munan haju

joopajoo

Kertokaapas pervot, kun tiedätte kuitenkin, että onko normaalia jos muna haisee etikalle? Kun tyttöystäväni niin väittää. Vaikka pesisin munani saippualla, niin haju tuntuu tulevan siihen takaisin aika nopeasti... Hedelmiäkö pitäisi syödä vai mitä...?

15

6365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällaanen ukko

mulla haisi vehkeet yhteen aikaan tosi oudolle ja huomattiin että pyykinpesussa emäntä käyttää huuhteluainetta mikä sai aikaan kalsareissa tuon ilmiön!:D Kuulostaa oudolle mutta tosi ku vesi. Alusvaatteet pestään nyt ilman niitä mönjiä ja hajuhaitta hävisi.

• ei natsaa

Mulla oli ex-äijän kans sama ongelma -jätkä haisi tosi pahalle, vaikki kuinka oisi pessyt. Muutenkaan en sen omnaishajusta tykännyt -eikä kyllä se mun. No erohan siitä tuli sitten. Oli muitakin syitä...

Nykyinen mies tuoksuu hyvältä joka paikasta, myös ns. munahiki on hyväntuoksuinen, ei koskaan väkevä. Hänen mielestään minä tuoksun hyvältä myös. Uskon, että meillä natsasi ns. feromonit eli hajuhormonit. Katos, eläimiähän tässä vaan ollaan. Sitä varten ne koiratkin toisiaan nuuhkii ;)

• Anonyymi

Pitää paikkansa. Aikaisemmat tyttöystävät tuoksuivat hyvälle ja seksielämä oli vilkasta.

Sitten tein pahimman virheen elämässäni.

Nykyinen joko ei haise hyvälle, tai sitten hän ei haise millekään. Hyvää tuoksua hänestä en ole koskaan haistanut. Kun hän käyttää deodoranttia joka hänen mielestään tuoksuu muka hyvälle, deodorantin haju on aivan järjettömän paha.

Kun tapasimme ensimmäistä kertaa, hänellä ei ollut omavalintaista hajuvettä, vaan hänen ystäviensä vanhoja hajuvesiä.

Minun hiestä hän valittaa vaikka olisi tuore, ns. puhdas hiki. En ole koskaan tuoksunut hänen nokkaansa hyvälle. Joko en haise millekään, tai haisen pahalle.

Seksiä ei ole enää ollut aikoihin. Aloituksia ei ole häneltä tullut koskaan. Kun olen kysynyt hänen entisistään, hän on tehnyt aloituksia heille ja suhteet ovat päättyneet esimerkiksi siihen että hänen entinen joi aivan liian paljon viinaa ja sekoili kännissä. Samanlaisia ongelmia on ollut minun entisissä tyttöystävissä joiden kanssa on mennyt suhde poikki.

Nyt olisi ns. neutraali suhde, mutta seksielämää ei ole.

Joskus olen turhautunut puutteeseen ja ainaiseen runkkaamiseen ja ehdottanut seksiä ja sitten tulee joko kielto, tai hypätään vain suoraan panemaan. Mitään esileikkejä ei ole, suihinottoa tai variaatioita ei ole. Pelkkää lähetyssaarnaajaa vain. Vittu mitä paskaa.

Hän suostuu siihen vain siksi koska edellisestä on ollut niin pitkä aika että velvollisuus suostua tulee jo eteen, ja sitten hän ei halua että pitkitän orgasmiani yhtään ja että nauttisin tilanteesta, vaan hän haluaa että laukean heti. Hän ei kieltojani kunnioita edes seksin aikana että voisin edes kerran nauttia muutaman minuutin seksistä.

Olen nelikymppinen ja minulla on erektio ongelma vain hänen kanssaan. Vittu mitä paskaa.

Haluan teroittaa kaikille teille joilla on ongelmia seksielämässä ja se ongelma on haluttomuus. Älkää jääkö sitä korjaamaan. Juoskaa ja lujaa! Kun tapaatte uuden ihmisen, pitäkää kolmen kuukauden koeaika. Jos toinen tekee sinulle aloituksen seksiin, voit olla huoletta ja jatkaa pidemmälle. Ellei aloitusta tule. Juokse! Aloitus ei ole se että hän suostuu seksiin kun sitä ehdotat. Jos kolmen kuukauden sisällä tulee yksikin kielto ilman kunnon syytä, silloin juokse vielä lujempaa! Minä olen jo menetetty tapaus, mutta jos olet nuorempi, teillä on vielä aikaa löytää kunnon kumppani joka haluaa juuri sinua.

• sinulle.

älä ainakaan millään käsisaippuoilla pese, aiheuttavat vaan hiivaa ja se sulla voi ollakin kun hajuhaittaa on.
      Kyllä luonnollisuus on kova sana myös miehen alapään pesussa eli pelkkä vesi tai mieto hyvänlaatuinen valmiste takaa suihinotot.

• tietää paljon

Greippihedelmä on hyvä sperman makuun, miksei se myös saattaisi vaikuttaa peniksen makuun? Kannattaa kokeilla greipin syömistä.

• se...

mun mielestä haisee...tai tuoksuu. Pidän siitä!

• Anonyymi

Mun Munat haisee mädäntyneelle, taitaa tippua pois, eihän ole naisiakaan saanut niin joutaa pois

• Anonyymi

Toisen miehen muna haisee ja varsinkin maistuu hyvältä.

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät possu 🤢🤮

• Anonyymi

Porsas röh röh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porsas röh röh

Mitäs olet ja vielä tyhmäkin.

• Anonyymi

Minun Munat haisee mädäntyneelle paskalle, mutta en pese niitä. Mies ei tarvii puhtaus

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spedellä taas sekottaa buaahaa

Taas ihan spedenä muna pystyssä ja perä rätistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas ihan spedenä muna pystyssä ja perä rätistää.

Hyi saatana

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1516
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1399
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      321
      1051
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      291
      970
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      964
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    Aihe