laulaa, ja sillä sipuli!
Jani keikoilla ei mitään iskelmää laula, ja kannattaisi mennä keikalle, niin näkisi mitä Jani oikeesti on!haluan levyltä kuulla samanlaista musiikkia kuin livenä. Siksipä jätin kakkoslevyn ostamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768