Hei neidit!
Onkos teil nännit aina kovana kun kiihotutte?
Vastaukset 11
- Nainen
Ei ole aina. Silloin kun on niin se on itsellekin kiihottavaa.
- Female
Aivan kivikovat ja tuntee, kuinka ne melkein räjähtävät.
- ainaskin
mulukku seisoo niinkun aseman kello ja pallit aika kovana,järkikin seisoo ku tulee sit naitua kaikenmuailman kottaraiset
- kyllä kyylää
nänneja kun olen kiihottunut! epäilen että ei ees oo.. näykkimällä voi vähän olla. mitä väliä jollain nänneillä hei??
- peetu
kyl mäkin ne näykkimällä koviksi saan, mutta mietin vaan tuleeko ne yleensä pelkästä kiimasta koviksi. Mun kiimaa ainakin lisää, jos naisella kovat nännit ja vaikka paita päällä.
- Anonyymi
peetu kirjoitti:
kyl mäkin ne näykkimällä koviksi saan, mutta mietin vaan tuleeko ne yleensä pelkästä kiimasta koviksi. Mun kiimaa ainakin lisää, jos naisella kovat nännit ja vaikka paita päällä.
No mä 16v ja kyllä nännit kovettuu kun kiihotun jostain,monesti ne ihan iteksenkin kovana!
- Anonyymi
Yleensä ei ole.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L8s6A2
- Anonyymi
Muutenkin kookkaat nännini paisuvat kiihoittuessani nopeasti vieläkin kookkaimmiksi joka on kiusallista opetustyössäni. Pitää olla melkoisen jykevä rakenteiset rintaliivit ettei niiden törrötys herättäisi huomiota mutta kuka sellaisia rintaliivejä haluaa yllään pitää.
Rintani ovat DD-kokoa ja ne jo itsessään ovat tuijotusten kohteina.
Rva52- Anonyymi
Väsymätön Spede botti päivystää kellon ympäri vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J3f1A3
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951841
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391293Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1261055Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29943S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant32845Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41828KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi16758Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul35744Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68710- 67690