Voisiko joku kertoa minulle miten saan penikseni kasvamaan pituutta ja paksuutta kotikonstein??Olen jo 17v ja penikseni pituus on erektiossa 13cm!!
Peniksen pidennys neuvoja
10
4523
Vastaukset
- Tooto
En tiedä.
Mee johkuu mis in samanlaisia. Älä vaa rupee kullia tai pillua kemiallisesti kasvattamaan. - Risto
Jos et kaikkiin usko valitse tästä sopiva. PC-lihasten harjaannuttaminen on ainakin tärkeää.
Peniksen kasvattaminen
Seuraavilla tekniikoilla voit kasvattaa peniksen kokoa. Mitä siinä itse asiassa tehdään? Peniksessä on kolme eri paisuvaiskudoskanavaa (corpora covernosa), joihin veri virtaa erektiossa. Kaksi on rinnakkain ja kolmas siellä alapuolella, missä on virtsaputki. Nämä paisuvaiskudokset muodostavat veripussit peniksen sisällä. Nämä harjoitukset eivät tehoa hetkessä. Mitä enemmän ja pidempään harjoittelet, sitä parempia tuloksia saavutat.
Sen lisäksi häpyluun ja anuksen välissä on miehillä ja naisilla ns. alapään lihakset (pc-lihakset). Niiden avulla mies pidättelee virtsaa ja ne sykkivät orgasmin hetkellä antaen siemennesteelle vauhtia. Myös nainen pidättelee virtsaa niillä ja ne sykkivät orgasmin aikana. Niiden harjoittamisella mies voi hieman vaikuttaa siihen, ettei hän saa ennenaikaista siemensyöksyä (eli ns. pidätellä). Isomman peniksen niiden harjoittamisella saa vain hetkellisesti kun niillä voi hieman puristaa lisää verta paisuvaiskudoksiin. Mutta kun puristamisen hellittää, penis tulee hetkellisesti jopa entistä pienemmäksi, kun veri taas pääsee virtaamaan pois.
1. Lämmittely
Tämän lämmittelyn nimi on kuumakäärintä. Tämä vaihe laajentaa kudosta peniksen sisäpuolella ja kiveksissä. Kastele pyyhe kuumaan veteen. Ei niin kuumaan että palat. Kääri pyyhe peniksen ja kivesten ympärille kahdeksi minuutiksi. Pistä uudelleen kuumaan veteen ja taas kääri. Tee tämä viisi kertaa.
Aikaa menee siis noin 11-12 minuuttia.
2. Venyttely.
Penis ei saa olla erektiossa. Ota sen päästä tukevasti sormilla kiinni.. Vedä penistä eteenpäin noin kymmenen sekunnin ajan. veto pitää olla juuri niin voimakas, että tunnet, kuinka peniksen juuri ja keskiosa venyvät. Odota pieni hetki. Tee tämä kymmenen sekunnin venytys kymmenen kertaa. Sen jälkeen teet samanlaiset vedot oikealle 10 kertaa 10 sek. ja vasemmalle kymmenen kertaa 10 sekuntia. Aikaa tähän harjoitukseen menee noin 10 minuuttia.
3. Alapään lihasten (pc-lihakset) voimistaminen
Tämän harjoituksen tehtävänä on tehdä peniksestä halutessasi teräksenkova. Se myös voimistaa heikkoa siemensyöksyä, lisää siemennesteen tilavuutta ja ehkäisee osaltaan enneaikaista siemensyöksyä. Ensin sinun täytyy löytää alapään supistajalihaksesi eli pc-lihakset (pubococcygeus). Testi 1: Hanki itsellesi erektio. Jännitä pc-lihaksiasi ja heiluttele penistäsi ylös ja alas. Jos et onnistunut tee testi 2: Kun virtsaat, jännitä pc-lihaksesi niin, että virtsasuihku lakkaa. Jatka virtsaamista ja pysäytä taas. Jos et pysty tähänkään, tarvitset todella harjoittelua.
Harjoitus: Istu tuoliin ja jännitä pc-lihaksiasi yhtäjaksoisesti 10 sekuntia. Toista tämä pienen tauon jälkeen viisi kertaa. Sitten jännität pc-lihaksiasi tiiviiseen peräkkäiseen tahtiin 200 kertaa. Pidät pienen tauon ja jännität pc-lihaksiasi niin kauan kuin pystyt. Ensimmäisellä kerralla sinun on syytä tyytyä tähän, jotta pc-lihaksesi eivät kipeytyisi liiaksi. Myöhemmin voit toistaa tämän harjoituksen niin monta kertaa peräkkäin kuin haluat. Minimimäärä on kolme kierrosta yhtenä päivänä. Ota muuten huomioon, että tätä harjoittelua voit tehdä autossa, istumatöissä, tv:tä katsoessasi jne, sillä pc-lihakset ovat sellaisessa paikassa, ettei alun pyyheliinalämmittely vaikuta niihin.
Yksi harjoittelukierros kestää noin 5 minuuttia. Eli minimin suorittaminen (3 kertaa) noin 15 minuuttia.
Huom: Naiset harjoittelevat näitä samoja pc-lihaksia mm. geishapallojen avulla. Meiltä miehiltä puuttuu se reikä, mihin ne pallot laitetaan!
4. Lypsy
Tämä on varmaan paras menetelmä, millä treenaat penistäsi. Ennekuin voit siirtyä varsinaiseen harjoitteluun, sinun tulee saada peniksesi osittaiseen erektiion. Lue, katsele kuvia, pyydä kumppanisi apua tms. Rasvaa peniksesi jollain voitteella. Käsivoide tai perusvoide käy hyvin. Tartu peniksesi tyviosaan siten, että penis jää peukalon ja etusormen väliin. Liu'uta sormiasi kohti kärkeä siten, että puristaen pakotat veren virtaamaan terskaa kohti. Tuloksena sinun pitäisi nähdä terskan paisuvan verestä joka kerta.Lypsämisen pitäisi kestää vähintään puoli tuntia.
5. Venytys
Tämä harjoitus venyttää penistä. venytys tapahtuu kipurajalle asti, mutta kipua ei pidä tuntea. Tämä harjoitus tehdään, kun penis on ehdottomasti velttona. Tartu terskaan ja vedä penistä eteenpäin 30 sekuntia. Toista viisi kertaa pienen tauon (3-5 sek) jälkeen. Seuraavaksi vedä penist'ä alaspäin 30 sekuntia. Toista pieni tauko välissä 5 kertaa. Seuraavaksi samalla tavalla ylöspäin viisi kertaa. Sitten oikealle viisi kertaa ja lopuksi vasemmalle viisi kertaa.
Harjoitus kestää 15 minuuttia.
6. Kivesten venyttely
Tällä harjoituksella pyritään saamaan kivekset alemmaksi, jotta penis voi riippua suoraan alaspäin. Jos kivekset ovat tiellä, penis tekee mutkan eteenpäin ja näytttää pienemmältä kuin silloin, jos penis pääsee riippumaan ilman mutkaa suorana alas. Ota toisella kädellä kiveksistä kiinni ja toisella kädellä terskasta. Vedä niitä eri suuntiin kipurajalle asti 30 sekunnin ajan. Tämä toistetaan viisi kertaa. Suunnat, joihin terskaa venytetään ovat ylös alas, oikealle ja vasemmalle. Ja kiveksiä tietenkin vastakkaiseen suuntaan.
Harjoitus kestää noin 12 minuuttia.
Jos teet nämä harjoitukset huolella päivittäin, kokemuksen mukaa valtaosalla miehistä penis kasvaa parissa kuukaudessa noin tuuman eli 2,5 senttiä. Joillakin enemmänkin. Hyviä harjoitteluhetkiä.
Suomentajan kommentti: Laskujeni mukaan harjoitus kestää pari tuntia (välillä pitää saada erektio, välillä häivyttää se!). Olisi kiva tietää, jaksaako joku uhrata kaksi tuntia joka päivä tähän. Ja jos lipsuu harjoittelusta, saa syyttää vain itseään, kun kalu ei kasvanutkaan. Antakaa kuulua itsestänne. Ottakaa kuva, jossa näkyy kalunne erektiossa mittanauhan kera sekä ennen, että jälkeen harjoittelun, niin saamme lisätietoa. Itselläni on jo 20-senttinen ja harjoittelen vain noita pc-lihasten harjoituksia. Muita en katso tarvitsevani, joten koekaniiniksi en ryhdy.- Mika
Kiitos hyvistä neuvoista!Ei sitten muuta kuin kokeilemaan että kasvaako se heppi=)
- Marko
En lukenut ohjelmastasi muuta kuin lopppukommentit ja ei todellakaan kestä kahta tuntia.
