Olen seurustellut lähes vuoden veskarinaisen kans ja hän yllätti minut kysymällä:Onko sinusta väärin jos menee sänkyyn vieraan miehen kans,noin niinkuin vahingossa illan päätteeksi?
Hän tarkoitti että omasta mielestään se on sallittu koska siinä ei olisi kumminkaan tunnetta mukana.Eikä se tuntuisi hänestä pettämiseltä,koska se olisi vain yksi juoppotteluillan hairahdus.Omasta mielestäni olisin valmis jopa lopettamaan suhteen siihen paikkaan koska itse pidän yhden illan hairahdusta pettämisenä.En jaksa uskoa että kumpikaan osapuoli varsinkin parisuhteessa oleva menisi noin vain sänkyyn vieraan kans.Toisaalta veskarinaiseni sanoi pettämisen tarkoittavan pitempiaikaista salaista tapailua ja sänkyhommia mikä kyllä minulle olisi liikaa,niinkuin hänkin asian ilmaisi.
Nyt kumminkin on ollut ilmassa sellaista fiilistä että hän kiertelee ja kaartelee kun kysyn oliko hauskaa ja jne.Kun hän on ollut ystävien kanssa ulkona.Työni vuoksi olen välillä yövuorossa ja hän on kyllä ilmoittanut olleensa kavereiden kas ryypyllä ja jäi samalla yöksi.
P.s Asumme eri osoitteissa ja emme ole enään teini-ikäisiä paitti välillä hullutellaankin kuin teinit.Onkohan minulla liiallinen omistuksenhalu vai rakkausko tekee tepposet?Antakaapa vinkkejä jatkosta ja onko kokemuksia samanlaisista asioista..
pettäminen
15
6347
Vastaukset
- omistushalua ole!
Jokainenhan vaatii kumppaniltaan, ettei makaisi muiden kanssa. Ihan täyttä asiaa puhut, mies hyvä.
- ajsop
Kyllä se pettämistä on ja ota asia suoraan puheeksi hänen kans. Tee asia selväksi, keskustelkaa.
- vaakaneiti
Kuulostaa vähän oudolta naisesi suusta tuo pettämisjuttu. Jos poikaystäväni puhuisi ja käyttäytyisi samalla tavalla kuin tytsysi, Niin kyllä nousis karvat pystyyn. Kannattaa olla varuillaan, pusukin on pettämistä vaikka voissa paistaisi. Ehdotonta uskollisuutta tai ei sitten ollenkaan. Ei edes puheissa.
- Kokenut
On se sit mies tai nainen joka pettää niin se on TÄYS KUSIPÄÄ eikä sitä kannata kunnoittaa enään sen jälkeen vaan kannattaa jättää se likainen HUORA heti koska se on todellakin LIKAINEN,kannattaa miettiä ennen kuin pettää mitä aiheuttaa itselleen ja toiselleen..............YÖK TAUTINEN OLET PETTÄMISEN JÄLKEEN.
- ihmiseen.
oli tarpeellista ryhtyä oikein huutamalla nimittelemään. Mistään ei ilmennyt, että
kysyjän ystävättärellä olisi tarkoitus ruveta harjoittamaan kaupallista toimintaa.
Eiköhän tuossa tapauksessa sittenkin ole kysymys yksinkertaisesti siitä, että naishenkilö ei ole vielä kypsynyt aikuisuuteen ja sitoutumaan toiseen
- Kau-ris
ihmisille saattaa joskus inhimillinen hairahdus sattua ja toisella on mahdollisuus antaa hairahdus anteeksi. Mutta jos hairahduksista tulee tai tehdään tapa, se on mielestäni jo pettämistä.
Ajattelepa, mitä mieltä olisit, jos ystävättäresi olisi humalassa vaikka varastanut. Olisiko varkaus hänen hetkellisen madaltuneen itsekontrollinsa vuoksi muuttunut joksikin muuksi kuin varkaudeksi? Ja miten suhtautuisit, jos hän kertoisi, että omasta mielestään hän voi jatkaa varastelua kännissä ollessaan?- Mie
Siun mie halluun Kau-ris panna niin että tyrät ryskyy litinää ja lätinää AAAHHHH............
- Pettynyt
Joo tieän henkilö kohtaisesti että Vaakat haluaa vaan panna. Niihin ei kannattais luottaa kun ne on niin suku puoli aktiivisia enemmän kuin muut! Ja ne on niin pinnallisiakin eikä välitä Henkisistä ja Sosiaalista arvoista. Vaakoihin ei pitäis rakastua kun ne on niin egoistin vallassa olevia ja itsekkäitä. Olen kyllä tullut toimeen Leijonien ja Kauristen kanssa ihan seksi mielessäkin :)
- siis häh?
Mitäs pahaa on suokupuoliaktiivisuudessa?
Sehän on ihan tervettä ;D - addiktiivisuudeksi.
siis häh? kirjoitti:
Mitäs pahaa on suokupuoliaktiivisuudessa?
Sehän on ihan tervettä ;Dmitään pahaa, mikäli aktiivisuus ei kehity
- Poison
... sen lisäksi vaa'at ovat venuksesta ja niillä kasvaa vihreä antenni perseestä!
Tämä on taas näitä. Jos nyt aurinkomerkeistä puhutaan niin vaa'at ovat egoistisen ja itsekkään vastakohta (oinaan vastakkainen merkki), vaa'at nimenomaan välittävät henkisistä ja sosiaalisista arvoista, ja eiköhän se ole skorpioni jota pidetään sukupuoliaktiivisimpana merkkinä. Tämän ketjun aloittaja oli muuten itse vaaka joka seurusteli vesimiehen kanssa joka ilmeisesti pettää häntä. Miten viestisi tätä vaakaparkaa auttaa, sitä en tiedä. Sana muuten kirjoitetaan "vaa'at" ei "vaakat".
Mutta jatka toki fantasiamaailmassasi eloa, toivottavasti ei törmätä. - vaa´ahko
Poison kirjoitti:
... sen lisäksi vaa'at ovat venuksesta ja niillä kasvaa vihreä antenni perseestä!
Tämä on taas näitä. Jos nyt aurinkomerkeistä puhutaan niin vaa'at ovat egoistisen ja itsekkään vastakohta (oinaan vastakkainen merkki), vaa'at nimenomaan välittävät henkisistä ja sosiaalisista arvoista, ja eiköhän se ole skorpioni jota pidetään sukupuoliaktiivisimpana merkkinä. Tämän ketjun aloittaja oli muuten itse vaaka joka seurusteli vesimiehen kanssa joka ilmeisesti pettää häntä. Miten viestisi tätä vaakaparkaa auttaa, sitä en tiedä. Sana muuten kirjoitetaan "vaa'at" ei "vaakat".
Mutta jatka toki fantasiamaailmassasi eloa, toivottavasti ei törmätä.kahden sivulauseesi edestä puuttui pilkku. Tarkkuutta, tarkkuutta...
- Poison
vaa´ahko kirjoitti:
kahden sivulauseesi edestä puuttui pilkku. Tarkkuutta, tarkkuutta...
Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä ja pilkkujen puuttumisia, olen tällä hetkellä kuumeessa eikä ajatus kulje kovin selvästi. Puutuin vain tuohon vaakat-kohtaan sillä se töksähtää todella pahasti ja sitä näkee aivan liian usein.
- palexa01
pelasta itsesi ja irtaudu suhteesta...kaikki klassiset merkit ilmassa;=) et selvästikään merkitse hänelle juuri mitään...sori...
- vatajak
Hei tuota mitä pettämiseen tule niin jokainen meistä on luotu ihmisenä sellaisesta muotista, että se mitä pääkopassa ja aivoisa on meillä kaikilla, kertoo että pettämisen raja menee tunteellisesa kosketuksessa ja onhan tuokin esim törkeää että jo fyysinen sekikontakti tapahtuu ja pettävä osapuoli tuo tuliaisina kotiin kumppanilleen kuolemantaudin tai muun sairauden niin mitäs mitäs, annetaan vaan anteeksi? ei.
miksi antaa satuttaa itseään sillä että toinen pettää tavalla tai toisella kun varmati voi saada uskollisenkin kumppanin. ihastuksia tulee mutta ne menevät nopeasti ohi jos vaan malttaa olla tekemättä asialle mitään. se on vaan kysymysmerkin alla että jos tulee kerran tai useammin tavalla tai toisella suhteessa/suhteissa petetyksi niin kuinka siinä pystyy elämään myöhemmiten luottaen toiseen jos suhde kuitenkin tuntuu hyvältä. ammattiauttajien apuahan tähän tarvinnee hakea mutta saako siellä vain kuulla että petetyksi tuleminen ei ollut minun vikani ja että kyllä se helpottaa. olen myös huomannut että toiset loukkaantuvat helpommmin pettämisestä kuin toiset, mistä se johtuu? itse en hyväksy pussaamita ja halaamisessakin on halattava ajatellen toista lämmöllä ei seksitisesti ja ongelma on jos rupeaa toista mieli silloin tekemään. ollaan me ihmiset joskus aikas eläimiä mut ei tarvitse tehdä mitään sellaista jolla ei haluaii itseäänkään satutettavan. Tsemppiä ja kiitos että sain omakohtaisesti tätä kirjoitella koska itselläni tilanne päällä jossa en pysty unohtamaan rakkaani ja tämän exän pussailua. tilanne on ollut jo vuoden ohi ja mies täysin sitoutunut mutta nyt vasta alkoi itseään mietityttään että voiko luottaa. tämän mieheni siskon mies petti vaimoansa vuoden ja joku roikkuja rikkoi perheen. pelottaa kun tietää että miehessäni roikkuu naisia ja olenkin miettinyt että antaako hän aihetta roikkua vai ovatko ne naiset vaan niin tyhmiä. noh oli tällä miehen siskon avioliiton rikkojalla päävamma kun halus ehdoin tahdoin miehen joka on naimisissa ja turha selittää että kun rakastetaan. tämä sisko kärsii niin että sydän repeää mutta ukko hakee rakkaudesta oikeutusta. voi voi sanon minä ja säälin pettäjiä kuin pettäjiä, olis vaan kiva kuulla millä oikeudella ja vähän parempi selitys kuin rakkaus, pettämisellä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218