TE aikuiset miehet jotka olitte kannustamassa pelicanssia....
kävitte nyrkit pystyssä 10v poikien kimppuun jotka kannusti saipaa...kivaa kattoo ku aikuiset uhoo lapsille et jatketaan ulkona ja katotaan kumpi voittaa....VOITTEKO KATSOA ITTEENNE PEILISTÄ!!
HÄVETKÄÄ käytöstänne!!!
2
395
Vastaukset
- pelimies
No menikö ne ulos ja kumpi voitti tappelussa. Kyllä olut ja uhoaminen kuuluu niin oleellisesti suomalaiseen urheiluun, että pikkupoikien paikka olisi pyhäkoulussa eikä pelihallissa.
- Tonteri
Pelicans fanit alkaa olee jo Kerholaisten luokkaa. Olin pikku poikana kattomassa Hämptonissa kerho-Ipa ja Ipalaisena kannustin tottakai Ipaa ja siitä ei sikakatsomon veijarit tykänneet. Olis halunnu myös tapella. Mutta toiset fanit pitivät innokkainta tappelupukarii kiinni ettei se päässy mun kimppuu. Ei voi ku nauraa jos isot ihmiset käy lasten päälle. Kyllä nyt sopii tulla ku oon vanhempi. Täytyy näyttävästi katella noit Lahtelaisiaki tarkemmin ettei vaa tuu kimppuun.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442