Rautaneito.com

Booring!

Siis ziisus sakes. Keskustelut siellä menee jotenkin näin:
-Maiden on hyvä
-Niin onkin
-Tosi hyvä
-Mullon kaikki levyt
-Mulla on enemmän
-Mulla on juliste vuodelta -82.
-Älä saatana...
-Maiden on hyvä
-Niin onkin
Ja sitä rataa, jos joku vaivautuu kirjoittamaan vaikka itsestään suhteessa Maideniin niin juttu lukitaan aiheettomana????!!!
Kyllä se hyvä bändi on, yksi parhaita, MUTTA TARVITSEEKO SIITÄ LÄSSYTTÄÄ NETISSÄ JOTAIN VITUN ITSESTÄÄNSELVYYKSIÄ. GED LIFE, GED WIFE!

6

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      sun kannattais lukee siellä ne säännöt siellä on jo topicceja missä voi kertoo suhteestaan maideniin.

    • Käynyt

      kyseisillä sivuilla ja ihan mielenkiintoisiakin juttuja sieltä lukenut. Itse en ole osallistunut siellä käytäviin keskusteluihin johtuen ehkä jo neljänkympin iästäni (kirjoittajat vaikuttaa minua nuoremmilta). Selailtuani muita musiikki foorumeja,
      vaikuttaisi että rautaneito on suurimpia jollei suurin musiikki foorimi suomessa. Ilmeisesti se ei
      muiden mielestä ole tylsä, kuten sinun mielestä. Ps. Sieltä löytyi muuten antoisa keskustelu palsta myös omasta suosikki Bändistäni: Juudas praistista:))

      • SportFreak

        "kyseisillä sivuilla ja ihan mielenkiintoisiakin juttuja sieltä lukenut. Itse en ole osallistunut siellä käytäviin keskusteluihin johtuen ehkä jo neljänkympin iästäni (kirjoittajat vaikuttaa minua nuoremmilta). Selailtuani muita musiikki foorumeja,
        vaikuttaisi että rautaneito on suurimpia jollei suurin musiikki foorimi suomessa. Ilmeisesti se ei
        muiden mielestä ole tylsä, kuten sinun mielestä. Ps. Sieltä löytyi muuten antoisa keskustelu palsta myös omasta suosikki Bändistäni: Juudas praistista:))"

        Ei nyt sentään =) Ikähaitari on todella suuri. Jostain kymmenen paikkeilta juuri johonkin 40 ikävuoteen asti. Ainakin. Esittelytopicista (metal for muthas) voi lukea kaikkea jännää käyttäjistä, jotka on sinne kirjoittaneet. Ite kuulun tähän nuorempaan osastoon.. Asiallisuus se tärkein on ;)


    • Taival

      Kun jossakin keskustelupalstalla sinun keskustelusi lukitaan tai sinua neuvotaan, se tapahtuu tietenkin aina aiheettomasti. Sinun kirjoituksessasi ei tietenkään voi olla vikaa.

      Näistä neuvoista ja ohjailuista voi sitten ottaa opikseen tai sitten voi tietysti lähteä katkerana itkemään toiselle keskustelualueelle.

    • Tietoo

      et Dio ja Uriah heep on varmistanut tulonsa ouluun. Eli kyllä siellä puhutaan paljon asiaa ja saa reali aikaista tietoo.

    • www.rautaneito.com

      Et ole tainnu paljon foorumiin syventyä, jos tuon käsityksen sait.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe