Käykö karatessa

Jamppa

Paljo hyvän näkösii naisii.

10

1865

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljo

Tuntemissani karateseuroissa tuppaa olemaan meininki enemmän miesvoittoista. Sanoisin, että varsin sieviähän nuo karatenaiset yleensä ovat, mutta turhan harvinaisia.

Jos sinä Jamppa etsit itsellesi harrastusta tuolla perusteella, suosittelen lämpimästi aerobickia!

• Ornitologi

Njaa, thainyrkkeilyssä käy nykyään ihan pirusti naisia. Saattaa olla alkeiskurssistakin suurin osa.

• kenttis
        Ornitologi kirjoitti:

Njaa, thainyrkkeilyssä käy nykyään ihan pirusti naisia. Saattaa olla alkeiskurssistakin suurin osa.

Täälläpäin noin viidestätoista uudesta alkeiskurssilaisesta 14 oli nuoria ja hyvännäköisiä neitoja. Täälläpäin homma on kovasti naisvoittoista kun uroot tuppaavat valitsemaan mieluummin MMA:n.

• Jamppa
        kenttis kirjoitti:

Täälläpäin noin viidestätoista uudesta alkeiskurssilaisesta 14 oli nuoria ja hyvännäköisiä neitoja. Täälläpäin homma on kovasti naisvoittoista kun uroot tuppaavat valitsemaan mieluummin MMA:n.

Nuin on, mää suuntaan sinne heti hakama liehuen.

• Alaiya
        Jamppa kirjoitti:

Nuin on, mää suuntaan sinne heti hakama liehuen.

Mitä mie tota Kenttistä tiedän niin hää puhuu Imatran kusankusta... Siellä on aika paljon naisia. Itse pääopettajakin on nainen. ;)

Höperöö...

• kenttis
        Alaiya kirjoitti:

Mitä mie tota Kenttistä tiedän niin hää puhuu Imatran kusankusta... Siellä on aika paljon naisia. Itse pääopettajakin on nainen. ;)

Höperöö...

Tunnenko mie siut?

• Alaiya
        kenttis kirjoitti:

Tunnenko mie siut?

Tunnet. ;)

• kenttis
        Alaiya kirjoitti:

Tunnet. ;)

Pitää sitten vissiin varoa mitä suustaan päästelee :)

• Alaiya
        kenttis kirjoitti:

Pitää sitten vissiin varoa mitä suustaan päästelee :)

Voi siuta pikku ameebaiseni... ei siun tarttee varoo mitä sie selität. Selitä mitä haluut ja mie yritän käyttäytyä kiltisti. (Voin jo luvata et en onnistu...)Mut silti. Suomessa on sananvapaus, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Ja jos joku mussuttaa jotain tohon vastaan ni mie käyn puhumassa sille kauniita sanoja just nii kiltisti ku mie vaan osaan.

Jokos oottelet innolla risteilyä? ;)

• kenttis
        Alaiya kirjoitti:

Voi siuta pikku ameebaiseni... ei siun tarttee varoo mitä sie selität. Selitä mitä haluut ja mie yritän käyttäytyä kiltisti. (Voin jo luvata et en onnistu...)Mut silti. Suomessa on sananvapaus, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Ja jos joku mussuttaa jotain tohon vastaan ni mie käyn puhumassa sille kauniita sanoja just nii kiltisti ku mie vaan osaan.

Jokos oottelet innolla risteilyä? ;)

Odotanhan minä. Sättääminen keskustelufoorumin sivustoilla kuitenkin lienee kiellettyä. Joten kenttis hiljenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2077
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1882
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe