Liian iso pippeli

Mies-62

Voinko kenties jossakin päin viroa/suomea pienentään kikkeliäni, kun nyt se on niin suuri, että pilkottaa puntista. Voin toimia vaikka elimen luovuttajana, sillä minulle riittää puoletkin nykyisestä ja siltikin minulle jää vielä n.20 cm

Tietääkö joku jotain hyvää ja edullista lääkäriasemaa jossa joku mukava hoitaja voisi hoitaa tällaisen operaation...

Asiallisia ja rehtejä vastauksia, kiitos, ja tämä ei ole mikään PROVO....

8

3108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokuÄlySöpöMimmi

      eix toi ole mahdoton olla noin iso?

      • mies-62

        Nii-in, mutta kun käytin ruotsalaista peniksen kehitintä, niin johan pomppas...


    • Soopaa

      löytyy joku, joka voi siitä vaikkapa kirveellä palan lyhentää.

      • Mies 62

        No heko heko...:-/ ei ollut kivasti sanottu.

        Siis tämä on oikea ongelma kun jorma on niin suuri, että liplattaa juostessa polvea. Ja jos joku alkaa mun peliä kirveellä lätkiin, niin se voi tehdä jo niin pahaa jälkeä, että ei tosikaan. Siis aivan tosissaan tarvin asiallisia vastauksia siitä, että miossä voin pätkäyttää "lääkärissä/hoitajalla" pelini sellaiseksi sopivaksi, noin 20-23 senttiseksi nykysiestä 44 sentistä. Ja ei minun pelini aina ole näin pitkä ja maskuliinen ollut, vaan tuli tämmöiseksi kun käytin ruotsalaista tekniikkaa olevaa peniskiihdytintä, mikä poikkeaa täysin tehoiltaan ja ominaisuuksiltaan muista potretti penispumpuista.

        Tästä pumpusta voitte lukea 2001/01 tekniikan maailma -lehdestä, jossa se oli myöskin testivoittaja "tietyin varoituksin" joita en noudattanut.


    • Rutsikko

      käytin ruotsalaista peniksen kehitintä, niin johan pomppas...

      Sen nimi on siis Johan ja ruotsalainen hinttapuli

    • Jasu

      Ei tuo vielä ole iso. Serkun kummilla oli 166 cm. Piti kietasta vyötärölle solmuun ettei aina jäänyt kantapään alle. Niin veltto pituus tuo tietenkin. En nähnyt juhlakunnossa mitä lie ollut . Huh sentään.

      • Mies -62

        Käyttikö serkkusi kummi myös ruotsalaisvalmisteita saavuttaakseen mahti jonsson kyrvän mitan?

        Itse ole liittänyt kyrpääni automaattisen verenpaineahtomittarin, jonka mukaan sydän ahtaa täydessä toimintakyvyssä ja sydämen täysillä lyöden, kyrpääni 20 litraa verta tunnissa ja pidän sitä melko suurena. Kysyisinkin, minkälaiset ahtopaineet mahtaa olla serkkusi kummin 166 senttisen kanssa? Voitko ilmoittaa tuloksen kenties kilobaareissa per sekuntti.


    • Anonyymi

      mulla sama ongelma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe