Löytyisikö Oulusta/lähistöltä kimppapanoista kiinnostuneita? Naisia ja pareja mielellään tässä vaiheessa - miehiä on helposti saatavissa myöhemmin mukaan!
Myös useammasta miehestä kiinnostuneille naisille tämä on loistava tilaisuus:) Minä olen 30v, "kookas", mukava ja luotettava aikaisemminkin kimppaa harrastanut varattu mies.
Nyt olisi aika pistää pystyyn kunnon ganbang!
Ilmoittaudu heti [email protected]
Kimppaan Oulussa!
7
2129
Vastaukset
Vielä pikku lisäys: Toki vähän kauempaakin pääsee mukaan, tapaamispaikka järjesteltävissä sen mukaan miten tarvitaan:) Ei muuten ikä/koko rajoituksia!
- adventurelady
Hyvä, kun ei ole rajoituksia! Tässä 55-vuotias XXXL-lady valmiina Haukiputtaalla!
adventurelady kirjoitti:
Hyvä, kun ei ole rajoituksia! Tässä 55-vuotias XXXL-lady valmiina Haukiputtaalla!
Laita mailia, suunnitellaan lisää:)
.. lisää porukkaa! Ilmoittautukaa heti, mutta vain jos ette peräänny kun olisi tositoimien aika!
- oulun läheltä
Onko porukka vastaillut sähköpostilla?
Täällä n.50v.avopari haluaa kimppa kivaa.
Onko paikka jo selvillä ja millon vois eka kerta tavata?Tällä hetkellä kasassa olis mun lisäksi yks 45v nainen, yks 34v nainen ja miehiä pitkä jono!
Tapaaminen on aika vapaasti sovittavissa, Ouluun tai lähistölle.. aluksi vois kuitenkin olla hyvä, että tapaisin kaikki erikseen, sopiiko? Näissä kun tuppaa olemaan huijareita, jotka eivät sitten ilmestykään paikalle!
Kertokaa vähän lisää maililla - parin päivän varoitusajalla tavataan:)
M
Osa jo ilmoittautuneista perääntyi - siis lisää porukkaa tarvitaan. NAISET ja PARIT, toimintaa:)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362679- 1282363
- 1582074
- 391975
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401309
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114914