Lihavien liikuntavaate valikoima!

pieni ja pyöreä

Ei jumankeikka sentään. Ottaa aivoon, kun lihaville ei tahdo löytyä urheiluvaatteita.Ei postimyynnistä, ei liikkeistä, ei marketeista. En nyt tarkoita mitään verskoja tai tuulipukuja, vaan sisäliikunta vaatteita. Treenipaidat ovat "nysä"hihasia ja kapeita kuin mitkä ja tarkoitettu pienirintasille. Tänään tuskasena kolusin erästä urheiluliikettä ja totesin, että kyllä hoikkana olisi NIIN PALJON helpompaa...

Kattelin ensin "jumppatrikoita" kokoja XL, kaikki olivat pieniperseisille ja kapealantioisille, reisistä kiristi ja lahkeet olivat kuin Elviksellä konsanaan. Ehkä se on sitten vaan tämän päivän muotia, mutta EN TODELLAKAAN liiku muodin perässä vaan etsin mukavia vaatteita. Pyöräilyhousumaisia oli kyllä tarjolla, mutta niitä ei taida kukaan enää käyttää. Miestenpuolellakaan ei ollut tarjoita kuin yksiä 3/4 shortseja.. no, sitten katselin paitoja...joo, niitä jo mainitsemiani "nysä"hihaisia oli kyllä monen väristä ja monella eri tekstillä, mutta isot allini eivät mahtuneet hihoihin sekä paidat olivat niin kaposia, että olo oli kuin makkaralla liian pienessä suolessa... Kokeilin myös tavallisia t-paitoja..jos rintani ja mahani mahtuivat johonkin, niin helma oli polvissa, jos taas pituus sopiva, niin suolessa oltiin. Myyjäkin nosti jo kätensä ylös, että ei heillä nyt oikeen ole mulle sopivia...

Lihavia kannustetaan liikkumaan, mutta liiku nyt sitten jossain iänikuisissa salihousuissa tai kuumissa verskoissa...ja katsella kadehtien, kun hoikilla on hienoja ja laadukkaita vetimiä, jotka ovat "kuin heille tehtyjä".

Onko muilla samanlaisia ongelmia,vai olenko minä ainoa joka tästä kärsii?

15

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komea Mies

      No jo on taas ongelmaa kerrakseen. Ei niiden urheiluvaatteiden tarvitse olla viimeisen päälle, kunhan nyt päällä pysyvät, eivätkä haittaa suoritusta. Osta ne pyöräilyhousumalliset, jos ne kerran käyvät ja pistä T-paidan helma housujen alle.

      Minulla on juoksuasuna 17€ maksaneet vinkuintialaiset virttyneet ja rispaantuneet verkkarit. Melkein jokaisella ihmisellä pururadalla on hienommat vaatteet, mutta eivät ne silti juokse yhtä kovaa kuin minä. Brassailkoot muut vaatteilla, minä brassailen tuloksilla.

      Kengät sen sijaan minulla on hyvät, koska niillä on oikeasti merkitystä juoksemiseen. Tosin nekin ovat minusta suht tökerön näköiset, mutta ei se mitään, kunhan juoksu kulkee. Ei se ole mikään kauneuskilpailu.

      • pieni ja pyöreä

        Et sitten tainnut lukea juttuani kovinkaan tarkasti. Mainitsin,että en kulje muodin perässä,enkä todellakaan halua brassailla vaatteilla, enkä ole menossa kauneuskilpailuun, en todellakaan!

        Pyöräilyhousumaiset, ja t-paidan helma housujen alle..JUST! Empä ole kenelläkään vielä nähnyt paitaa housujen sisällä, sillä kyllä se usein on housujen päällä, vaikka olisi mitkä housut/jazzarit tahansa. Yritän juuri epätoivoisesti peittää paidalla suuren peräni...

        Voisin ehkä lähettää sulle koomisen kuvan, jossa olen pyöräilyhousumallisissa housuissa paita housuissa..saisit nauraa/itkeä koko loppuelämäsi.

        Et siis nyt kyllä tainnut ymmärtää mitä tarkoitin, oletha mies...mutta kiitos kuitenkin yrityksestäsi auttaa =)

        Itsekseen mietin, että oisikohan tässä kaikessa vaan kyse erittäin alhaisesta itsetunnostani!?

        terveisin:158/77


      • kohtalotoveri
        pieni ja pyöreä kirjoitti:

        Et sitten tainnut lukea juttuani kovinkaan tarkasti. Mainitsin,että en kulje muodin perässä,enkä todellakaan halua brassailla vaatteilla, enkä ole menossa kauneuskilpailuun, en todellakaan!

        Pyöräilyhousumaiset, ja t-paidan helma housujen alle..JUST! Empä ole kenelläkään vielä nähnyt paitaa housujen sisällä, sillä kyllä se usein on housujen päällä, vaikka olisi mitkä housut/jazzarit tahansa. Yritän juuri epätoivoisesti peittää paidalla suuren peräni...

        Voisin ehkä lähettää sulle koomisen kuvan, jossa olen pyöräilyhousumallisissa housuissa paita housuissa..saisit nauraa/itkeä koko loppuelämäsi.

        Et siis nyt kyllä tainnut ymmärtää mitä tarkoitin, oletha mies...mutta kiitos kuitenkin yrityksestäsi auttaa =)

        Itsekseen mietin, että oisikohan tässä kaikessa vaan kyse erittäin alhaisesta itsetunnostani!?

        terveisin:158/77

        Aivan samaan tulokseen olen tullut! ... urheilu/liikuntavaatteita ei löydy pienille ja pyöreille... ei sitten mistään! Kyllä se sen vähäisenkin liikkumisen ilon vie, kun joutuu jotkut hirveät rääsyt vetämään niskaan.. Itsekään en ole mikään vaatteilla koreilija, mutta olisi ihan kiva pukeutua silleen ihan "normaalisti"
        Laihdutappa siinä, kun häpeän puna poskillasi saat pinkaista niin pikapikaa ovesta ulos, että naapuritkaan eivät vaan ehtisi nähdä...
        ...vauhtia ainakin piisaa ;)


      • Edustaja
        pieni ja pyöreä kirjoitti:

        Et sitten tainnut lukea juttuani kovinkaan tarkasti. Mainitsin,että en kulje muodin perässä,enkä todellakaan halua brassailla vaatteilla, enkä ole menossa kauneuskilpailuun, en todellakaan!

        Pyöräilyhousumaiset, ja t-paidan helma housujen alle..JUST! Empä ole kenelläkään vielä nähnyt paitaa housujen sisällä, sillä kyllä se usein on housujen päällä, vaikka olisi mitkä housut/jazzarit tahansa. Yritän juuri epätoivoisesti peittää paidalla suuren peräni...

        Voisin ehkä lähettää sulle koomisen kuvan, jossa olen pyöräilyhousumallisissa housuissa paita housuissa..saisit nauraa/itkeä koko loppuelämäsi.

        Et siis nyt kyllä tainnut ymmärtää mitä tarkoitin, oletha mies...mutta kiitos kuitenkin yrityksestäsi auttaa =)

        Itsekseen mietin, että oisikohan tässä kaikessa vaan kyse erittäin alhaisesta itsetunnostani!?

        terveisin:158/77

        Yleensä jos lihava ihminen alkaa kuntoilemaan, niin ainakin minun tuttavapiirissäni siihen suhtaudutaan todella positiivisesti. Muodikkaimat urheiluasut eivät ehkä päälle sovi, mutta enpä ole elämäni aikana silti kuullut kenenkään sanovan pahaa sanaa lihasvasta lenkkelijästä saati hänen asuvalinnastaan.

        Pukeutuminen on kuitenkin lähinnä kohteliaisuutta muita ihmisiä kohtaan. Vaikka asuvalinta saattaisi omissa silmissä hieman hupsulta näyttääkin, näyttää se toisten mielestä varmasti paljon hupsummalta, jos et kuntoile vaan tyydyt lihavana olemiseen.

        Kuntoilun myötä vaatteet alkavatkin sitten sopia paremmin päälle. Älä missään nimessä jätä kuntoilua vaatteiden epäsopivuuden takia. Huomaat kyllä kohta itsekin, etteivät ihmiset todellakaan naura perääsi.


      • Komea Mies
        pieni ja pyöreä kirjoitti:

        Et sitten tainnut lukea juttuani kovinkaan tarkasti. Mainitsin,että en kulje muodin perässä,enkä todellakaan halua brassailla vaatteilla, enkä ole menossa kauneuskilpailuun, en todellakaan!

        Pyöräilyhousumaiset, ja t-paidan helma housujen alle..JUST! Empä ole kenelläkään vielä nähnyt paitaa housujen sisällä, sillä kyllä se usein on housujen päällä, vaikka olisi mitkä housut/jazzarit tahansa. Yritän juuri epätoivoisesti peittää paidalla suuren peräni...

        Voisin ehkä lähettää sulle koomisen kuvan, jossa olen pyöräilyhousumallisissa housuissa paita housuissa..saisit nauraa/itkeä koko loppuelämäsi.

        Et siis nyt kyllä tainnut ymmärtää mitä tarkoitin, oletha mies...mutta kiitos kuitenkin yrityksestäsi auttaa =)

        Itsekseen mietin, että oisikohan tässä kaikessa vaan kyse erittäin alhaisesta itsetunnostani!?

        terveisin:158/77

        Saarnaat, ettet kulje muodin perässä ja samalla valitat, kuinka typerältä näytät siinä ja tässä asussa???? Minua ei hirveästi kiinnosta kuvasi, enkä itke tai naura sille. Itken tai nauran tai annan arvostusta vain tuloksillesi, mikä laji sitten olikaan kyseessä.

        Noilla mitoilla et valitettavasti näytä kovin hyvältä edes iltapuvussa. Ei se aerobicohjaajasikaan tms. näytä hyvältä siksi, että hänellä on muodikas treeniasu vaan siksi, että on hyvässä kunnossa. Ja hyvältä näytät sinäkin, kun saat itsesi kuntoon - vaikka pukeutuisit säkkiin. Ei niitä miehiä kiinnosta, miten sinä pukeudut vaan se, miltä itse näytät.

        Jos ei paidan laittaminen housuihin kelpaa, niin käy ompelijalla lyhennyttämässä joku XL-mittainen T-paita sopivaksi itsellesi. Maksaa ehkä kympin.

        Luulen tosiaan, että ongelmasi on itsetunnossa pikemmin kuin vaatevalikoimassa.


      • pieni ja pyöreä
        Komea Mies kirjoitti:

        Saarnaat, ettet kulje muodin perässä ja samalla valitat, kuinka typerältä näytät siinä ja tässä asussa???? Minua ei hirveästi kiinnosta kuvasi, enkä itke tai naura sille. Itken tai nauran tai annan arvostusta vain tuloksillesi, mikä laji sitten olikaan kyseessä.

        Noilla mitoilla et valitettavasti näytä kovin hyvältä edes iltapuvussa. Ei se aerobicohjaajasikaan tms. näytä hyvältä siksi, että hänellä on muodikas treeniasu vaan siksi, että on hyvässä kunnossa. Ja hyvältä näytät sinäkin, kun saat itsesi kuntoon - vaikka pukeutuisit säkkiin. Ei niitä miehiä kiinnosta, miten sinä pukeudut vaan se, miltä itse näytät.

        Jos ei paidan laittaminen housuihin kelpaa, niin käy ompelijalla lyhennyttämässä joku XL-mittainen T-paita sopivaksi itsellesi. Maksaa ehkä kympin.

        Luulen tosiaan, että ongelmasi on itsetunnossa pikemmin kuin vaatevalikoimassa.

        on hieman eri näyttääkö hassulta vai muodinmukasesti puetulta.

        Mitäpä jos sinäkin laittaisit ne sukanvarret farkkujen päälle ja menoksi..=)

        Tiedän, että en näytä missään hyvältä, eikä sillä väliä, kunhan vaan saisin vaan sopivaa/mukavaa päälle jumppiin...

        Komea mies...ulkonäkö sinulle tärkein, kuten nimimerkkisikin sanoo...


      • iso liikkuja
        pieni ja pyöreä kirjoitti:

        Et sitten tainnut lukea juttuani kovinkaan tarkasti. Mainitsin,että en kulje muodin perässä,enkä todellakaan halua brassailla vaatteilla, enkä ole menossa kauneuskilpailuun, en todellakaan!

        Pyöräilyhousumaiset, ja t-paidan helma housujen alle..JUST! Empä ole kenelläkään vielä nähnyt paitaa housujen sisällä, sillä kyllä se usein on housujen päällä, vaikka olisi mitkä housut/jazzarit tahansa. Yritän juuri epätoivoisesti peittää paidalla suuren peräni...

        Voisin ehkä lähettää sulle koomisen kuvan, jossa olen pyöräilyhousumallisissa housuissa paita housuissa..saisit nauraa/itkeä koko loppuelämäsi.

        Et siis nyt kyllä tainnut ymmärtää mitä tarkoitin, oletha mies...mutta kiitos kuitenkin yrityksestäsi auttaa =)

        Itsekseen mietin, että oisikohan tässä kaikessa vaan kyse erittäin alhaisesta itsetunnostani!?

        terveisin:158/77

        Varmasti löydät noin hoikkana sopivia muodikkaitakin liikuntavaatteita :) Housuja löytyy 44-kokoon asti, lyhennät vain lahkeita. Paidat ovatkin hieman ongelma itsellenikin, mutta ostan ne miesten puolelta. Ja olen muuten itse 168/95, joten jos minäkin löydän, löydät sinäkin. Uimapuvun jouduin ostamaan Lorellasta. Mutta niinkuin "komeamies" sanoi kuitenkin ne liikunta kengät ovat tärkeimmät, ja se että vaatteet ovat joustavat ja hengittävät. Kivat liikuntavaatteet antavat kyllä kipinää liikkumiselle, mutta enpä usko että kukaan katselee millaisissa vetimissä liikun, vaikka olisi vain teltta päällä :))) Hyvä niin, katselkoot sitten kun olen laihtunut 20kg.


      • Pallokala
        kohtalotoveri kirjoitti:

        Aivan samaan tulokseen olen tullut! ... urheilu/liikuntavaatteita ei löydy pienille ja pyöreille... ei sitten mistään! Kyllä se sen vähäisenkin liikkumisen ilon vie, kun joutuu jotkut hirveät rääsyt vetämään niskaan.. Itsekään en ole mikään vaatteilla koreilija, mutta olisi ihan kiva pukeutua silleen ihan "normaalisti"
        Laihdutappa siinä, kun häpeän puna poskillasi saat pinkaista niin pikapikaa ovesta ulos, että naapuritkaan eivät vaan ehtisi nähdä...
        ...vauhtia ainakin piisaa ;)

        Olen ylpeä, jos saan itseni salille asti. Kuka välittää, mitä ihmisellä on päällä? Liikuntahan se on pääasia.


      • Komea Mies
        pieni ja pyöreä kirjoitti:

        on hieman eri näyttääkö hassulta vai muodinmukasesti puetulta.

        Mitäpä jos sinäkin laittaisit ne sukanvarret farkkujen päälle ja menoksi..=)

        Tiedän, että en näytä missään hyvältä, eikä sillä väliä, kunhan vaan saisin vaan sopivaa/mukavaa päälle jumppiin...

        Komea mies...ulkonäkö sinulle tärkein, kuten nimimerkkisikin sanoo...

        "Mitäpä jos sinäkin laittaisit ne sukanvarret farkkujen päälle ja menoksi..=)"

        Jos menen työpaikalle tai bilettämään, katson tietenkin, että vaatteet ovat hyvin. Niin sinunkin kannattaa.

        Mutta liikunta on eri asia. Olen esim. käynyt hiihtämässä niin, että minulla oli villasukan varret vedettynä housujen päälle, koska housujen lahkeet eivät muuten pysyneet alhaalta kiinni. Oli typerän näköistä, mutta ihan kelpo treeni tuli tehtyä.


      • Anonyymi
        pieni ja pyöreä kirjoitti:

        Et sitten tainnut lukea juttuani kovinkaan tarkasti. Mainitsin,että en kulje muodin perässä,enkä todellakaan halua brassailla vaatteilla, enkä ole menossa kauneuskilpailuun, en todellakaan!

        Pyöräilyhousumaiset, ja t-paidan helma housujen alle..JUST! Empä ole kenelläkään vielä nähnyt paitaa housujen sisällä, sillä kyllä se usein on housujen päällä, vaikka olisi mitkä housut/jazzarit tahansa. Yritän juuri epätoivoisesti peittää paidalla suuren peräni...

        Voisin ehkä lähettää sulle koomisen kuvan, jossa olen pyöräilyhousumallisissa housuissa paita housuissa..saisit nauraa/itkeä koko loppuelämäsi.

        Et siis nyt kyllä tainnut ymmärtää mitä tarkoitin, oletha mies...mutta kiitos kuitenkin yrityksestäsi auttaa =)

        Itsekseen mietin, että oisikohan tässä kaikessa vaan kyse erittäin alhaisesta itsetunnostani!?

        terveisin:158/77

        Hei, oletko katsonut just mulle sopiva-sivuston vaatteita, itse löysin sieltä aivan ihanan liikunta-asun musta valkoisen, jossa oli hieman Bling blingiäkin, olen käyttänyt sitä ja pessyt monta kertaa ja se on aivan ihana, näytti nyt olevan ale-myynnissäkin siellä ja kokoja löytyy.


    • Pehmoinen

      Joo-o, olen ihan saman huomannut! Tosin, sisäliikuntavaatteita en kamalasti kaipaa, koska mihinkään yleiseen halliin en suostu jumppaamaan.

      Olen itse joutunut lampsimaan miesten osastolle löytääkseni urheiluvaateita, joten kaikki ulkoiluvaatteeni on tummia ja ankeita ja liian isoja/pitkiä. Housuissa on 10 cm liikaa, mutta käännän ne aina kuminauhan avulla sisään. Reisistä nekin on tosin hankautuneet rikki, joten olen tyytyväinen, kun voin liikkua taas syksyn pimeissä illoissa! :D

      No, ei se mitään. Kaapissa on onneksi odottamassa kiva vaaleansini-valkoinen ulkoilutakki hoikempaa olemusta. Sitä käytin ennen sairastumista vain hetken, joten se on melkein kuin uusi.

      Vinkkinä ulkoilijoille voisin kertoa, että kannattaa ostaa esim. Rukan hikikerrastopaita lenkkipaidaksi takin tai fleecen alle. Sellaiseen mahtuu vähän isompikin ulkoilija ja paita on mukavan kevyt eikä hiosta. Olotila kun on kuntoilussakin se tärkein juttu, ei ulkonäkö.

    • vatta sisään

      mä olen pitkä ja lihava ei ole sen helpompaa saada ulkoilu tai sisäliikuntavaatteita. Reidet on paksut ja maha pyöreä. Lahkeita ei kyllä tarvitse lyhentää mutta muuten ei mahdu. Kyllä niitä vaatteita kuulemma on mutta liikkeet ei ota myyntiin kun pienempiä kokoja.

    • Kettu

      Kuten joku muukin jo sanoi, en minäkään viitsi panostaa jumppavaatteiden ulkonäköön. Hikoilen niin paljon, että olisi sääli ostaa kalliita ja kauniita vaatteita ja sitten hikoilla ne (pysyvästi haiseviksi ja kulahtaneiksi. Minulla on jumpassa kauan sitten haalistuneet leveälahkeiset shortsit ja vähän virttynyt t-paita tai sitten ihan siisti hihaton paita, josta maksoin peräti 4 €. Eikä haittaa jumppaamista yhtään! En todellakaan usko, että jumpassa kukaan arvostelee toisia vaatteiden perusteella. Jumpassahan kaikki ovat hikisiä ja punaisia, eivät siis hehkeimmillään. En minä ainakaan mene jumppaan ihastelemaan/haukkumaan toisten vaatteita. Minä toivoisin, ettet sopimattomien vaatteiden takia luopuisi liikuntaharrastuksesta. Ethän sinä siitä kokojen puuttesta kärsi kuin ehkä muutaman kuukauden jos vaan jaksat jumpata. Sittenhän alkaa kroppa olla jo sen verran pienemmässä kuosissa, että sopivia vaatteitakin löytyy. Tsemppiä!

    • täältä

      Hobby hall on pullolaan paksukaisille sopivia vaatteita,nimittäin pussilakanoita,ei tarvitse kuin tehdä päänreikä,ja jollain nartsalla kiinni,ja joraamaan:toimii,ja kuosia voi vaihtaa mielinmäärin.

    • Anonyymi

      Käy katsomassa Just mulle sopiva-sivustolla, siellä on tosi mukavia vaatteita myös kuntoiluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe