Niin siinähän se jo tuli. Mitä tykkäätte hannan stronger without you musavideost? Mun mielest se on aika hauska, tai no ei se nyt sillee hullun hauska mut hyvä kuitenkin.
Mitä mieltä hannan musavideosta?
6
945
Vastaukset
- Jze
Mä pidän paljon kyseisestä videosta.. On se Hanna niin mahtava :)
- hauska?
Ei se nyt mitenkää hauska oo. Eikä kyllä järin hyväkään. En oikein tajuu sitä ideaa siinä.
- hghsgh
no sehän nyt riippuu siitä, minkä mieltää hauskaksi.
kieltämättä nauratti nuo siivouskohtaukset ja luutunvarteen laulamiset. ja vihdoinkin sitä rokkia musavideolle, se edellinen oli vähän pliisu. - joo
hghsgh kirjoitti:
no sehän nyt riippuu siitä, minkä mieltää hauskaksi.
kieltämättä nauratti nuo siivouskohtaukset ja luutunvarteen laulamiset. ja vihdoinkin sitä rokkia musavideolle, se edellinen oli vähän pliisu.Joo oon samaa mieltä
- Hanna_Fanih
joo kirjoitti:
Joo oon samaa mieltä
Musta Hannan video stronger Without you on ihan sika hyvä :D Hannal on ihanat ilmeet siinä ja kaikkee. Hyvinhän sen tajuuaa sen videon sisällön xD
- joo-o<3<3<3
onhan se ihan hyvä että jaksaa kattoa mutta parempiakin on nähty... lol ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764