Liian iso pippeli

Mies-62

Voinko kenties jossakin päin viroa/suomea pienentään kikkeliäni, kun nyt se on niin suuri, että pilkottaa puntista. Voin toimia vaikka elimen luovuttajana, sillä minulle riittää puoletkin nykyisestä ja siltikin minulle jää vielä n.20 cm

Tietääkö joku jotain hyvää ja edullista lääkäriasemaa jossa joku mukava hoitaja voisi hoitaa tällaisen operaation...

Asiallisia ja rehtejä vastauksia, kiitos, ja tämä ei ole mikään PROVO....

8

3217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokuÄlySöpöMimmi

eix toi ole mahdoton olla noin iso?

• mies-62

Nii-in, mutta kun käytin ruotsalaista peniksen kehitintä, niin johan pomppas...

• Soopaa

löytyy joku, joka voi siitä vaikkapa kirveellä palan lyhentää.

• Mies 62

No heko heko...:-/ ei ollut kivasti sanottu.

Siis tämä on oikea ongelma kun jorma on niin suuri, että liplattaa juostessa polvea. Ja jos joku alkaa mun peliä kirveellä lätkiin, niin se voi tehdä jo niin pahaa jälkeä, että ei tosikaan. Siis aivan tosissaan tarvin asiallisia vastauksia siitä, että miossä voin pätkäyttää "lääkärissä/hoitajalla" pelini sellaiseksi sopivaksi, noin 20-23 senttiseksi nykysiestä 44 sentistä. Ja ei minun pelini aina ole näin pitkä ja maskuliinen ollut, vaan tuli tämmöiseksi kun käytin ruotsalaista tekniikkaa olevaa peniskiihdytintä, mikä poikkeaa täysin tehoiltaan ja ominaisuuksiltaan muista potretti penispumpuista.

Tästä pumpusta voitte lukea 2001/01 tekniikan maailma -lehdestä, jossa se oli myöskin testivoittaja "tietyin varoituksin" joita en noudattanut.

• Rutsikko

käytin ruotsalaista peniksen kehitintä, niin johan pomppas...

Sen nimi on siis Johan ja ruotsalainen hinttapuli

• Jasu

Ei tuo vielä ole iso. Serkun kummilla oli 166 cm. Piti kietasta vyötärölle solmuun ettei aina jäänyt kantapään alle. Niin veltto pituus tuo tietenkin. En nähnyt juhlakunnossa mitä lie ollut . Huh sentään.

• Mies -62

Käyttikö serkkusi kummi myös ruotsalaisvalmisteita saavuttaakseen mahti jonsson kyrvän mitan?

Itse ole liittänyt kyrpääni automaattisen verenpaineahtomittarin, jonka mukaan sydän ahtaa täydessä toimintakyvyssä ja sydämen täysillä lyöden, kyrpääni 20 litraa verta tunnissa ja pidän sitä melko suurena. Kysyisinkin, minkälaiset ahtopaineet mahtaa olla serkkusi kummin 166 senttisen kanssa? Voitko ilmoittaa tuloksen kenties kilobaareissa per sekuntti.

• Anonyymi

mulla sama ongelma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13416
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9731
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9148
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      8046
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      39
      6770
    6. 148
      6178
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3335
    8. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      21
      1635
    9. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      397
      1265
    10. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1184
    Aihe