Mun mielestä Rasmuksen musaan kyllästyy aika nopeesti, siis jo pari kuuntelua, niin ääh..
Laurissa on alkuaikojen Policen Sting tyylistä wirtaa, mut se bändi..oivoi.. Rumpali on ihan tod boring ja joutaa eläkkeelle heti.. Ihan oikeesti, niissä biiseissä ois aineksia tod kovaan settiin, mut kun ne nukkuu...
Kuunnelkaa wanhaa Policea, siinä on Newcastle sound, köyhiä olivat, telakkatyöläis-soundia mutta aivan törkee meno.. Energiaa ja vain 3 äijää, sellaista bändiä ei enään tule..
Miksköhän Sting on Britannian rikkain äijä?
Silti oon ylpee Suomi-jätkien panoksesta ;-)
Rasmukseen kyllästyy nopeesti..:(
Copeland
2
390
Vastaukset
- minähän se oon
Ihan noin en sanoisi, että Rasmukseen kyllästyy nopeasti. Kaikkia muita bändejä on elämääni tullut ja mennyt, mutta Rasmus senkun pysyy. Nyt jo yhdettätoista vuotta:)
- Copeland
..rumpali pilaa koko bändin, snare on kuin matkalaukkua potkis ja muutenkin löysää.. Soundit kuntoon ja räjähtävää ruutia niin vois pelittää..
Ikuinen Police fani- ottakaa mallia jurpot;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4124703Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221855- 1451602
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751325Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151176Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔791156Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise141084Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään671036- 661002
- 381000