Niin siinähän se jo tuli. Mitä tykkäätte hannan stronger without you musavideost? Mun mielest se on aika hauska, tai no ei se nyt sillee hullun hauska mut hyvä kuitenkin.
Mitä mieltä hannan musavideosta?
6
954
Vastaukset
- Jze
Mä pidän paljon kyseisestä videosta.. On se Hanna niin mahtava :)
- hauska?
Ei se nyt mitenkää hauska oo. Eikä kyllä järin hyväkään. En oikein tajuu sitä ideaa siinä.
- hghsgh
no sehän nyt riippuu siitä, minkä mieltää hauskaksi.
kieltämättä nauratti nuo siivouskohtaukset ja luutunvarteen laulamiset. ja vihdoinkin sitä rokkia musavideolle, se edellinen oli vähän pliisu. - joo
hghsgh kirjoitti:
no sehän nyt riippuu siitä, minkä mieltää hauskaksi.
kieltämättä nauratti nuo siivouskohtaukset ja luutunvarteen laulamiset. ja vihdoinkin sitä rokkia musavideolle, se edellinen oli vähän pliisu.Joo oon samaa mieltä
- Hanna_Fanih
joo kirjoitti:
Joo oon samaa mieltä
Musta Hannan video stronger Without you on ihan sika hyvä :D Hannal on ihanat ilmeet siinä ja kaikkee. Hyvinhän sen tajuuaa sen videon sisällön xD
- joo-o<3<3<3
onhan se ihan hyvä että jaksaa kattoa mutta parempiakin on nähty... lol ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 93953
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84849
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845