Minulla on viime vuosisadan alussa tehty FN pistooli, siihen pitäisi löytää patruunoita. Onko kellään vinkkiä mistä kannattaa kysyä.
9mm browning long
5
887
Vastaukset
- Fasisti
.... ennenkuin olet näyttänyt sen asesepälle. Luvaliseen aseeseen löytyy kyllä patruunoita ...
F- jarkko
Ase on ollut asesepällä puhdistettavana ja tarkastettavana.
Aseen kaliiperi on harvinainen ja ainakin isommat patruunavalmistajat ovat sen valmistamisen lopettaneet aikoja sitten. - Fasisti
jarkko kirjoitti:
Ase on ollut asesepällä puhdistettavana ja tarkastettavana.
Aseen kaliiperi on harvinainen ja ainakin isommat patruunavalmistajat ovat sen valmistamisen lopettaneet aikoja sitten.... valmisti jokunen vuosi sitten patruunoita ja olen nähnytkin niitä jossain liikeessä, nyt en vain muista missä.
F - jarkko
Fasisti kirjoitti:
... valmisti jokunen vuosi sitten patruunoita ja olen nähnytkin niitä jossain liikeessä, nyt en vain muista missä.
FYritän etsiä niitä Norman patruunoita jostakin.
Ruotsista löysin myyjän jolta saan hankittua noita enemmänkin, tosin kyseessä on vanha varasto sielläkin. - ampuja
jarkko kirjoitti:
Yritän etsiä niitä Norman patruunoita jostakin.
Ruotsista löysin myyjän jolta saan hankittua noita enemmänkin, tosin kyseessä on vanha varasto sielläkin.sitten kunnon läjän kerralla ja tingit vielä hinnan kohdalleen. Voivat haluta eroon, jos kerta vähemmän menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1473197Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702200Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102167Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien701866Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551682Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241586Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121424Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31143Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231128Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751095