Tässä jokunen kuva Kari Tapiosta ja T. Kansasta
Olkaa hyvä.
http://images.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=Kari Tapio&btnG=Hae
http://images.google.fi/images?q=Tapani Kansa&hl=fi&lr=&sa=N&tab=wi
Kuvia! ! !
17
1369
Vastaukset
- Hra Naagel
on opittu googlea käyttämään?noin se menee kaikk`löytyy,just,just.
- Ex. Pertti
mutta sinä et ole oppinut vieläkään kirjoittamaan.
Sanoja ja välimerkkejä ei koskaan kirjoiteta yhteen.
Kannattaa vielä kotvan harjoitella. - Hra . Naagel
Ex. Pertti kirjoitti:
mutta sinä et ole oppinut vieläkään kirjoittamaan.
Sanoja ja välimerkkejä ei koskaan kirjoiteta yhteen.
Kannattaa vielä kotvan harjoitella.Mutta sait kuitenkin selvää , kirjoituksestani . Saitko ? Nyt tämä taitaa mennä hiukan paremmin , jos sinulle nyt tämä sopii . harjoittelen hissukseen kirjoitusta , etää siekin saisit selevee . Kiitokset opastuksesta . Siunausta Sinulle , ja kaikille muillekkin ihmisille .
- Ex. Pertti
Hra . Naagel kirjoitti:
Mutta sait kuitenkin selvää , kirjoituksestani . Saitko ? Nyt tämä taitaa mennä hiukan paremmin , jos sinulle nyt tämä sopii . harjoittelen hissukseen kirjoitusta , etää siekin saisit selevee . Kiitokset opastuksesta . Siunausta Sinulle , ja kaikille muillekkin ihmisille .
se, mutta ei tuo ole vieläkään kohdallaan. :)
- Hra N
Ex. Pertti kirjoitti:
se, mutta ei tuo ole vieläkään kohdallaan. :)
Kiitin, sanoin harjoittelen? Jospa opin. Täytyy ihan oikeasti sanoa etten huomannut tuota välihommaa, nyt kun luin muita kirjoituksia huomasin sen joten kiitos. aika harvalla sama vika oli kuin minulla. Siitähän voi jopa tunnistaa vaikka olis eri nimimerkillä. Oikeasti kiitän, nyt voin helpotuksesta hengähtää.
- Kikka
Ihania kuvia Tapsasta varsinkin !
- minna
Ihan kivasti tehty laittaa nuo linkit tänne mut en todellakaan ymmärrä mitä katsomista kummassakaan noista herroista on.Tykkään tosi paljon Kari Tapiosta,hyvää musiikkia ja upea ääni mut komeudesta ei voi puhua ja Kansassa ei ole mitään noista em.ominaisuuksista.Mut tietenkin kauneus,tässä tapauksessa komeus,on katsojan silmässä.
- Ansku
Tosi charmikkaan ja karismaattisen näköisiä herroja. Ei tee pahaa katsella eikä kuunnella...T.Kansaa varsinkaan. Sillä on niin MAHTAVA lauluäänikin !
- typykkä
Ehkei ole pakko katsoa niitä kuvia, jos ei kiinnosta. Tapsa ja Kari ovat jees ! Kummankaan lauluäänessä eikä ulkonäössä ole mitään vikaa.
- minna
typykkä kirjoitti:
Ehkei ole pakko katsoa niitä kuvia, jos ei kiinnosta. Tapsa ja Kari ovat jees ! Kummankaan lauluäänessä eikä ulkonäössä ole mitään vikaa.
Enpä katsokkaan.Kuten sanoin,makunsa kullakin,itse katselen mieluummin komeita naamoja.
- Milla
minna kirjoitti:
Enpä katsokkaan.Kuten sanoin,makunsa kullakin,itse katselen mieluummin komeita naamoja.
Niin minäkin ja siksi katsonkin kuvia T.Kansasta ja Kari Tapiosta. Joissa kaiken muun hyvän lisäksi on myös sitä karismaa ja charmia ,kuten joku tuossa jo edellä mainitsikin.
( Noissa miehissä on myös sitä särmää, joka vasta tekee tosi MIEHEN. Kiiltokuvapojat on YÖK! ) - anu
Milla kirjoitti:
Niin minäkin ja siksi katsonkin kuvia T.Kansasta ja Kari Tapiosta. Joissa kaiken muun hyvän lisäksi on myös sitä karismaa ja charmia ,kuten joku tuossa jo edellä mainitsikin.
( Noissa miehissä on myös sitä särmää, joka vasta tekee tosi MIEHEN. Kiiltokuvapojat on YÖK! )Jaa,voihan charmia olla komeissakin miehissä ja varsinkin niissä.Keskustelu asiasta on turhaa,koska kuten sanottu,se on makuasia.Itse puolestani en halua katsella kuuskymppisiä papparaisia.Silti kuuntelen heitä jos pidän äänestä,kuten Kari Tapio.Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja poikkeuksia ovat esim.Dean Martin,Julio Iglesias ja Tom Jones.Heissä on charmia ja karismaa vaikka muille jakaa sekä myös näköä.
- Nipsu
anu kirjoitti:
Jaa,voihan charmia olla komeissakin miehissä ja varsinkin niissä.Keskustelu asiasta on turhaa,koska kuten sanottu,se on makuasia.Itse puolestani en halua katsella kuuskymppisiä papparaisia.Silti kuuntelen heitä jos pidän äänestä,kuten Kari Tapio.Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja poikkeuksia ovat esim.Dean Martin,Julio Iglesias ja Tom Jones.Heissä on charmia ja karismaa vaikka muille jakaa sekä myös näköä.
Kari ja Tapsa nyt ainakin ovat papparaisista kaukana. Heissä ei ole mitään pappamaista ei olemuksessa eikä muutenkaan. Sen verran poikamaisia ovat myös luonteeltaan , ettei heistä taida papparaisia tulla ikinä.
Kun sanotaan ,että miehet ovat ikuisia pikkupoikia ,niin Tapsa ja Kari ovat siitä nyt hyviä esimerkkejä ;) - joku vaan
Nipsu kirjoitti:
Kari ja Tapsa nyt ainakin ovat papparaisista kaukana. Heissä ei ole mitään pappamaista ei olemuksessa eikä muutenkaan. Sen verran poikamaisia ovat myös luonteeltaan , ettei heistä taida papparaisia tulla ikinä.
Kun sanotaan ,että miehet ovat ikuisia pikkupoikia ,niin Tapsa ja Kari ovat siitä nyt hyviä esimerkkejä ;)Se on muuten ihmejuttu, että yhä nuoremmat ihmiset tulee kuuskymppisiks. Kariakaan ei millään uskois kuuskymppiseks, (eikä Tapsaakaan mutta sillä onkin vielä muutama vuosi kuuteenkymppiin).
Kyllä useimmat nykyajan kuuskymppiset ovat paljon vetreempiä ja nuorekkaampia ,kuin joskus ennenmuinoin. Vaan ei se ikä mitään merkkaa. Se on pelkkiä numeroita vaan. Todellinen ikä ,siis se mikä merkitsee jotain on se minkä ikäiseksi itsensä tuntee ja kokee ja mieleltään on.
- tähtisilmä.
Noi on sellaisa miehiä joissa on sitä jotain ! :) Etenkin livenä nähtynä ja kuultuna he saavat sukat pyörimään jaloissa ja polvet veteliksi ( mun mielestä valokuvissa kumpikaan ei pääse kunnolla oikeuksiinsa). Karissa ja Tapsassa sitä sellasta ns."säteilyä".
Komeita miehiä ikäiseksen. - Nipsu
Tapsa Kansa ja Kari Tapio ovat miehiä, jotka vanhetessaan ovat saaneet vaan lisää karismaa ja charmia ( kuten Tauno Palo ja Tapio Rautavaarakin aikoinaan). Kävisipä kaikille miehille samoin.
Vaikka mä olenkin nuo kaikki Tapsan kuvat jo nähnyt. Kiitti kuitenkin hyvistä linkeistä ! :)
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090