Oletko 19.3 syntynyt?? minä olen ja tiedän vain yhden jonka tunnen tuonna päivänä syntynyt.. olisi kivaa tietää enemmän.. =)
19.03 Syntyneitä??
11
2023
Vastaukset
- Fisuliini
Hei! Minä olen 19.03 syntynyt! En ole aikaisemmin törmännyt samana päivänä syntyneisiin ja olisi tosiaan mukava tietää enemmän ihmisiä, joilla on sama syntymäpäivä!=) Minä vuonna olet syntynyt? Itse olen -84.
- Jouskarinainen
19.3 Sir Richard Burton,Bruce Willis,Glenn Close,Ursula Andress...onko näyttelijän ura käynyt koskaan mielessä :)
- naiskala
Heips! Minä myös 19.3., ja olen näyttelijä :-)
- Nimetön
naiskala kirjoitti:
Heips! Minä myös 19.3., ja olen näyttelijä :-)
Minä myös olen syntynyt 19.3., ei se niin harvinainen päivä ole, samanlainen kuin kaikki muutkit. Olen ammatiltani biologi.
- Kalat
Nimetön kirjoitti:
Minä myös olen syntynyt 19.3., ei se niin harvinainen päivä ole, samanlainen kuin kaikki muutkit. Olen ammatiltani biologi.
.. Olen syntynyt 19.3 :D Tuntuu ihan oudolta, että on muitakin samana päivänä syntyineitä, vaikka meitähän on vaikka kuinka paljon... :)
- onko onnea
nimenikin sain sen mukaisesti Juuso Jooseppi .
mutta onko teitillä muilla onnea esim arvonnoissa ?mulla ei koskaan. koska lehti kääntyy osaako kukaan sanoa. - 1967
olen syntynyt.
aurinko kalat
kuu kaksonen
nouseva leijona
(huh huh) - Kalat
19.3-59. Aurinko Kalat,kuu ravussa,nouseva neitsyt.
- kalatmies
hyvä ystäväni on syntyny 19.3.77 , minä olen myös kalat
- Anonyymi
Minäkin olen syntynyt 19.3.07 ja en oo ikinä törmänny kehenkää 19.3 syntyneeseen paitsi Olli Lindholm oli syntynyt tällöin
- Anonyymi
Minä myös 19.3 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986