19.03 Syntyneitä??

Kalat

Oletko 19.3 syntynyt?? minä olen ja tiedän vain yhden jonka tunnen tuonna päivänä syntynyt.. olisi kivaa tietää enemmän.. =)

11

1934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fisuliini

      Hei! Minä olen 19.03 syntynyt! En ole aikaisemmin törmännyt samana päivänä syntyneisiin ja olisi tosiaan mukava tietää enemmän ihmisiä, joilla on sama syntymäpäivä!=) Minä vuonna olet syntynyt? Itse olen -84.

    • Jouskarinainen

      19.3 Sir Richard Burton,Bruce Willis,Glenn Close,Ursula Andress...onko näyttelijän ura käynyt koskaan mielessä :)

      • naiskala

        Heips! Minä myös 19.3., ja olen näyttelijä :-)


      • Nimetön
        naiskala kirjoitti:

        Heips! Minä myös 19.3., ja olen näyttelijä :-)

        Minä myös olen syntynyt 19.3., ei se niin harvinainen päivä ole, samanlainen kuin kaikki muutkit. Olen ammatiltani biologi.


      • Kalat
        Nimetön kirjoitti:

        Minä myös olen syntynyt 19.3., ei se niin harvinainen päivä ole, samanlainen kuin kaikki muutkit. Olen ammatiltani biologi.

        .. Olen syntynyt 19.3 :D Tuntuu ihan oudolta, että on muitakin samana päivänä syntyineitä, vaikka meitähän on vaikka kuinka paljon... :)


    • onko onnea

      nimenikin sain sen mukaisesti Juuso Jooseppi .
      mutta onko teitillä muilla onnea esim arvonnoissa ?mulla ei koskaan. koska lehti kääntyy osaako kukaan sanoa.

    • 1967

      olen syntynyt.
      aurinko kalat
      kuu kaksonen
      nouseva leijona
      (huh huh)

    • Kalat

      19.3-59. Aurinko Kalat,kuu ravussa,nouseva neitsyt.

    • kalatmies

      hyvä ystäväni on syntyny 19.3.77 , minä olen myös kalat

    • Anonyymi

      Minäkin olen syntynyt 19.3.07 ja en oo ikinä törmänny kehenkää 19.3 syntyneeseen paitsi Olli Lindholm oli syntynyt tällöin

    • Anonyymi

      Minä myös 19.3 😊

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut