moro.. vieläkö hurrersit soittaa hurriganesia? onko kellään tietoa? 90-luvulla ainakin kiersivät keski-suomessa ahkerasti. Karstulasta olivat kotoisin..
HURRERS
6
1343
Vastaukset
- hurrimaanikko
..mutta tsekkaappas tämä: www.well-ooh.com
- pete
kiitoksia! onkohan heput tehnyt yhtään levyä vielä??
- hurrimaanikko
pete kirjoitti:
kiitoksia! onkohan heput tehnyt yhtään levyä vielä??
Juttelin heidän viime keikallaan kitaristin kanssa ja heillä suunnitteilla jotain omaa kamaa. Mutta kyllä veti hienon keikan ja kivoja kundeja. Tarjosivat jopa kaljankin ;)
- Lase12345
Terve!
Hurrers täyttää joulukuussa 24 vuotta ja voi paremmin kuin koskaan...
Pistä tarvittaessa postia kitaristin osoitteelle [email protected]
rokkiterveisin
Lase- pete
kiitoksia laitan parit kysymykset. olin katsomassa joskus 90-luvulla suolahdessa heikin pubissa ja kyllä oli mahtava meno!!
- joulushow
pete kirjoitti:
kiitoksia laitan parit kysymykset. olin katsomassa joskus 90-luvulla suolahdessa heikin pubissa ja kyllä oli mahtava meno!!
Tulevana lauantaina 23.12.2006, jouluaaton aattona, Hurrers vetää ennenäkemättömän joulushown Karstulan Blue Lagoonissa! kaikki paikalle! lisätietoa http://www.nightclublagoon.net!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642446- 2032189
- 711796
- 1011748
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91601- 921363
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2111115- 811110
- 951059