Pikkuhousuista isompiin

kalle-p

Kylmä tuuli puhaltaa, ei se ole mukavaa.

Pitää taas kaivaa ne flanelliset pitkälahkeiset kalsarit esiin. Vai onkos niitä muita keinoja kylmyyttä vastaan.

Kovasti jos paleltaa
kohta sitä aivastaa.

Palelee nyt kohta peli
kun ulkona on kylmä keli.

Laitan ympärille kääreen
sidon tukevasti sääreen.

Taas karkas puujalka, älkää vetäkö hernettä nenään.

23

1399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sani

..eksyksissä, karkumatkalla muuten vierailulla? ;)
      Vai oliko tämä kielletty alle ?? vuotiailta ;))

• On se hyvä asia että kaivat ne pitkät flanellikalsarit esiin. Onhan niitä olemassa tuplettejakin, tiedätkö sellasia joissa on pikkukalsarit ja pitkikset päällekkäin. on tuplasuoja kikulillekin.
      Hyvä vaihtoehto kyllä se käärekin :).

• syystuuli

Olipa hauska loru. Eihän tuosta nyt hernettä nenään vedetä. On se paree suojautua kylmältä viimalta.

• Setä

Saako niitä enää mistään,entäs laamapaitoja?

• Taatto

Intissä käytetään peltihousuja.

• Setä
        Taatto kirjoitti:

Intissä käytetään peltihousuja.

Oli seksikkäät,yksi koko joka sopi kaikille

• Pirre*

raappahousuja, ainakin meijjän puolen kaupoista löytyi....ei itelle..:)

• mulla on

Kyllä raappahousuja saa mutta ei tavallisista vaatekaupoista. Markkinoilla näkee usein.
        Niin ja aitoja lämpimiä vanhanajan flanellikerrastoja tiedän mistä niitä saa uusia ja erittäin hyväkuntoisia käytettyjä mummojen vinteiltä kerätty, pesty ja kunnostettu.
        Syksyssä ja talvessa on se hyvä puoli että niitä saa käyttä ja mulla niitä ainakin kuluu ja on vaatekaapissa isoina pinkkoina. Niin ja SA-int siniharmaita paksuja puuvilla-alushousuja.
        Ihanaa pehmeää puuvillaa. Voi ottaa suoraankin yhteyttä jos haluaa keskustella: email: [email protected]

• Marion.T

kunnon kalsarit jalkaan ettei saa eturauhastulehdusta - siis miehet, me naiset voidaan vetää ne kuuluisat pässin pökkimät villahousut hamosiemme alle ettei p....i palele :DDD

• kalle-p

p....i paremmin suojattu. Aito turkis suojaamassa.

Jos ei naisella karvoja kasva
        silloin pintaan Nivea-rasva.

• PirreXX
        kalle-p kirjoitti:

runollinen tänään..:))))

• Marion.T
        kalle-p kirjoitti:

Karvat vain kutiavat ja pursuilevat bikinien alta - mitäs tekoo niillä on, pois mokomat haivenet - HÖH... :DDDD

En silti käytä Niveaa :DDD

• kalle-p
        Marion.T kirjoitti:

Karvat vain kutiavat ja pursuilevat bikinien alta - mitäs tekoo niillä on, pois mokomat haivenet - HÖH... :DDDD

En silti käytä Niveaa :DDD

Karvat jos vain kutittaa
        sekä ulos pursuaa.

Pois ne silloin ajellaan
        ja tulostakin ihaillaan.

Peilistä näät posket somat
        ihan ovat karvattomat.

Iho voipi punoittaa
        jos ei käytä Niveaa.

Miten olis partavesi
        ettei kirput sinne pesi.

Käytä silti jotain rasvaa
        ennen kuin ne karvat kasvaa.

Nivealla suojaan viiman
        sekä poistat tuoksun k....n

• Marion.T
        kalle-p kirjoitti:

Karvat jos vain kutittaa
        sekä ulos pursuaa.

Pois ne silloin ajellaan
        ja tulostakin ihaillaan.

Peilistä näät posket somat
        ihan ovat karvattomat.

Iho voipi punoittaa
        jos ei käytä Niveaa.

Miten olis partavesi
        ettei kirput sinne pesi.

Käytä silti jotain rasvaa
        ennen kuin ne karvat kasvaa.

Nivealla suojaan viiman
        sekä poistat tuoksun k....n

Sinä se sitten osaat:)))))

Mun tuli maha kipeäksi nauramisesta:DDDDDDDDD

VOI HYVÄ SYLVI :DDDDDDDDD

• Näin vanhemmalla iällä kannattaa suojautua kunnolla kylmää vastaan, sillä muuten elämä saattaa muuttua huonommaksi. Wanhoilla miehillä on taipumus saada liian kylmissä oloissa tiettyjä vaivoja.

Minäkin puheudun erittäin lämpimästi kylmillä ilmoilla. Vanha Esso-yhtäväni Suhina L on sanonut, että ystävyytemme on katkolla, jos sattuisin palelluttamaan pahasti itseni. Sitä riskiä en halua vielä ottaa.

• Marion.T

Suhuinan kutomaan sulle sellainen kalleuksien-lämmitin oikein kunnon pässin pökkimästä villalangasta, ei palele munat:))

Kutina voi olla melkoinen, mutta useinhan tuolla näkee muniaan raapivia miehiä...oliskohan niilläkin sellaiset...

• Marion.T
        Marion.T kirjoitti:

Suhuinan kutomaan sulle sellainen kalleuksien-lämmitin oikein kunnon pässin pökkimästä villalangasta, ei palele munat:))

Kutina voi olla melkoinen, mutta useinhan tuolla näkee muniaan raapivia miehiä...oliskohan niilläkin sellaiset...

piti olla Suhina eikä mikään Suhuina:((

• Marion.T kirjoitti:

Kyllähän sopiva lämmitin saattaisi olla hyvinkin paikallaan pakkaspäivinä, mutta en ole sellaista uskaltanut vielä Suhinalta pyytää. Suhinalla on Essolla niin paljon "edustustehtäviä", että ei hän jouda kutomaan mitään lämmittimiä yhdelle riviasiakkaalle, vaikka asiakassuhteemme on poikkeuksellisen hyväkin.

Näiden lisälämmittimien suhteen Suhinalla ja minulla on suunnilleen samanlainen maku. Jos Essolla alkaa viluttamaan, niin silloin otamme aina keskarin, ja pahimpina pakkaspäivinä taskumatista hieman parempaakin. Sen jälkeen emme tunne tarvitsevamme enää muita lisälämmittimiä.

• Suhina L
        Yleismies kirjoitti:

Kyllähän sopiva lämmitin saattaisi olla hyvinkin paikallaan pakkaspäivinä, mutta en ole sellaista uskaltanut vielä Suhinalta pyytää. Suhinalla on Essolla niin paljon "edustustehtäviä", että ei hän jouda kutomaan mitään lämmittimiä yhdelle riviasiakkaalle, vaikka asiakassuhteemme on poikkeuksellisen hyväkin.

Näiden lisälämmittimien suhteen Suhinalla ja minulla on suunnilleen samanlainen maku. Jos Essolla alkaa viluttamaan, niin silloin otamme aina keskarin, ja pahimpina pakkaspäivinä taskumatista hieman parempaakin. Sen jälkeen emme tunne tarvitsevamme enää muita lisälämmittimiä.

Essolla kun olen kutonut munanlämmittimiä sinulle
        kultaseni.
        Tuulisella säällä lämmittimet ovat yhtä tarpeelliset kuin pakkasellakin - usko tai älä!
        Yhdet lämmittimet sain juuri valmiiksi ja toisia aloin kutoa. Nämä nyt aloittamani tuovat kevään kukkineen mieleen, sillä teen niistä kukkakuvioiset, todella hempeän ja romanttisen näköiset. Jos jaksan muiden hommieni ohella saada nämä valmiiksi, niin sovitus olisi lauantaiehtoolla tutussa ladossa.
        Mittojahan minulla ei ollut, mutta ulkomuistista tein ja sikis näissä kudontahommissa on aikaakin tärväytynyt kun menee lankaa paljon suureen kutimeen.

• Suhina L kirjoitti:

Essolla kun olen kutonut munanlämmittimiä sinulle
        kultaseni.
        Tuulisella säällä lämmittimet ovat yhtä tarpeelliset kuin pakkasellakin - usko tai älä!
        Yhdet lämmittimet sain juuri valmiiksi ja toisia aloin kutoa. Nämä nyt aloittamani tuovat kevään kukkineen mieleen, sillä teen niistä kukkakuvioiset, todella hempeän ja romanttisen näköiset. Jos jaksan muiden hommieni ohella saada nämä valmiiksi, niin sovitus olisi lauantaiehtoolla tutussa ladossa.
        Mittojahan minulla ei ollut, mutta ulkomuistista tein ja sikis näissä kudontahommissa on aikaakin tärväytynyt kun menee lankaa paljon suureen kutimeen.

Mukavaltahan tuo Suhinan puhe on aina korvissani kuulostanut, mutta tällä kerralla miehisyyteni ylistys meni jo liialliseksi. Ei niitä mittojani olisi tarvinnut näin julkisesti mainostaa, sillä se voi tietää hankaluuksia Essolla.

Ei ole siinä kantapöydässäni mukavaa nauttia perinteistä keskaria, jos pöytäkaverit jatkuvasti haluavat vilkuilla pöydän alle. Voi siinä meikäläinen paatunut suunsoittajakin vähän punastua!

• Nainen
        Yleismies kirjoitti:

Mukavaltahan tuo Suhinan puhe on aina korvissani kuulostanut, mutta tällä kerralla miehisyyteni ylistys meni jo liialliseksi. Ei niitä mittojani olisi tarvinnut näin julkisesti mainostaa, sillä se voi tietää hankaluuksia Essolla.

Ei ole siinä kantapöydässäni mukavaa nauttia perinteistä keskaria, jos pöytäkaverit jatkuvasti haluavat vilkuilla pöydän alle. Voi siinä meikäläinen paatunut suunsoittajakin vähän punastua!

Olin jo niin vakavissa jutuissa toisessa aiheessa että hauskaa kun sain taas kunnolla nauraa!

• Suhina L
        Nainen kirjoitti:

Olin jo niin vakavissa jutuissa toisessa aiheessa että hauskaa kun sain taas kunnolla nauraa!

Tule vaan essolaisten rentoon porukkaan!
        Minä en ole kateellinen, enkä mustasukkainen muista kuin Yleismiehestä. Vaikka hänellä onkin tuollainen nimi(nikki),niin yleisessä käytössä ovat vaan henkevät fiolsofoivat ajatukset, joista pääsevät kaikki osallisiksi(ketkä kehtaavat kuunnella)
        Vain minulla ja vaimolla on yksin(kaksin)oikeus
        fyysiseen puoleen. Minähän olen se salarakas, josta ei tiedä kuin puoli kaupunkia:)

• Suhina L kirjoitti:

Tule vaan essolaisten rentoon porukkaan!
        Minä en ole kateellinen, enkä mustasukkainen muista kuin Yleismiehestä. Vaikka hänellä onkin tuollainen nimi(nikki),niin yleisessä käytössä ovat vaan henkevät fiolsofoivat ajatukset, joista pääsevät kaikki osallisiksi(ketkä kehtaavat kuunnella)
        Vain minulla ja vaimolla on yksin(kaksin)oikeus
        fyysiseen puoleen. Minähän olen se salarakas, josta ei tiedä kuin puoli kaupunkia:)

Minulle se on suuri yllätys, että salainen suhteemme on jo puolen kaupungin tiedossa! Olemmehan pyrkineet järjestämään tapaamisemme aina niin, että kukaan tuttu ei näkisi meitä yhdessä. Nämä varotoimet eivät nähtävästi ole olleet riittäviä.

Pakkohan tässä on tunnustaa, että joskus Suhinan kanssa yhdessä ollessani olen tainnut olla melkoisen muistamattomassa tilassa ( liikaa keskaria Essolla), joten niillä reissuilla olen saattanut esiintyä vähän liian rohkeastikin. Ehkä juuri näillä reissuilla on vastaan tullut joku ymmärtämätön naisihminen tai kateellinen mies, joka on pistänyt huhut salasuhteestamme liikkeelle. Onneksi nämä perättömät huhut eivät ole vielä pilanneet onnellisen salasuhteemme laatua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      196
      1512
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      931
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      719
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      710
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      646
    Aihe