Elvis ei ole nakojaan nykyajan suosiossa !

E P FANI 88

Oletteko muuten huomanneet sen huonon puolen että nykyajan nuoriso ei kuuntele aitoa ja vanhaa rockkia, kuten Elvis...

uudemmat musiikkilajit on aivan naurettavan huonoa! Esim räppi, tekno ja dance. Joskus ehkä menee joku 80s pop kipale mutta nekin aika harvoin.

Elviksen musiikki ei ole kovin monenkaan suosiossa joka minua harmittaa aika paljon. Elvis on sentään maailman paras artisti ja Rock`n`Rollin kunigas!!!!

Elvistä pitäisi kyllä kuunella muittenkin paljon enemmän ja jättää pois kaikki paska musiikki!

Rock`n`Roll-Rockabilly-Neobilly-Psychobilly-Rock-Pop Musiikki menee täydellisesti..Muu ei!

28

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ponchost

      Eihän se Elvis ole sen kummempi kuin moni muukaan artisti. Teki 50 luvulla muutaman hyvä kappaleen ja pari vielä 60-luvun lopulla. Mutta siihempä se jää. Ei ole käytännössä sen "aidompi" kuin kukaan muukaan, ja mitäpä tuosta vaikka olisikin. Musiikkitarjontaa löytyy tänä päivänä niin moneen makuun, että itse kukin saa digata aivan mitä itse haluaa.

    • a.v.a
      • e p ...

        No jaa...

        No silti Ei Elvis elää soi soittimissä mitä 70-80 luvulla..Kyllä 50-60-70s luvulla Elvis oli kaikista suosituin..

        Nytten suurin osa nuorisosta kuuntelee tätä niku paskaa jne !

        !!!


    • Good, Old, Rock'n Roller

      Suosio vaihtelee aaltomaisesti. Olen itse kokenut mm. Beatlesin alkuperäisen huuman loppumainingit ja ainakin pari uudelleentulemista. Tämä liittyy ihmisten ikääntymiseen. Keski-iällä ruvetaan muistelemaan, mitä tuli nuorempana tehtyä. Aikuisena musiikin kulutukseen on enemmän varaakin ja teostomaksujen ikäportaikko edesauttaa näiden ikivihreiden soittamista julkisesti. Mitä tulee Elvikseen, niin hän vaihtoi "genreä" muutamaan otteeseen mm. gospelin ja estradiviihteen suuntaan. Tuolta löytyy aika paljon edelleenkin faneja, joille nyky"musiikki" ei ole vaihtoehto Elvikselle.

    • A.t.

      Elvis on vuodesta 1987 aina vuoteen 2004 ollut joka vuosi ENITEN TIENAAVA artisti kautta maailman!!!'

      elviksen viime vuoden yksistään musiikka myynti oli 35 miljoonaa taalaa!!

      Sitten kaikki krääsä, graceland, ym... 100-200milj. joka VUOSI!!'
      '
      Nyt kun Lisa myi omistuksensa, niin "tavaraa" tullaan levittämään moninkertaisesti ja se vain lisää Elviksen menestystä!!

      • Cilla

        Kyllähän se on todella hienoa ja varsinkin ihmeellistä,kuinka Elvis aina ottaa mukaan uusia ja taas uusia sukupolvia. Joku siinä Elviksessä on ihmeellistä ja sellaista mitä nykypäivän muusikoilla ei ole ja ei tule olemaan. En ole ainakaan vielä törmännyt yhtä suureen muusikkoon kuin Elvis. Olen joskus miettinyt sitä, että itse olin 7-vuotias kun ensimmäisen Elvis kasetin ostin ja Elvis faneus oli alussa niin mikä saa sellaisen tytöntyllerön tykkäämään Elviksestä? Koska en usko että kyse olisi ihastumisesta ulkokuoreen tai unelmista. Se on varmaa jotakin kaikkea sitä mitä ei osaa kukaan selittää tarkasti!

        -TCB-


      • Fan 88 !!!
        Cilla kirjoitti:

        Kyllähän se on todella hienoa ja varsinkin ihmeellistä,kuinka Elvis aina ottaa mukaan uusia ja taas uusia sukupolvia. Joku siinä Elviksessä on ihmeellistä ja sellaista mitä nykypäivän muusikoilla ei ole ja ei tule olemaan. En ole ainakaan vielä törmännyt yhtä suureen muusikkoon kuin Elvis. Olen joskus miettinyt sitä, että itse olin 7-vuotias kun ensimmäisen Elvis kasetin ostin ja Elvis faneus oli alussa niin mikä saa sellaisen tytöntyllerön tykkäämään Elviksestä? Koska en usko että kyse olisi ihastumisesta ulkokuoreen tai unelmista. Se on varmaa jotakin kaikkea sitä mitä ei osaa kukaan selittää tarkasti!

        -TCB-

        Itse olen poika..

        Olen aina pitänyt Elvis musiikista jo vuoden..

        Elviksen musiikki tarjoaa parasta mahdollista..

        Toinen on se niin sanottu Elvis World(maailma)

        Eli siihen kuuluu kaikki vaikuttavan kuninkaan maailma. Musiikki, tyyli, persoonallisuus jne..

        Vaikea selittää..

        Elvis oli hyvä.. Kova naisten mies!!!

        Ter: Elvis Fan Boy 88

        Itsellä soi joka ikinen päivä melkein Elvistä !

        Elvis Live. Walk forever


      • skarppaa!

        "Elvis on vuodesta 1987 aina vuoteen 2004 ollut joka vuosi ENITEN TIENAAVA artisti kautta maailman!!!' "

        Elvis on ollut pitkään parhaiten tienaava KUOLLUT ARTISTI - ei suinkaan parhaiten tienannut kaikista artisteista. Ja toinen virhe tekstissäsi oli, että Elvis olisi myynyt viime vuona 35 miljoonaa. Heh!, tuo luku on se rahamäärä mitä Elvis-musiikki on tuonut äijän perijille viime vuonna, ei tietystikään sitä nyt joka vuosi noin paljon myydä!

        Tarkista tietosi ENNEN kuin esität ne ;)


      • maichoel
        Cilla kirjoitti:

        Kyllähän se on todella hienoa ja varsinkin ihmeellistä,kuinka Elvis aina ottaa mukaan uusia ja taas uusia sukupolvia. Joku siinä Elviksessä on ihmeellistä ja sellaista mitä nykypäivän muusikoilla ei ole ja ei tule olemaan. En ole ainakaan vielä törmännyt yhtä suureen muusikkoon kuin Elvis. Olen joskus miettinyt sitä, että itse olin 7-vuotias kun ensimmäisen Elvis kasetin ostin ja Elvis faneus oli alussa niin mikä saa sellaisen tytöntyllerön tykkäämään Elviksestä? Koska en usko että kyse olisi ihastumisesta ulkokuoreen tai unelmista. Se on varmaa jotakin kaikkea sitä mitä ei osaa kukaan selittää tarkasti!

        -TCB-

        Siitä puhutaan josta pidetään,


    • poika

      Kuten jo otsikosta käy ilmi, palautetaan Elvis suosion huipulle, jonne hän kuuluu epäilemättä.

      Mutta kyllähän aika ja kokemuksen kautta opitaan ja...kasvatus

      On erittäin tärkeätä että, ihmiset ketkä ovat syntyneet Elvis "kulta - ajan" jälkeen ovat löytäneet hänet

    • on on

      ei ne varmaan edes tiedä kuka on elvis kun kysyy.on ne niin tyhmää porukkaa nykyään kaikki.minä en ymmärrä miksi sellaista nykyajan paskaa määkimis laulua mitä ei voi lauluksi edes sanoa kuunnella.miten sellasita voi kuunella edes.minä olen 23 vuotias äijä ja elvis presley on paras aina

    • on on

      on paras

      • KeisariKoistinen

        äänenkäyttäjänä Elvis oli ainutlaatuinen,mutta kyllä hän jätti jälkeensä enemmän huonoa musaa ja paskoja elokuvia kuin hyvää viihdyttävää kamaa...

        Tästä on syytettävä tietysti rahalle persoa "eversti" Parkeria.

        Rock'nRollin kuningas Elvis ei kuitenkaan ole.


      • Kippa12345
        KeisariKoistinen kirjoitti:

        äänenkäyttäjänä Elvis oli ainutlaatuinen,mutta kyllä hän jätti jälkeensä enemmän huonoa musaa ja paskoja elokuvia kuin hyvää viihdyttävää kamaa...

        Tästä on syytettävä tietysti rahalle persoa "eversti" Parkeria.

        Rock'nRollin kuningas Elvis ei kuitenkaan ole.

        ja tasan on, elvis on huippu ihan paras


      • KenraaliRunker
        Kippa12345 kirjoitti:

        ja tasan on, elvis on huippu ihan paras

        Perustele,perustele ?


      • pablo83
        KeisariKoistinen kirjoitti:

        äänenkäyttäjänä Elvis oli ainutlaatuinen,mutta kyllä hän jätti jälkeensä enemmän huonoa musaa ja paskoja elokuvia kuin hyvää viihdyttävää kamaa...

        Tästä on syytettävä tietysti rahalle persoa "eversti" Parkeria.

        Rock'nRollin kuningas Elvis ei kuitenkaan ole.

        mä olen sitä mieltä että managerina parker oli keskinkertainen...
        ei päästänyt elvistä euroopan kiertueelle...
        ja parker ei edes yrittänyt saada elvistä isoon elokuvaan..


    • pablo83

      soi elvis tälläkin hetkellä:::)

    • niin taitaa

      ei ne taida edes tietää kuka elvis on.kun ei ne taida kuunnella kun nykyajan määkimisiä vaan

      • E"P"S

        Itse en juuri muuta kuuntelekkaan kuin Elvistä. Arstist of the centry. 18v tällä hetkellä ikää, vuosia on kuunneltu Elppua ja vuosia edessä :)


      • romani1
        E"P"S kirjoitti:

        Itse en juuri muuta kuuntelekkaan kuin Elvistä. Arstist of the centry. 18v tällä hetkellä ikää, vuosia on kuunneltu Elppua ja vuosia edessä :)

        Älkää olko huollisanne, Elvis on aina suosiossa ja se että, hän tienaa enemmän kun Madonna, sen olen lukenut, moneesta paikoista. Elvi tulee aina olemaan suosiossa, niin kauan, kun maailma on olemassa. Se jakautuma, maittain. suhteen, ei löydy ketään muuta. Viimeinen löytö oli, Tibet, jossa on fanklubi, puumattakaan muista maista. Koita, laita Google ja Elvis ja maa, niin huomat.
        Elvis on ilmö, jota ei ole ollut ennen ja ei tule. Täällä on jo mainittu, laulutahdosta ja ne ihmiset, joita tunnen, ketä on tavannut Elvisksen sanoo, Elviksen karismasta, myös ei Elviksen faneja.
        Aina tulee uusia ikäpolvia, joista tulee Elvisfaneja ja eniten fanklubeja, on Elviksellä.
        Terveisin poika Helsingistä


      • shake it shake it
        romani1 kirjoitti:

        Älkää olko huollisanne, Elvis on aina suosiossa ja se että, hän tienaa enemmän kun Madonna, sen olen lukenut, moneesta paikoista. Elvi tulee aina olemaan suosiossa, niin kauan, kun maailma on olemassa. Se jakautuma, maittain. suhteen, ei löydy ketään muuta. Viimeinen löytö oli, Tibet, jossa on fanklubi, puumattakaan muista maista. Koita, laita Google ja Elvis ja maa, niin huomat.
        Elvis on ilmö, jota ei ole ollut ennen ja ei tule. Täällä on jo mainittu, laulutahdosta ja ne ihmiset, joita tunnen, ketä on tavannut Elvisksen sanoo, Elviksen karismasta, myös ei Elviksen faneja.
        Aina tulee uusia ikäpolvia, joista tulee Elvisfaneja ja eniten fanklubeja, on Elviksellä.
        Terveisin poika Helsingistä

        Miks mä kuuntelisin jotain kakka-Elvistä joka on mummojen musiikkia :D Sellasten mummojen jotka on silloin nuoruudessaan innostunut siitä sen perseenkeikuttelusta.

        Mieluummin kuuntelen vaik Shakiraa, sen perseenpyöritys sentään on seksikästä eikä säälittävää ja sen vibraatto kuulostaa paremmalta kuin Elviksen jollotus.

        http://www.youtube.com/watch?v=FLQgjEhH400


      • romani1
        shake it shake it kirjoitti:

        Miks mä kuuntelisin jotain kakka-Elvistä joka on mummojen musiikkia :D Sellasten mummojen jotka on silloin nuoruudessaan innostunut siitä sen perseenkeikuttelusta.

        Mieluummin kuuntelen vaik Shakiraa, sen perseenpyöritys sentään on seksikästä eikä säälittävää ja sen vibraatto kuulostaa paremmalta kuin Elviksen jollotus.

        http://www.youtube.com/watch?v=FLQgjEhH400

        Onpa huonosti kirjoitettu!
        Tiedatko etta Shakira, on suuri Elvis fani ja on oppinut paljon Elvikselta. Minulla on dokumentti, missa Shakira puhuu pitkaan Elviksesta ja miten han on vaikuttanut koko musikkiin ja erityisesti haneen.


        Kirjoitan taman Puolasta, joten kaikkia kirjaimia ei ole. O,len takaisin tulossa Romaniasta, Suomeen

        Terveisin Rokki Heluna


    • romani1

      Älä ole huollisasi. Elviksen musikkia, tullaan aina kuulemaan. Voin sanoa että, Iskelmä Helsinki ja muutkin, soittavat Elvistä. "vähän aikaa hiljaista ja sitten tulee taas kovaa"

      Hyvää jatkoa sinulle!

      • mummeliiiii

        Itse olen 19 ja lasken itseni vielä nuoreksi.
        Elvis on suosikki artistini ja nimenomaan kuuntelen
        hänen 50 luvun musiikkiaan. Shakirat nyt eivät pääse
        lähellekään elvistä. Olen ilmeisesti yksi niistä
        mummoista jotka vielä "innostuvat siitä sen perseenkeikuttelusta."

        Kyllä kun katsoo Elviksen 50-luvun tv esiintymisiä, niin Shakirat ja Britneyt
        eivät ole mitään siihen verrattuna.
        Mutta minähän olen jo mummo kun muistan 90-luvun, joten mielipiteenikin ovat
        tietysti vanhanaikaisia.


    • lllööööö

      eri mieltä. Kyllä vielä 2000-luvullakin tehdään erittäin hyvää musaa ja on erittäin lahjakkaita artisteja.
      Mutta.......pyyhkiköön jalkansa, sillä he kaikki seisovat Elviksen hartioilla.

      T: Elvis fani 18 wee

      • romani1

        Oli kiinnostavaa huomata että, puhut Shakirasta ja Britneystä. Molemmat ovat kovia Elvis faneja ja Shakira kertoo, Elviksen yhdessä dokumentissä, miten hän ihailee ja on ottanut oppia, sekä 50 luvulta että 70 luvulta.
        Brittneyllä on ihan oma Elvis valkohaalaripuku, jolla esintyy säännöllisin väliaijoin.
        Siinä dokkarikokoelmassa, mikä myydään Suomessa 2 kertaa neljän DVD peltilaatikoissa, Shakira, nostaa Elviksen, sellaisiin svääreihin että, tuntuu ihan mukavalta. Valitettavasti se ei ole tekstitetty suomeksi. Se jos jokin, kertoo Elviksestä, muiden ihmisten suulla, jotka ovat olleet mukana taI ovat suuria muusikoita, kuten yksi pääpuhujista, joka kuluu Pink Floydin bändiin, en muista nimeä mutta, suosittelen niiden molempien laatikon ostamista, jotka ymmärtää englantia. Itse sain sen aikaisemmin, jossa olivat kaikki 8 DVD samassa pahvikotelossa.
        Hyvää päivänjatkoa, teille molemmilee


      • mummeliiiii
        romani1 kirjoitti:

        Oli kiinnostavaa huomata että, puhut Shakirasta ja Britneystä. Molemmat ovat kovia Elvis faneja ja Shakira kertoo, Elviksen yhdessä dokumentissä, miten hän ihailee ja on ottanut oppia, sekä 50 luvulta että 70 luvulta.
        Brittneyllä on ihan oma Elvis valkohaalaripuku, jolla esintyy säännöllisin väliaijoin.
        Siinä dokkarikokoelmassa, mikä myydään Suomessa 2 kertaa neljän DVD peltilaatikoissa, Shakira, nostaa Elviksen, sellaisiin svääreihin että, tuntuu ihan mukavalta. Valitettavasti se ei ole tekstitetty suomeksi. Se jos jokin, kertoo Elviksestä, muiden ihmisten suulla, jotka ovat olleet mukana taI ovat suuria muusikoita, kuten yksi pääpuhujista, joka kuluu Pink Floydin bändiin, en muista nimeä mutta, suosittelen niiden molempien laatikon ostamista, jotka ymmärtää englantia. Itse sain sen aikaisemmin, jossa olivat kaikki 8 DVD samassa pahvikotelossa.
        Hyvää päivänjatkoa, teille molemmilee

        shakiralla ja britneyllä viittasin itseasiassa tuohon aikaisempaan kommenttiin.


      • löööp

        "Kyllä vielä 2000-luvullakin tehdään erittäin hyvää musaa ja on erittäin lahjakkaita artisteja.
        Mutta.......pyyhkiköön jalkansa, sillä he kaikki seisovat Elviksen hartioilla."

        Näinhän se on


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe