Mieheni kusee housuun..

Kyllästynyt siivoaja

Mitä tehdä? Mieheni kusee housuun aina nukkuessaan rankkaa känniänsä pois... Tässä tänäkin aamuna heräsin ja kävin katsomassa että onkos sitä tultu kotiin.. siinä se märällä sohvalla nukkui ja TAAS niin oli käynyt. Kiva. Sohva pesuun ym ym. Onko hänellä jokin ongelma tuolla alapäässä, siis olisiko kenelläkään tietoa tai kokemusta asiasta. Mun hermot menee.. Kallis sohva, sänky ym.... Itse se on sitten niin humalassa ette kykene edes siivoamaan. Nyt vaihtoi sänkyyn nukkumaan ja katsotaan niin se voi tulla vielä sinnekin. Itseäni ihmetyttää että eikös sitä hävetä yhtään.

29

13980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää

      Heitä tollainen juoppo pellolle, yleensä siinä vaiheessa jos kännissä kusee allensa, on aika paha alkoholiongelma. Sun ukkos täytyy lopettaa juominen eihän tollasta kattele kukaan.

      • Anonyymi

        Kyllä työtön läskiakka katsoo, kunhan saa pään täyteen.


    • leila

      Mutta sanon saman kuin toi toinen: älä siivoa. Ethän sinä sitä sotkua ole saanut aikaan.
      Seurustelin aikoinaan samanlaisen housuunkusijan kanssa. Näin onneksi että sillä on alkoholiongelma muutenkin kun ton pissailun vuoksi. Lopetin seurustelun kahden vuoden jälkeen. Mitä olen kuullut niin juo edelleen, vaikka kolmekymmentä vuotta on kohta kulunut siitä kun erottiin. Ihme kun on hengissä.

    • Pam & pers

      Kehotapa hänätä laittamaan itselleen vaipat jalkaan, kun seyraavan kerran lähtee ryyppäämään. Hanki vaikka Tena slips medium tai pantseja ja laita ne hänen sängylleen. Eiköhän hoida kusemisensa paremmin tai mistäs sen tietää, voi pian tykätä vaipoista.

      • pissahousu

        muovihousut ja vaippa, ne on hyvä ratkaisu mutta miten saada ne äijälle jalkaan ennen ryyppäämään lähtemistä. Kuka niitä nyt vapaaehtoisesti laittaa jos ei tunne niihin fetisismiä.
        No taa kun äijä on tullut kännissä kotiin niin sellaisen pukeminen vaippaan on vaikeaa ja vastemielistä.
        Minä kertoisin äijälle kahden kun se on selvä että mistä on kysymys ja jos se ei ole vakivaltainen niin nolaisin sen muutaman kerran. Kuvaisin sitä kusessa makaamassa videolle ja näyttäisin sitten seuraavan kerran kun on sukulaisia kylässä. Ottaisin valokuvia ja lähettäisin sen työpaikalle ja laittaisin lähikaupan ilmoitustaulle. On kumma jos ei lakkaa ryyppäämästä. Tuommosta retkua täytyy kyllä helvetisti rakastaa jos jaksaa kärsiä, pestä paikkoja ja pyykkiä. Mutta se on pelon tasapaino. "jumala loi" naisen pelkäämään.
        Kukaan hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei katsoisi tuommosta reppanaa saamatta siihen loppua. Tämä oli miehen kirjoittamaa.


      • Anonyymi

        Vaipat tukemaan alkoholin väärinkäyttöä????
        Jos alkaa kuseskelemaan , niin vaippa ei ole mikään ratkaisu, ainoastaan vakava keskustelu josko mies tajuaisi että hänelle ei alkoholi sovi.
        Kuka sitä haluaa minkään kusipukin kanssa asua vapaa ehtoisesti.
        Jos vielä ehdottelee vaippojen käyttöä niin silloin vaikuttaa siltä että alkoholin käyttö hyväksytään.
        Viina ei sovi kaikille ja silloin on aikuisen ihmisen itse se ymmärrettävä ja lopetettava viinan käyttö .


    • Litrahuuli.

      Tuo lapsen tasoinen temppu, eli allensa laskeminen ei ole viinalle person ukkosi erityisosaamista. Tiedottomassa kännissä niin voi käydä kenelle tahansa, kun ei edes tunne, että on hirveä hätä. Elimistö kuitenkin hoitaa asiansa.
      Tuo taipumus häneltä ei lopu, päinvastoin iän myötä pahenee, ellei opi hidastamaan viinahissinsä vauhtia.
      Yksi konsti olisi, ellet itsekin ole hänen karkeloissaan osallistujana, että kun ukkosi edes yrittääkään vaaka-asentoa missään, niin ensimmäiseksi lennätät hänet huussiin riittävän kuuluvalla komennolla NYT UKKO KUSET TUONNE ! Vasta sitten kömytköön mihin haluaa.

      • Vaimo

        Olisikin niin helppoa... itse en yleensä edes herää, kun mies tulee kotiin. Talo on iso ja kun mies etsii ensimmäisen vastaantulevan pehmeän paikan hän kaatuu samantien siihen, ja valitettavasti sohva oli tällä kertaa kyseessä.

        Vaipat housuun enneku baariin lähtee, niin ei satu vahinkoja...


    • jätä hänet

      sinä vaikutat oikeasti fiksulta ihmiseltä. Ihmettelen että vielä viitsit katsoa sitä alkoholistia! Lopeta tuollainen suhde, se vaan pahenee. Iso ihminen kusee sohvaan ja minne vaan, alkoholitajuttomuudessa! Ei ole aikuisen miehen touhua, tuo.
      Toivon että saat puhtia siivota tuollainen mies elämästäsi. Tilaa olisi Kunnon Miehelle silloin!

      • Vaimo

        Olette saaneet hieman väärän käsityksen. Ei mieheni ole alkoholisti, todellakaan. Tunnen kyllä ne merkit kun ne vastaan tulee.. Mutta hän ei osaa lainkaan kontrolloida sitä viinan ottoa kun hän siihen touhuun lähtee. Sillä menee jalat alta.. Sitä en voi ymmärtää että miten se raja ei koskaan tule vastaan. Itse osaan ottamisen lopettaa hyvissä ajoin, etten edes koskaan sairasta seuraavana päivänä.

        Jos olisinkin itse mukana mieheni menoissa hän ei todellakaan joisi niin paljon, koska minä olisin jossain vaiheessa kieltämässä. Tämä on todella raivostuttavaa että joka kerta ukko täytyy kantaa taksista kotiin.. hänen jalkansa ei millään toimi, ja mies tuntuu olevankin aivan toisissa sfääreissä. Onneksi tätä ei tapahdu kuin muutaman kerran vuodessa, mutta silti olen aivan raivona.

        Rakastan miestäni, mutta en voi elää hänen elämäänsä, juoda sen puolesta ym... Itse ne rajat täytyy löytää ja kuunnella mitä oma keho sanoo ja kestää. Kiitokset kaikille vastauksista, täytyy laittaa se seuraavalla kerralla autotalliin patjalle nukkumaan, ja kuskoon housuun siellä aivan rauhassaa!!!


      • Mies
        Vaimo kirjoitti:

        Olette saaneet hieman väärän käsityksen. Ei mieheni ole alkoholisti, todellakaan. Tunnen kyllä ne merkit kun ne vastaan tulee.. Mutta hän ei osaa lainkaan kontrolloida sitä viinan ottoa kun hän siihen touhuun lähtee. Sillä menee jalat alta.. Sitä en voi ymmärtää että miten se raja ei koskaan tule vastaan. Itse osaan ottamisen lopettaa hyvissä ajoin, etten edes koskaan sairasta seuraavana päivänä.

        Jos olisinkin itse mukana mieheni menoissa hän ei todellakaan joisi niin paljon, koska minä olisin jossain vaiheessa kieltämässä. Tämä on todella raivostuttavaa että joka kerta ukko täytyy kantaa taksista kotiin.. hänen jalkansa ei millään toimi, ja mies tuntuu olevankin aivan toisissa sfääreissä. Onneksi tätä ei tapahdu kuin muutaman kerran vuodessa, mutta silti olen aivan raivona.

        Rakastan miestäni, mutta en voi elää hänen elämäänsä, juoda sen puolesta ym... Itse ne rajat täytyy löytää ja kuunnella mitä oma keho sanoo ja kestää. Kiitokset kaikille vastauksista, täytyy laittaa se seuraavalla kerralla autotalliin patjalle nukkumaan, ja kuskoon housuun siellä aivan rauhassaa!!!

        "hän ei osaa lainkaan kontrolloida sitä viinan ottoa kun hän siihen touhuun lähtee". Eikös sitä silloin ole alkoholisti jos ei osaa kontrolloida omaa juomistaan? Ja mikä pakko sitä alkoholia on ylipäätään juoda ollenkaan... eipä tunnu suomalaiset osaavan pitää hauskaa ilman sitä kun se juominen näyttää olevan niin pakollinen osa elämää.


      • ole holisti
        Vaimo kirjoitti:

        Olette saaneet hieman väärän käsityksen. Ei mieheni ole alkoholisti, todellakaan. Tunnen kyllä ne merkit kun ne vastaan tulee.. Mutta hän ei osaa lainkaan kontrolloida sitä viinan ottoa kun hän siihen touhuun lähtee. Sillä menee jalat alta.. Sitä en voi ymmärtää että miten se raja ei koskaan tule vastaan. Itse osaan ottamisen lopettaa hyvissä ajoin, etten edes koskaan sairasta seuraavana päivänä.

        Jos olisinkin itse mukana mieheni menoissa hän ei todellakaan joisi niin paljon, koska minä olisin jossain vaiheessa kieltämässä. Tämä on todella raivostuttavaa että joka kerta ukko täytyy kantaa taksista kotiin.. hänen jalkansa ei millään toimi, ja mies tuntuu olevankin aivan toisissa sfääreissä. Onneksi tätä ei tapahdu kuin muutaman kerran vuodessa, mutta silti olen aivan raivona.

        Rakastan miestäni, mutta en voi elää hänen elämäänsä, juoda sen puolesta ym... Itse ne rajat täytyy löytää ja kuunnella mitä oma keho sanoo ja kestää. Kiitokset kaikille vastauksista, täytyy laittaa se seuraavalla kerralla autotalliin patjalle nukkumaan, ja kuskoon housuun siellä aivan rauhassaa!!!

        no hyvänen aika,eikö alkoholisti?
        kyllähän tuo kontrollin totaalinen puute on yksi tosi vakava oire. Jokin osa aikuisuutta on jäänyt häneltä saavuttamatta.

        Eikö hän voisi opetella juomaan järkevästi?Sellaista vauhtia, että pystyy seuraamaan oman humalatilansa kehitystä,kuulemaan itseään ja omaa humalan astettaan? Jossain kohtaa humalaa kun monelle tulee se vaihde päälle että juodaan lisää kuin vettä vaan. Se pitäisi tunnistaa ja siinä vaiheessa pitää itsekontrolli. Lopettaa ajoissa.

        Voisiko tällaista 'oppimista' sitten ajatella? Oletko puhunut hänen kanssa tästä kiihkottomasti? Minusta sinun täytyy puhua hänen kanssa...ja hänen sinun kanssa!

        Jos häntä hävettää niin puhu silti. Jos kerran aiot olla hänen kanssa vielä.

        Muuten, olen kyllä edelleen sitä mieltä että tarviiko sinun fiksun aikuisen naisen katsoa tuollaista menoa! Vain kaksi kertaa vuodessa - nyt. Entä parin vuoden päästä?
        Pakota hänet katsomaan tilannettaan selvin päin silmästä silmään. Silloin hän ehkä voi ymmärtää ottaa vastuunsa.


      • solutionpack
        Vaimo kirjoitti:

        Olette saaneet hieman väärän käsityksen. Ei mieheni ole alkoholisti, todellakaan. Tunnen kyllä ne merkit kun ne vastaan tulee.. Mutta hän ei osaa lainkaan kontrolloida sitä viinan ottoa kun hän siihen touhuun lähtee. Sillä menee jalat alta.. Sitä en voi ymmärtää että miten se raja ei koskaan tule vastaan. Itse osaan ottamisen lopettaa hyvissä ajoin, etten edes koskaan sairasta seuraavana päivänä.

        Jos olisinkin itse mukana mieheni menoissa hän ei todellakaan joisi niin paljon, koska minä olisin jossain vaiheessa kieltämässä. Tämä on todella raivostuttavaa että joka kerta ukko täytyy kantaa taksista kotiin.. hänen jalkansa ei millään toimi, ja mies tuntuu olevankin aivan toisissa sfääreissä. Onneksi tätä ei tapahdu kuin muutaman kerran vuodessa, mutta silti olen aivan raivona.

        Rakastan miestäni, mutta en voi elää hänen elämäänsä, juoda sen puolesta ym... Itse ne rajat täytyy löytää ja kuunnella mitä oma keho sanoo ja kestää. Kiitokset kaikille vastauksista, täytyy laittaa se seuraavalla kerralla autotalliin patjalle nukkumaan, ja kuskoon housuun siellä aivan rauhassaa!!!

        Sano ukolle että menee hotelliin tai ulkovarastoon nukkumaan niin ei tartte sun siivoilla.


      • Sinol on the rocks.

        Sinä ja monet muut tuossa alempana tiedätte alkoholismista saman verran kuin esikoululainen ydinfysiikasta. Ukko nykäsee parit kännit vuodessa ja mopo karkaa käsistä, niin te kuorossa ulvotte HÄN ON ALKOHOLISTI, JÄTÄ HÄNET ! Muun ajan vuodesta hän viettänee normaalia elämää ja ette tiedä lainkaan häntä ihmisenä, mutta heti haluatte pään pölkylle.
        Teidän kriteereillä Suomen kansasta kai sitten enemmistö on alkoholisteja.
        Kontrollin katoaminen juovuksissa on toki huono oire, mutta se ei vielä häntä alkoholistiksi tee. Käyttökertojen määrä vuodessa ja ryyppyputkien puuttuminen osoittavat, että hänellä ei alkoholistin viinariippuvuutta ole.
        Jatkakaa te vaan toisten tuomitsemista, niin kyllä oma elämä on entistä hienompaa.


      • Sinol on the rocks.

        Sinä ja monet muut tuossa alempana tiedätte alkoholismista saman verran kuin leikkikoululainen ydinfysiikasta. Ukko kännää pari kertaa vuodessa ja mopo karkaa käsistä, niin te kuorossa ulvotte HÄN ON ALKOHOLISTI, JÄTÄ HÄNET ! Muun ajan vuodesta hän viettänee normaalia elämää, ja lainkaan tuntematta häntä ihmisenä, haluatte heti pään pölkylle.
        Teidän kriteereillä kai sitten enemmistö Suomen kansasta on alkoholisteja.
        Kontrolli katoaa KAIKILLA juopuneilla tavalla tai toisella, ja se on toki huono asia, mutta se ei hänestä alkoholistia tee.
        Käyttökerrat vuodessa ja ryyppyputkien puuttuminen osoittavat, että hänellä ei alkoholistin viinariippuvuutta ole.
        Jatkakaa te vaan toisten tuomitsemista, niin oma elämä on entistä hienompaa.


      • Tenukepeille
        Sinol on the rocks. kirjoitti:

        Sinä ja monet muut tuossa alempana tiedätte alkoholismista saman verran kuin leikkikoululainen ydinfysiikasta. Ukko kännää pari kertaa vuodessa ja mopo karkaa käsistä, niin te kuorossa ulvotte HÄN ON ALKOHOLISTI, JÄTÄ HÄNET ! Muun ajan vuodesta hän viettänee normaalia elämää, ja lainkaan tuntematta häntä ihmisenä, haluatte heti pään pölkylle.
        Teidän kriteereillä kai sitten enemmistö Suomen kansasta on alkoholisteja.
        Kontrolli katoaa KAIKILLA juopuneilla tavalla tai toisella, ja se on toki huono asia, mutta se ei hänestä alkoholistia tee.
        Käyttökerrat vuodessa ja ryyppyputkien puuttuminen osoittavat, että hänellä ei alkoholistin viinariippuvuutta ole.
        Jatkakaa te vaan toisten tuomitsemista, niin oma elämä on entistä hienompaa.

