Rautaneito.com

Booring!

Siis ziisus sakes. Keskustelut siellä menee jotenkin näin:
-Maiden on hyvä
-Niin onkin
-Tosi hyvä
-Mullon kaikki levyt
-Mulla on enemmän
-Mulla on juliste vuodelta -82.
-Älä saatana...
-Maiden on hyvä
-Niin onkin
Ja sitä rataa, jos joku vaivautuu kirjoittamaan vaikka itsestään suhteessa Maideniin niin juttu lukitaan aiheettomana????!!!
Kyllä se hyvä bändi on, yksi parhaita, MUTTA TARVITSEEKO SIITÄ LÄSSYTTÄÄ NETISSÄ JOTAIN VITUN ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ. GED LIFE, GED WIFE!

6

977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

sun kannattais lukee siellä ne säännöt siellä on jo topicceja missä voi kertoo suhteestaan maideniin.

• Käynyt

kyseisillä sivuilla ja ihan mielenkiintoisiakin juttuja sieltä lukenut. Itse en ole osallistunut siellä käytäviin keskusteluihin johtuen ehkä jo neljänkympin iästäni (kirjoittajat vaikuttaa minua nuoremmilta). Selailtuani muita musiikki foorumeja,
      vaikuttaisi että rautaneito on suurimpia jollei suurin musiikki foorimi suomessa. Ilmeisesti se ei
      muiden mielestä ole tylsä, kuten sinun mielestä. Ps. Sieltä löytyi muuten antoisa keskustelu palsta myös omasta suosikki Bändistäni: Juudas praistista:))

• SportFreak

"kyseisillä sivuilla ja ihan mielenkiintoisiakin juttuja sieltä lukenut. Itse en ole osallistunut siellä käytäviin keskusteluihin johtuen ehkä jo neljänkympin iästäni (kirjoittajat vaikuttaa minua nuoremmilta). Selailtuani muita musiikki foorumeja,
        vaikuttaisi että rautaneito on suurimpia jollei suurin musiikki foorimi suomessa. Ilmeisesti se ei
        muiden mielestä ole tylsä, kuten sinun mielestä. Ps. Sieltä löytyi muuten antoisa keskustelu palsta myös omasta suosikki Bändistäni: Juudas praistista:))"

Ei nyt sentään =) Ikähaitari on todella suuri. Jostain kymmenen paikkeilta juuri johonkin 40 ikävuoteen asti. Ainakin. Esittelytopicista (metal for muthas) voi lukea kaikkea jännää käyttäjistä, jotka on sinne kirjoittaneet. Ite kuulun tähän nuorempaan osastoon.. Asiallisuus se tärkein on ;)

• Taival

Kun jossakin keskustelupalstalla sinun keskustelusi lukitaan tai sinua neuvotaan, se tapahtuu tietenkin aina aiheettomasti. Sinun kirjoituksessasi ei tietenkään voi olla vikaa.

Näistä neuvoista ja ohjailuista voi sitten ottaa opikseen tai sitten voi tietysti lähteä katkerana itkemään toiselle keskustelualueelle.

• Tietoo

et Dio ja Uriah heep on varmistanut tulonsa ouluun. Eli kyllä siellä puhutaan paljon asiaa ja saa reali aikaista tietoo.

• www.rautaneito.com

Et ole tainnu paljon foorumiin syventyä, jos tuon käsityksen sait.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe