elikkä, naiset ja miehet kertoilkaapas,
minua kiihottaa ajatus rakastella naisen kanssa niin että naisella olisi strap-on (kyrpävyö) ja hän olisikin mies ja minä nainen tuntea naisen rinnat selkääni vasten samalla kun hän upottautuu sisääni,
onko mielestänne sairasta ja kieroa?
joskus jos ton pääsisi kokemaan niin olisin onnellinen ;D
Strap-on
7
3220
Vastaukset
- saanablaa
mikään joka ei vahingoita muita, ei oo sairasta ja kieroa. oon nähny joskus videoo jossa naisella strap-on ja nai naista tai miestä, hyvältä näyttää. haluun joskus kokeilla.
- Nimetön
ei vaan taida ikinä tulla vaimolle kerrottua halusta, nolottaa liikaa ja toisaalta tiedän että häntä ei moinen kiinnosta...
- porkkana
Nimetön kirjoitti:
ei vaan taida ikinä tulla vaimolle kerrottua halusta, nolottaa liikaa ja toisaalta tiedän että häntä ei moinen kiinnosta...
joo se voisi olla vapauttavaa ja hauskaa, mutta myös hämmentävää...Varmasti kokeilemisen arvoista...olisikohan helpompaa, jos molemmat olisivat bi-seksuaaleja?
- pork-kana
Nimetön kirjoitti:
joo se voisi olla vapauttavaa ja hauskaa, mutta myös hämmentävää...Varmasti kokeilemisen arvoista...olisikohan helpompaa, jos molemmat olisivat bi-seksuaaleja?
- tyyppi
pork-kana kirjoitti:
olisi varmaan parempi niin, noh jospa joku päivä pääsen kokeilemaan, jonkun kanssa, sitä odotellessa pitää vaan unelmoida...
- aviomies
Joo, jonkun kerran ollaan kokeiltu, minua ehkä enemmän kiihottaa katsella vaimoa strap-on päällä (se on sellainen kumihousu malli. Itse yhdyntä on kyllä aika hankalaa, ja onnistuu melkein paremmin että on itse päällä, koska naisilla tuntuu olevan muuten niin hirveä tahti naimisessa, ettei paikat kestä(jotain patoutumia? :)
- Onn
Jep.kun löytäis naisen joka ajais...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284462Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021520
- 881365
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18742- 55719
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673