millainen olen olisin kiitollinen jos joku kertoisi.
nouseva merkki vaaka
3
1320
Vastaukset
- nousumerkki
Vaakanousuiset antavat usein itsestään miellyttävän kuvan ulkomaailmalle, pyrkiihän vaaka aina tasapainoon asiassa kuin asiassa. Voit olla taiteellinen, arvostat ympärilläsi rauhaa ja harmoniaa, nautit pienestä flirtistä ja pyrit aina diplomaattiseen ratkaisuun.
Ulospäin vaikutat charmikkaalta, sinulla on luultavasti hyvä tyylitaju. Ilmamerkkinä vaaka nauttii keskustelemisesta ja hyvästä seurasta...
Siinä jotain :)- seikku
Kiitos sain tietää että kaikki mitä piirteitä olit laittanut pitävät paikkansa tyylitaju on hyvä olen tarkka ja huolehdin omasta ulkonäöstäni myös..
- vaaka
seikku kirjoitti:
Kiitos sain tietää että kaikki mitä piirteitä olit laittanut pitävät paikkansa tyylitaju on hyvä olen tarkka ja huolehdin omasta ulkonäöstäni myös..
Samoin. Kärsin kaikesta "rumasta" ympärilläni ja olen todella tarkka miltä kotini näyttää. Tyylitaju ja värisilmä on pettämätön sen suhteen.
Jos ostan vaikka takin, on tavallista että vanhat kengät eivät siihen tietenkään enää sovi, vaan ne on uusittava samaan tyyliin sopiviksi.
En voi lähteä ulos yhtään meikkaamatta ja pienetkin virheet kropassa vaikuttavat hirveiltä ja masentavat älyttömästi. Tietyllä lailla on jopa neuroottinen halu olla paremmannäköinen ulkoisesti.
Tulisikohan tuo nousuvaa ásta vai aurinkokauriin huonosta itsetunnosta?
Rahaa olen taitava käyttämään ja nopeasti :) Se ei vaan viihdy minulla, kun aina löytyy jotain kaunista ja niin tarpeellista ostettavaa!
Turhamaiseksi todella myönnän itseni.
Mutta minussa on myös kauriin syvällisempi puoli, joka välillä putkahtaa esiin.
On kyllä ristiriitainen yhdistelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1021379Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42917