Kulttuuripääkaupunki Turku, no way

AM2

En usko, että Turusta voi tulla Euroopan kulttuuripääkaupunkia vuonna 2011. Epäilen, että Helsinkiläisten itsetunto ei riitä siihen - valitettavasti sen verran nuoresta ja heikkoitsetuntoisesta pääkaupungista on kysymys. Toivottavasti olen väärässä, mutta näin pelkään tapahtuvan. Tietysti Helsinkiläiset haluaisivat, että heidän kaupunki olisi uudestaan kulttuuripääkaupunki, nyt kun se ei ole mahdollista niin he valitsevat luultavasti Tampereen tai Mäntän. Se ei tuntuisi niin pahalta helsinkiläisten mielestä kuin vanhan pääkaupungin saadessa tällaisen kunnian. Tällaista täällä Suomessa valitettavasti on.

4

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piip

Meillä täällä Turussa on yhtä paljon kulttuuria kuin George W Bushissa munaa. Eli ei paljon mitään, joten jos kulttuuria kaipaat, niin yhtä hyvin voisit asua Mäntässä.

• rtrtrtrtrtrtrt

ollaan jotain mieltä asiasta, josta ei tiedetä yhtään mitään.
        Mitä kulttuuri sinun mielestäsi on? Ja mitä kulttuurimuotoja Turkuun tarvittaisiin lisää?

• ...

...sillä mainetta sillä ei ainakaan saa. Itse en ainakaan tiennyt, että Helsinki olisi missään välissä ollutkaan mikään kulttuurikaupunki, ja minä sentään ASUN täällä.

Jos se Suomen muut kaupungit onnelliseksi tekee, niin ottakoot vaikka ASEM:nsa ja olkoon kulttuurikaupunkeja. Täällä on turisteja muutenkin ihan tarpeeksi.

• tietää

Se tuo rahaa kaupungin kehittämiseen niin paljon, ettei turussa tulla muuten sellaista näkemään kymmeniin vuosiin. Ei ehkä koskaan. Ja Turku on suomen vanhin kaupunki. Tämä on suuri imago kysymys maan sisälläkin. Jos tampere voittaa, niin meidän kaupunkimme arvo on todella alas tiputettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3231
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57