10min hot wrap 10min venytyksiä joko manual tai fowler 20min jelq 10-15 hot wrap.
5krt viikossa! SÄÄNNÖLLISESTI!!
TOIMII!
Itse olen saanut kuukaudessa vähän yli 1cm erektioon lisää.
Eilen chattailin PE (=penis enlargement) chatissa poikien kanssa ja parhain oli 20 kuukaudessa saanut yli 6 cm lisää!!
Eli se TOIMII mutta vaatii AIKAA ja SÄÄNNÖLLISTÄ treenausta! - Marko
Marko kirjoitti:
En lukenut ohjelmastasi muuta kuin lopppukommentit ja ei todellakaan kestä kahta tuntia.
10min hot wrap 10min venytyksiä joko manual tai fowler 20min jelq 10-15 hot wrap.
TOIMII!
Eilen chattailin PE (=penis enlargement) chatissa poikien kanssa ja parhain oli 20 kuukaudessa saanut yli 6 cm lisää!!
Eli se TOIMII mutta vaatii AIKAA ja SÄÄNNÖLLISTÄ treenausta!Juuri tuon 6cm lisänneen jätkän kuvia löytyy sen omalta kotisivuiltakin (siis ennen ja nyt kuvia). Koitan kaivaa jostain sen osoitteen!
ERO OLI HUOMATTAVA!! - Jay
Marko kirjoitti:
TOIMII!
Eli se TOIMII mutta vaatii AIKAA ja SÄÄNNÖLLISTÄ treenausta!Sitkeys usein palkitaan. Niin näissäkin hommissa - toivon ;) Jotkut saavat gaineja jo kuukaudenkin harjoittelun jälkeen, toisilla saattaa mennä puolikin vuotta ennenkuin huomaa mitään eroa. Jotkut taas eivät saa ollenkaan lisää pituutta tavallisilla käsintehdyillä menetelmillä.
Muuten, se on fowfer-venytys, ei fowler ;) - Dig
Marko kirjoitti:
TOIMII!
Eli se TOIMII mutta vaatii AIKAA ja SÄÄNNÖLLISTÄ treenausta!Lyhytaikaisesti toimiikin joo...mutta entä sitten kun lopettaa harjoittelun ( vaikkapa vuoden päästä) niin palaako entiselleen ???
- kiinnostunut
Marko kirjoitti:
TOIMII!
Eli se TOIMII mutta vaatii AIKAA ja SÄÄNNÖLLISTÄ treenausta!mikä on tarkka osoite missä voi vaihtaa mielipiteitä peniksen kasvattamisesta ja kuvia. itse toteutan myös riston kertomaa menetelmää ja pituutta on tullut lisää 2 cm
- Dig
kiinnostunut kirjoitti:
mikä on tarkka osoite missä voi vaihtaa mielipiteitä peniksen kasvattamisesta ja kuvia. itse toteutan myös riston kertomaa menetelmää ja pituutta on tullut lisää 2 cm
Kuinka kauan meni ? edelleenkö harjoitat sitä vai joko lopetit/ oliko muutos "pysyvä" ?? Mikä oli lähtötilanne ja lopullinen tilanne, tuliko paksuutta lisää ?
- kiinnostunut
Dig kirjoitti:
Kuinka kauan meni ? edelleenkö harjoitat sitä vai joko lopetit/ oliko muutos "pysyvä" ?? Mikä oli lähtötilanne ja lopullinen tilanne, tuliko paksuutta lisää ?
olen harrastanut elimeni kehitystä ém metodilla n 3 kuukautta. lähtötilanne oli 17 cm pitkä ja 4,5 cm paksu. nyt on 20 cm pitkä ja 5 cm paksu. elimestäni on tullut selvästi turpeampi ja suonet näkyy paremmin. myös terska on isompi. orgasmit ovat parantuneet samoin siemennesteen määrä. harjoitan elintäni melkein joka ilta. aina se ei ole mahdollista. mutta kun olen sinkku siitä on tullut osa seksuaalisuuttani ja tapaani nauttia siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733