Miten valon saa pois ilman huolto-ohjelmaa/testeriä ?
Olen nollannut muita häiriöitä , akkukaapeleiden irroituksella,
Nyt pitäisi ekana korjata airbag vika (apukuskin "tyyny ongelma") ja sitten kuitata valo pois
Airbag valon nollaus
6
15052
Vastaukset
- mutta missä
e39, sama vika, airbag valo syttyi palamaan. Missä vika, miten korjataan ja paljo maksaa?
- Egrev
Minulla testeri näytti vikaa apukuskin penkin tunnistimeen.(istutaanko vai ei)
Tiedän että autoon vaihdettu penkit ja että tunnistin kytkemättä, nyt teen ne kytkennät kun saan jakorasian , mutta ettei sitten enää tarvis käydä nollauttamassa.
Ellet tiedä minkä takia valo palaa, se on hakuammuntaa, mútta yksi todennäköisimmistä paikoista on juuri sama kuin minullakin, liittimet samoin.
Autoni E36 sedan -96
- bimmer500
merkkiliikkeessä käynnin vaatii. Ei saa kotikonstein sammumaan muuten kuin polttimon irroittamalla.
- Egrev
Joo, näin on ettei sammu muulla konstei.
Eli eilen kävin sammuttamassa ko valon .
Maksoi 12€ ja mikä tärkeintä valo sammui ja sain Air bag systeemin taas peliin tekemään sitä mihin se on tarkoitettukin eli suojaamaan kuskia ja matkustajia - MISSÄ
Egrev kirjoitti:
Joo, näin on ettei sammu muulla konstei.
Eli eilen kävin sammuttamassa ko valon .
Maksoi 12€ ja mikä tärkeintä valo sammui ja sain Air bag systeemin taas peliin tekemään sitä mihin se on tarkoitettukin eli suojaamaan kuskia ja matkustajiaSammuttamassa bemarisi turvatyynyvalon. Itse olen maksanut itseni kipeeksi aina. Ja nyt kuulen että joku on tehnyt sen 12 e. Turun seudulla asustelen.
- Keppula
Poistamalla sulakkeen numero 10.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169