Hyvää syntymäpäivää Janille =)
"Ja mä puhuin sulle aina siitä
kuinka kaunis oot,
kun sä puhuit vääryyksistä maailman.
Ja kun mä nään sut nyt,
taas samaan vanhaan ansaan ajaudun,
ja taas silmiisi sun
mä hukun.
Sä koitit olla mulle aikuinen,
järjen ääni, oljenkorsi viimeinen.
Mut mä torjuin pelastuksen,
ihan niinkuin vieläkin, mut mä tajuun ajatuksen,
tapas sun olla ihminen."
(Jani Wickholm: Hukun)
Menestystä uralle =)
20.9 - onnea päivänsankarille
6
812
Vastaukset
- Sarlotta
Lämpimät onnentoivotukset Jani-kullanmuru myös minulta! Onni ja menestys seuratkoon sinua niin musiikkiurallasi kuin koko elämässäsi!
- Pulmu
Onnea toivotan
pieniä kirjaimia
yhteen liittämäällä.
Suuria sanoja
paperille kirjoittaen.
Onnea, iloa sanani kantaa.
Unelmalle siivet antaa.
Ei päivästä tästä,
niin syksyisestä,
riemua puuttua saa,
kun Sinulle tahdon onnea toivottaa!- Fani.
Kivan onnittelurunon oot osannut rustata.Onnea vaan Janille!Kohta se tulee, se levy jota on odotettu!!!
- H.R
Vaikka minkälaisissa liemissä keitetylle miehelle toivoisi iloiset synttärit! Joo, kaikki me mokataan, nyt katellaan eteenpäin jo. Jeps:)
- Saat mut uskomaan...
Onnea HYVIN PALJON Janille !
- Aina Janin fani
Tuhannen rutun rutistukset Janille syntymäpäivänä ! =D
PALJON ONNEA !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22817199Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17112228Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El476017Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644882MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144825Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.213977Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843595Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363026S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2621484- 851031