        Joopa joo, se on varmaan sun mielestäs ihan normaalia että jätkä laskee allensa ja juo ilman kontrollia, mutta alkoholistit osaavat tunnetusti kieltää ongelman olemassaolon.


      • Vaimo
        Sinol on the rocks. kirjoitti:

        Sinä ja monet muut tuossa alempana tiedätte alkoholismista saman verran kuin esikoululainen ydinfysiikasta. Ukko nykäsee parit kännit vuodessa ja mopo karkaa käsistä, niin te kuorossa ulvotte HÄN ON ALKOHOLISTI, JÄTÄ HÄNET ! Muun ajan vuodesta hän viettänee normaalia elämää ja ette tiedä lainkaan häntä ihmisenä, mutta heti haluatte pään pölkylle.
        Teidän kriteereillä Suomen kansasta kai sitten enemmistö on alkoholisteja.
        Kontrollin katoaminen juovuksissa on toki huono oire, mutta se ei vielä häntä alkoholistiksi tee. Käyttökertojen määrä vuodessa ja ryyppyputkien puuttuminen osoittavat, että hänellä ei alkoholistin viinariippuvuutta ole.
        Jatkakaa te vaan toisten tuomitsemista, niin kyllä oma elämä on entistä hienompaa.

        Kiitos oikesta asenteesta. Ja kiitos ymmärtämisestä! Tuo oli ensimmäinen oikea ja fiksu kommentti! Ei pari kertaa vuodessa todellakaan ihmisestä juoppoa tee. Loppujen lopuksi ihan kiva mies mulla. Kaikke ei vain aina ole niin täydellistä ja voihan niitä vahinkoja sattua vaikka minulle, vaikka kyllä ei voi, sillä osaan kontrolloida itseäni niin hyvin.


      • mutta et pysty
        Tenukepeille kirjoitti:

        Joopa joo, se on varmaan sun mielestäs ihan normaalia että jätkä laskee allensa ja juo ilman kontrollia, mutta alkoholistit osaavat tunnetusti kieltää ongelman olemassaolon.

        näkemään metsää puilta. Menet perse edellä puuhun. Siis jos joku kännissä kusee housuihinsa, hän on mielestäsi automaattisesti alkoholisti?
        AA-ryhmässä todella naureskeltaisiin rajoittuneisuudellesi. Se känni voi olla esim. 1/1000-osa ajallisesti vuodesta, mutta se 999/1000-osaa ei merkitse siis mitään?


      • Anonyymi
        Vaimo kirjoitti:

        Olette saaneet hieman väärän käsityksen. Ei mieheni ole alkoholisti, todellakaan. Tunnen kyllä ne merkit kun ne vastaan tulee.. Mutta hän ei osaa lainkaan kontrolloida sitä viinan ottoa kun hän siihen touhuun lähtee. Sillä menee jalat alta.. Sitä en voi ymmärtää että miten se raja ei koskaan tule vastaan. Itse osaan ottamisen lopettaa hyvissä ajoin, etten edes koskaan sairasta seuraavana päivänä.

        Jos olisinkin itse mukana mieheni menoissa hän ei todellakaan joisi niin paljon, koska minä olisin jossain vaiheessa kieltämässä. Tämä on todella raivostuttavaa että joka kerta ukko täytyy kantaa taksista kotiin.. hänen jalkansa ei millään toimi, ja mies tuntuu olevankin aivan toisissa sfääreissä. Onneksi tätä ei tapahdu kuin muutaman kerran vuodessa, mutta silti olen aivan raivona.

        Rakastan miestäni, mutta en voi elää hänen elämäänsä, juoda sen puolesta ym... Itse ne rajat täytyy löytää ja kuunnella mitä oma keho sanoo ja kestää. Kiitokset kaikille vastauksista, täytyy laittaa se seuraavalla kerralla autotalliin patjalle nukkumaan, ja kuskoon housuun siellä aivan rauhassaa!!!

        Jos olisit itse mukana niin ei joisi????
        Siis hän tarvitsee huoltajan mukaansa katsomaan perään ettei juo liikaa.
        Itse en haluaisi olla kenenkään huoltajana, jos viina aiheuttaa vahinkoja niin silloin on aika jättää. Lapsen tasolla oleva mies joka ei itse osaa hallita viinan ottoansa
        Miten sellainen suhde oikein toimii , ja mitä se antaa puolisolle .
        Viina on viisasten juoma, sekin on ihan totta


    • .........................

      muuta juttua varten luin juuri, että alkoholin nauttiminen vähentää elimistössä sellaisen hormonin eritystä, joka säätelee virtsan määrää. Eli kun alkoholi nauttii, niin hormonin määrä vähenee ja virtsan määrää lisääntyy. ( Esimerkiksi yökastelevilla lapsilla tämän hormonin tuotanto ei ole vielä kehittynyt ja siksi he kastelevat). Tästä nyt ei taida paljon olla apua käytännön tilanteessasi, mutta tulipa vaan mieleen.

    • vittu234567

      itselläni oli tuo sama ongelma menin urogologille ja hän määräsi lääkkeet ja niillä ongelma on poistunut eli se ei aina tee miehestä paskaa alkoholistia vaan se voi olla joku sairaus onneksi minun tyttöystäväni tuki minua eikä vain tuominnut niinkuin suurin osa tässä keskustelussa !

    • Ukko vaihtoon

      Elämä on niin lyhyt että sinunkin kannattaa miettiä haluatkoviettää sen kännisen allekusevan alkoholistimiehen kanssa!


      Pilkkaa sitä, osta vaippoja ja sano että pukee päälleen ennen kuin lähtee ryyppyreisulleen.

    • yökastelijaM33

      Jos aiot jatkaa suhdetta miehen kanssa, niin vaipat tulevat kyseeseen. Itsellä esim saunaoluet haittaavat entisestään pidätyskykyä, huolehdinkin yökastelustani ja puen yöksi paksun vaipan muoviset vaippahousut. Niissä voi huoletta nukkua saunaillan jälkeenkin ja uni on tasaista.

    • kärsinyt

      Mitä valitat jos kerran olet sitä mieltä että mies ei ole alkoholisti. Olen itse saman ongelman kanssa kamppaillut vuosikymmeniä ei se valittamisesta parane.

    • Anonyymi

      Ketju on vanha,mutta samassa tilanteessa olevi ihmisiä on varmasti nykyäänkkiin. Käske laitta itsellensä vaippa ennen kännibileisiin lähtöä,niin voi kusta sinne

    • Anonyymi

      Olen itse laskenut alleni muutaman kerran nuorempana. Kännissä tietysti, mutta kun siihen tulee kaveriksi univajetta niin ei kusihätään herää. Ei ole enää sattunut pariin vuosikymmeneen vaikka on aikalailles usein tullut reippaasti nautittua. Kunhan käy kusella ennen sänkyyn kömpimistä ei allensa laske.

    • Anonyymi

      Siskon ex mies kusi Aina housuun kun oli humalssa, ja Han oli melkein Aina humalssa. Jo's kus paskantikin, siita huolimatta se veti naisia puoleen sa kuin sontalaja karpasia

    • Anonyymi

      Siskolla oli mies joka humalssa kusi ja paska is housuun sa, siskoni siivosi tietysti, ne on hartaita uskovaisia, mies ei voi siivota, sehan on killetty Raamatussa. Lisaks se oli hirveen vakivaltainen ja narsistinen, ja taysi nahjus ei tehnyt mitaan toita, siskoni teki kaikki tyot, mies ei tehnyt kerrassaan mitaan, paitsi lapsia. Ne erosi kun mies meinasi tappaa siskoni ja lapse. Mies kavi vieraissakin, kun naiset jahtasivat kiimassaan, tuli at vakisin syliin

    • Anonyymi

      Paras hoito niihin kusemisiin on se ettei juo, kun se ei miehelle näytä sopivan.
      Jos jatkaa juomista, niin pian kusee housuihinsa selvinpäin päin myös

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe