Mun mielestä Rasmuksen musaan kyllästyy aika nopeesti, siis jo pari kuuntelua, niin ääh..
Laurissa on alkuaikojen Policen Sting tyylistä wirtaa, mut se bändi..oivoi.. Rumpali on ihan tod boring ja joutaa eläkkeelle heti.. Ihan oikeesti, niissä biiseissä ois aineksia tod kovaan settiin, mut kun ne nukkuu...
Kuunnelkaa wanhaa Policea, siinä on Newcastle sound, köyhiä olivat, telakkatyöläis-soundia mutta aivan törkee meno.. Energiaa ja vain 3 äijää, sellaista bändiä ei enään tule..
Miksköhän Sting on Britannian rikkain äijä?
Silti oon ylpee Suomi-jätkien panoksesta ;-)
Rasmukseen kyllästyy nopeesti..:(
Copeland
2
436
Vastaukset 2
- minähän se oon
Ihan noin en sanoisi, että Rasmukseen kyllästyy nopeasti. Kaikkia muita bändejä on elämääni tullut ja mennyt, mutta Rasmus senkun pysyy. Nyt jo yhdettätoista vuotta:)
- Copeland
..rumpali pilaa koko bändin, snare on kuin matkalaukkua potkis ja muutenkin löysää.. Soundit kuntoon ja räjähtävää ruutia niin vois pelittää..
Ikuinen Police fani- ottakaa mallia jurpot;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251758Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651335- 1191128
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105984Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet372947Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 120765
- 61695
- 103676
- 13644
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307625Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 41561
- 53555
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv88518- 65511
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85508Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73501- 40500