V 70 vm 2000 kuskin ovessa olevasta sähkökytkimestä ei aukee tankinläppä eikä takaluukku. Mikä avuksi kun alkaa tankki tyhjetä? Onko jokin muu keino saada läppä auki kuin rikkominen? Kaikista neuvoista etukäteen kiitos
V 70 tankkaus ongelma
8
8547
Vastaukset
- Autoileva
Tutkipas peräkontin puolelta varovasti verhoilua raottamalla. Muistaakseni ohjekirjassa oli mainintaa asiasta, mutta en nyt äkkiseltään muista tarkempaa.
- ?!?!
Siis onko V 70:ssä sisätiloissa takaluukun ja bensatankin kytkin? Ei ainakaan mun S 80:ssä sellaista oo...
- .--.-
Kyllä vm 2000 minulla on kuskin ovessa kytkimet tankin luukulle ja taka luukulle. Ei tunnu avautuvan siintä eikä keskuslukitus avaa tankin luukkua.
- ?!?!...
.--.- kirjoitti:
Kyllä vm 2000 minulla on kuskin ovessa kytkimet tankin luukulle ja taka luukulle. Ei tunnu avautuvan siintä eikä keskuslukitus avaa tankin luukkua.
Njahas... itsellä on siinä kohdalla varmaankin takaovien ja takalasien lukkokytkin tai jotain...
- pekka
Oikealta verhoilun takaa löytyy varmuus kytkin.
- .--.-
Apumiehen puoleisessa ovevessa oleva keskuslukituksen kytkin ei ollut keskiasenossa, jolloin luukkujen avaus ei toimi.
- nippeli
mulle kävi saman lailla. Ajoin tankille eikä luukku auennut. Piti lähteä pois tutkiin asiaa.
- Onnistuihan
Voi jessus että osaa olla omituisia juttuja, vaan puolet takakontista purettu tuon takia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on232412Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä252277- 461863
**** mies anna jokin vinkki
Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...1001428- 1611366
- 1871336
Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän161330- 711275
Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."
Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w321164- 681158