Hei! Käykö the Clubilla paljon ihmisiä? Sehän oli ennen se k-23 lafka? Kiinnostaisi käydä katsastamassa lauantaina, itse olen 19v...Onko parempi tunnelma kuin esim. Sokerissa? Entäs hinnat? kuinka paljon maksaa sisäänpääsy ja siideri/ drinksut? Entä pääseekö lauantaisin Memberillä vain 1 ilmaiseksi ennen 23 vai kaveri myös? Niin ja millaiset jonot on esim. la klo 22.45?
Onko sekä suomipopbaari että mainstram disco musaa? Ehkä jotakin muutakin vielä?
Kiitokset kaikille vastanneille! Itsekin olen varmaan vähän viisaampi viikonlopun jälkeen;)
The Club
7
2645
Vastaukset
- dille bilehile
Nyt kun Primakin remontoi ni Clubi oli iha ähky viime viikinloppuna ja esim Barbissa supertotinen meininki eli ns.autio talo.Juomatarjouksia enne kahtatoista ja musa mainstream hittimusaa,iha laidasta laitaan.Pesee komiasti Sokerin ja Lynin.
- alk. per
Kiito tiedosta! Täytyy tosiaan mennä katsastamaan toi paikka! Lisääkin voi kirjoittaa mielipiteitä:)
- Turtiainen
The Club tosiaan pesee Lynin ja Sokerin mennen tullen. Tällä hetkellä aivan ylivoimainen mesta!
- The Club
sijaitsee?Ja jos joku osais selittää tarkemmin kuin vaan kadun nimen=). Olis kiva nähdä paikka=).
- on tämä
The Club kirjoitti:
sijaitsee?Ja jos joku osais selittää tarkemmin kuin vaan kadun nimen=). Olis kiva nähdä paikka=).
Mene siihen kauppatorin kulmaan seisomaan, jossa on tien oikealla puolella Nordea ja vinosti vasemmalla edessä ortodoksinen kirkko. The Clubin sisäänkäynti on silloin siinä suoraan edessäsi vähän piilossa pusikossa (ovesta mennään sisään ja portaita alas maan alle).
- se on
on tämä kirjoitti:
Mene siihen kauppatorin kulmaan seisomaan, jossa on tien oikealla puolella Nordea ja vinosti vasemmalla edessä ortodoksinen kirkko. The Clubin sisäänkäynti on silloin siinä suoraan edessäsi vähän piilossa pusikossa (ovesta mennään sisään ja portaita alas maan alle).
vanha viskibaari siis?eikös se ollut aika pieni paikka...
- SusQ
The Clubin kotisivut :)
http://www.theclub.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952