19.03 Syntyneitä??

Kalat

Oletko 19.3 syntynyt?? minä olen ja tiedän vain yhden jonka tunnen tuonna päivänä syntynyt.. olisi kivaa tietää enemmän.. =)

11

1934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fisuliini

      Hei! Minä olen 19.03 syntynyt! En ole aikaisemmin törmännyt samana päivänä syntyneisiin ja olisi tosiaan mukava tietää enemmän ihmisiä, joilla on sama syntymäpäivä!=) Minä vuonna olet syntynyt? Itse olen -84.

    • Jouskarinainen

      19.3 Sir Richard Burton,Bruce Willis,Glenn Close,Ursula Andress...onko näyttelijän ura käynyt koskaan mielessä :)

      • naiskala

        Heips! Minä myös 19.3., ja olen näyttelijä :-)


      • Nimetön
        naiskala kirjoitti:

        Heips! Minä myös 19.3., ja olen näyttelijä :-)

        Minä myös olen syntynyt 19.3., ei se niin harvinainen päivä ole, samanlainen kuin kaikki muutkit. Olen ammatiltani biologi.


      • Kalat
        Nimetön kirjoitti:

        Minä myös olen syntynyt 19.3., ei se niin harvinainen päivä ole, samanlainen kuin kaikki muutkit. Olen ammatiltani biologi.

        .. Olen syntynyt 19.3 :D Tuntuu ihan oudolta, että on muitakin samana päivänä syntyineitä, vaikka meitähän on vaikka kuinka paljon... :)


    • onko onnea

      nimenikin sain sen mukaisesti Juuso Jooseppi .
      mutta onko teitillä muilla onnea esim arvonnoissa ?mulla ei koskaan. koska lehti kääntyy osaako kukaan sanoa.

    • 1967

      olen syntynyt.
      aurinko kalat
      kuu kaksonen
      nouseva leijona
      (huh huh)

    • Kalat

      19.3-59. Aurinko Kalat,kuu ravussa,nouseva neitsyt.

    • kalatmies

      hyvä ystäväni on syntyny 19.3.77 , minä olen myös kalat

    • Anonyymi

      Minäkin olen syntynyt 19.3.07 ja en oo ikinä törmänny kehenkää 19.3 syntyneeseen paitsi Olli Lindholm oli syntynyt tällöin

    • Anonyymi

      Minä myös 19.3 😊

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe