Hei neidit!
Onkos teil nännit aina kovana kun kiihotutte?
nännit kovana
11
6006
Vastaukset
- Nainen
Ei ole aina. Silloin kun on niin se on itsellekin kiihottavaa.
- Female
Aivan kivikovat ja tuntee, kuinka ne melkein räjähtävät.
- ainaskin
mulukku seisoo niinkun aseman kello ja pallit aika kovana,järkikin seisoo ku tulee sit naitua kaikenmuailman kottaraiset
- kyllä kyylää
nänneja kun olen kiihottunut! epäilen että ei ees oo.. näykkimällä voi vähän olla. mitä väliä jollain nänneillä hei??
- peetu
kyl mäkin ne näykkimällä koviksi saan, mutta mietin vaan tuleeko ne yleensä pelkästä kiimasta koviksi. Mun kiimaa ainakin lisää, jos naisella kovat nännit ja vaikka paita päällä.
- Anonyymi
peetu kirjoitti:
kyl mäkin ne näykkimällä koviksi saan, mutta mietin vaan tuleeko ne yleensä pelkästä kiimasta koviksi. Mun kiimaa ainakin lisää, jos naisella kovat nännit ja vaikka paita päällä.
No mä 16v ja kyllä nännit kovettuu kun kiihotun jostain,monesti ne ihan iteksenkin kovana!
- Anonyymi
Yleensä ei ole.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L8s6A2
- Anonyymi
Muutenkin kookkaat nännini paisuvat kiihoittuessani nopeasti vieläkin kookkaimmiksi joka on kiusallista opetustyössäni. Pitää olla melkoisen jykevä rakenteiset rintaliivit ettei niiden törrötys herättäisi huomiota mutta kuka sellaisia rintaliivejä haluaa yllään pitää.
Rintani ovat DD-kokoa ja ne jo itsessään ovat tuijotusten kohteina.
Rva52- Anonyymi
Väsymätön Spede botti päivystää kellon ympäri vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J3f1A3
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141