Minulla on viime vuosisadan alussa tehty FN pistooli, siihen pitäisi löytää patruunoita. Onko kellään vinkkiä mistä kannattaa kysyä.
9mm browning long
5
856
Vastaukset
- Fasisti
.... ennenkuin olet näyttänyt sen asesepälle. Luvaliseen aseeseen löytyy kyllä patruunoita ...
F- jarkko
Ase on ollut asesepällä puhdistettavana ja tarkastettavana.
Aseen kaliiperi on harvinainen ja ainakin isommat patruunavalmistajat ovat sen valmistamisen lopettaneet aikoja sitten. - Fasisti
jarkko kirjoitti:
Ase on ollut asesepällä puhdistettavana ja tarkastettavana.
Aseen kaliiperi on harvinainen ja ainakin isommat patruunavalmistajat ovat sen valmistamisen lopettaneet aikoja sitten.... valmisti jokunen vuosi sitten patruunoita ja olen nähnytkin niitä jossain liikeessä, nyt en vain muista missä.
F - jarkko
Fasisti kirjoitti:
... valmisti jokunen vuosi sitten patruunoita ja olen nähnytkin niitä jossain liikeessä, nyt en vain muista missä.
FYritän etsiä niitä Norman patruunoita jostakin.
Ruotsista löysin myyjän jolta saan hankittua noita enemmänkin, tosin kyseessä on vanha varasto sielläkin. - ampuja
jarkko kirjoitti:
Yritän etsiä niitä Norman patruunoita jostakin.
Ruotsista löysin myyjän jolta saan hankittua noita enemmänkin, tosin kyseessä on vanha varasto sielläkin.sitten kunnon läjän kerralla ja tingit vielä hinnan kohdalleen. Voivat haluta eroon, jos kerta vähemmän menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026