muovihousuja ja vaippoja

runsaaseen kasteluun

Jos on niin että pissa tulee housuun päivällä ja yöllä - kaikki pissa niin sitä nimitetään housuun pissaamiseksi. Se ei ole mitään virtsan karkailua.
Joka on mielestäni hassu nimitys.
Oikein kunnon housuun pissaamiseen ja sen tekniseen suojaukseen on olemassa paras vaihtoehto kunnon vaippa ja oikeat muovihousut.
Minä olen pissannut vaippaan muovihousussa koko ikäni ja tiedän mitä se on. Minulla on myös muovihousujen ja vaippojen välitystoimintaa.
En tee sillä bisnestä vaan välitän niitä halukkaille.
Oikeita umpinaisia ja nepparikiinnitteisiä muovihousuja pehmeästä pvc:stä. Kymmeniä eri väri ja kuosivaihtoehtoja. Suur-suorakaidevaippoja joista suurin nr 206 imee kolme litraa ja on kooltaan 80cmx20cm. Antaa varman tunteen ja takuulla varmasti kuivan petin aamulla. Toki vuoteensuojaukseen kannattaa kiinnittää huomiota ja siihen minulta löytyy kaikki tarava: kokopatjansuojalakana, poikkarimuovit ja -lakanat. Myös kokopitkiä muovihousuja sekä kasteluun erityisesti sopivia paksu-puuvilla-flanellisia pissaa imeviä alusvaatteita/yöpukuja ja paksuja raappahousuja.
Kyllä pissa housussa pysyy jo se sinne kerran tulee. Luottamus on kaikkein tärkeintä joten voit avoimesti kirjoittaa minulle joka käytän muovihousuja ja vaippoja aina ja kaikkialla ja kukaan ei tiedä mitään, se on osa elämää joka on muuten ihan kivaa.
terv pissahousu-janne

16

4273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vartija

Nyt sinä Janne menet takaisin koppiin ja olet siellä kiltisti. Muuten tulee vitsaa pyllylle.

• sinulle vitsaa

Ei siis voi olla totta.
        Kyllä näet vaivaa. Täytyy olla paha komplekxi.
        Käytkö kaikkia alustuksia läpi ja kehoitat koppiin tai hoitoon.
        Onko sellaisia alustuksia lainkaan mihin vastaat rakentavasti. Jos ei ole niin miksi yleensä liikut täällä. Tämähän on ns. epänormaalien sexifantasia-ihmisten foorumi ja miksi täällä yleensäkään liikkuu näitä ns. normaaleja.
        Niin tai mistä me sinun normaaliutesi voidaan tietää, voi olla tosi pahoja traumoja lapsuudesta.
        Luettelenko epäilemäni lapsuudenkokemuksesi tähän.

• vartija
        sinulle vitsaa kirjoitti:

Ei siis voi olla totta.
        Kyllä näet vaivaa. Täytyy olla paha komplekxi.
        Käytkö kaikkia alustuksia läpi ja kehoitat koppiin tai hoitoon.
        Onko sellaisia alustuksia lainkaan mihin vastaat rakentavasti. Jos ei ole niin miksi yleensä liikut täällä. Tämähän on ns. epänormaalien sexifantasia-ihmisten foorumi ja miksi täällä yleensäkään liikkuu näitä ns. normaaleja.
        Niin tai mistä me sinun normaaliutesi voidaan tietää, voi olla tosi pahoja traumoja lapsuudesta.
        Luettelenko epäilemäni lapsuudenkokemuksesi tähän.

edellinen viestisi varmasti lisää luottamusta sinuun kyseisten tavaroiden toimittajana. Et tainnut huomata, että tämä foorumi ei olekaan sexifantasioille tarkoitettu, vaan ns asiallinen foorumi.

• laatua kaikille
        vartija kirjoitti:

edellinen viestisi varmasti lisää luottamusta sinuun kyseisten tavaroiden toimittajana. Et tainnut huomata, että tämä foorumi ei olekaan sexifantasioille tarkoitettu, vaan ns asiallinen foorumi.

Asiallinen toki. Tilastollisesti aitoja perinteisiä muovihousuja ja suorakaidevaippoja ostaa, mistä sitten ostaakin hyvin moni fetisismiin, joille on jopa tullut pissavaivan takia fetisismi kyseisiin suojavarusteisiin ja niistä on alkanut pitää kun kerran asiat on niin kuin on.
        Jos voittaisin lotossa niin perustaisin hesaan vaippoja käyttävien ihmisten kaupan, se olisi suunniteltu siten että siellä palveltaisi kaikkia. Niitä joilla on oikeesti pissavika ja niitä jotka muuten tykkää olla muovihousuissa ja vaipoissa. Kumpi ensin aloitti asiattomuuden esim tällä palstalla. Niin ja mikä on asiallista ja mikä epäasiallista.
        Eli rakkaat lukujat. 30 vuoden kokemus tällä alalla takaa laadun, luottamuksen ja R E I L U N
        P E L I N. ILMAN YKSITYISIÄ VARTIJAPALVELUITA.

• olet

sekaisin.... Hyvät hyssykät sentään.

• ota yhteys

Millä perustelet väitteesi. olen yhteiskunnassa monessa mukana ja minulla ihan oikeesti on "terveen paperit". En minä ole ollenkaan sekaisin nyt on vain niin että muovihousut ja vaipat ovat minun mielestäni paras vaihtoehto jos pissa tulee housuun. Asoista pitää pysytyä puhumaan ja kirjoittamaan niinkuin ne on ja haluan tuoda minun mahdollisuutta myös niille jotka haluaa, siinä ei ole mistään sekaisuudesta kkyse. Mielestäni sinun kaltaiset kommentoija ovat tavallaan sekaisin kun he näkevät vaivaa kommentoida noin oudosti. Pliis ota yhteyttä niin keskustellaan asioista jos sinulla on vaikeaa.
        [email protected]

• sinulla
        ota yhteys kirjoitti:

Millä perustelet väitteesi. olen yhteiskunnassa monessa mukana ja minulla ihan oikeesti on "terveen paperit". En minä ole ollenkaan sekaisin nyt on vain niin että muovihousut ja vaipat ovat minun mielestäni paras vaihtoehto jos pissa tulee housuun. Asoista pitää pysytyä puhumaan ja kirjoittamaan niinkuin ne on ja haluan tuoda minun mahdollisuutta myös niille jotka haluaa, siinä ei ole mistään sekaisuudesta kkyse. Mielestäni sinun kaltaiset kommentoija ovat tavallaan sekaisin kun he näkevät vaivaa kommentoida noin oudosti. Pliis ota yhteyttä niin keskustellaan asioista jos sinulla on vaikeaa.
        [email protected]

olla vaikeeta niine muovihousuinesi.

• siis kuka
        sinulla kirjoitti:

olla vaikeeta niine muovihousuinesi.

keskustelu voi jatkua osoitteessa: [email protected] jos Sinä haluat.
        Jos minulla olisi ollut vaikeaa muovihousuineni niin olisin luopunut niistä mutta päinvastoin, "rakastan" muovihousujani.
        Mikä saa ihmisen heittämään tänne tuollaisia outoja kommentteja. Minulle herää kysymys että mitä vaikeuksia sinulla on. Kirjoita nyt hyvä ihminen tuohon antamaani osoitteeseen niin laitan muutaman kuvan joissa potilaalla on muovihousut ja niissä K U N N O N vaippa joka ei petä.
        Jos olen 30 vuotta käyttänyt jatkuvasti muovihousuja ja vaippaa ja selvinnyt näinkin hyvin kaikista elmän vaiheista niin miksi Sinä arvoisa golleegani heität kuin tyhjästä että olen sekaisin ja että on vaikeeta. Joku outo syy täytyy olla moiseen käyttäytymiseen. Sinulla ilmeisesti tulee pissa housuun ja et ole "alistunut" vaippojen käyttöön ja olet sulkeutunut kotiisi ja uppoutunut nettiin kriitkoksi, maailma on sinussa paljon menettänyt.
        Eli keskustelu jatkuu antamassani osoitteessa.
        100% luottamuksella. Ja suosittelen kokeilemaan muovihousuja ja vaippoja. terveisin terve janne

• kahdelle
        siis kuka kirjoitti:

keskustelu voi jatkua osoitteessa: [email protected] jos Sinä haluat.
        Jos minulla olisi ollut vaikeaa muovihousuineni niin olisin luopunut niistä mutta päinvastoin, "rakastan" muovihousujani.
        Mikä saa ihmisen heittämään tänne tuollaisia outoja kommentteja. Minulle herää kysymys että mitä vaikeuksia sinulla on. Kirjoita nyt hyvä ihminen tuohon antamaani osoitteeseen niin laitan muutaman kuvan joissa potilaalla on muovihousut ja niissä K U N N O N vaippa joka ei petä.
        Jos olen 30 vuotta käyttänyt jatkuvasti muovihousuja ja vaippaa ja selvinnyt näinkin hyvin kaikista elmän vaiheista niin miksi Sinä arvoisa golleegani heität kuin tyhjästä että olen sekaisin ja että on vaikeeta. Joku outo syy täytyy olla moiseen käyttäytymiseen. Sinulla ilmeisesti tulee pissa housuun ja et ole "alistunut" vaippojen käyttöön ja olet sulkeutunut kotiisi ja uppoutunut nettiin kriitkoksi, maailma on sinussa paljon menettänyt.
        Eli keskustelu jatkuu antamassani osoitteessa.
        100% luottamuksella. Ja suosittelen kokeilemaan muovihousuja ja vaippoja. terveisin terve janne

keskenään väittelijälle: Bohahhaahahhaaaaa!!!!!

• tuli mukaan
        kahdelle kirjoitti:

kiva että on myös iloisia pissahousuja mukana

• janne
        kahdelle kirjoitti:

Nyt tuli mukaan toinenkin P A S K A H O U S U .
        Eikö riitä että on pissat housussa. Tämä osio on inkotinenssi eli enureesis. Tuhrimiselle tarvis perustaa oma osio - enkopreesis eli housuun paskantaminen, siihen ei minullakaan ole oikein enää hyviä suojavarusteita myynnissä.."nauraa halveksivasti"

• piu/pau
        ota yhteys kirjoitti:

[email protected]

se on elämänsuola.toki plastikkipöksyt on kiihottavat.Ja jos vielä kasvattaja täti ne pakottaa laittamaan jalkaan.Niin ai jai.

• Xyz

Vaikka tuo nimimerkki Jannen viestitys hipoo joskus rimaa, on hänen esille tuomassa asiassa kuitenkin vinha perä. Monissa Euroopan maissa, USA'ssa sekä Aasiassa on varsin yleistä, että niin lapsilla kuin inkontinenssista kärsivillä aikuisillakin on vaippojen lisäsuoja, eli suomeksi muovipöksyt. Niiden materiaalina on useimmiten joko pehmeä vinyyli tai polyuretaanikalvo, mahdollisesti joustavan kangasmateriaalin yhteydessä. Tällaiset housut ovat ainoa mahdollisuus lisäsuojaan, jos aikuiset käyttävät kestovaippoja, joka kuitenkin lienee melko harvinaista.
      Olen sitä joskus ihmetellyt, miten Suomessa suhtaudutaan suojahousujen käyttöön. Ehkä jotkut Jannenkin viestit ovat osana luomassa sitä negatiivista kuvaa, mikä niillä on 'vinksahtaneiden fetismileikkien' osana.
      Suojahousujen saatavuus Suomessa on ollut hyvin huono. Aikuisvaippojen valmistajat eivät niitä suosittele, sehän merkitsisi, että heidän tuotteensa eivät olisi kelvollisia sellaisenaan.
      Ne, joita asia ehkä kiinnostaa, suosittelen mm. seuraavia linkkejä:
      http://www.acmedi.com/acms/
      http://www.airoliver.de/
      http://www.suprima-herzlieb.de/produkt/indexprod.html

• Janne

Huh huh, on joskus kiva lukea että joku aivan terveellä tavalla arvostelee minua.
        "Hipoo Rimaa" oli kaunis vertaus. No se hipoo taas siksi että nuo "penfuurmannit" ärsyttää noilla hassuilla tuomioillaan: mene hoitoon, vedä ittes hirteen j.n.e.
        Jos minä menisin hoitoa hakemaan niin mitä minä sanoisin lääkärille ja minkä alan erikoislääkäri se olisi ja mitä se minulle sanoisi kun en osaa sille mitään valittaa. Eikö ollutkin selkeää.
        Hienoja linkkejä annoit. Lisään mm sellaisen kun Fetware.com niillä on laatutavaraa. USA:n tarjonta inkosuojaamiseen on valtava, toki siellä on paljon käyttäjiäkin. Suhdetta en tiedä - oikea tarve / fetissi ja kumpa ryhmä pitää bienstä yllä.
        Kokemuksesta tiedän kuitenkin kertoa että minulla on monta tuttua jotka pissaa housuun, jotkut jatkuvasti ja jotkut on yökastelijoita. Aikansa pelattuaan kaikilla vaihtoehdoilla he ovat päätyneet muovihousuun. Se että millainen vaippa siellä housussa on, on hyvin vaihtelevaa.
        Herra jumala ja minkälainen tarjonta on muovihousuissa. Ei ole vain valkoista ja läpinäkyvää perus-muovia vaan löytyy todella raikas kirjo kaikille. Moni voi ajatella että mitä väliä sillä on onko muovihousu vain ja ainoastaan esim valkoinen...Ei sillä olekaan väliä siksi juuri onkin tarjontaa kun on kysyntää.
        Onhan silmälasejankin miljoonia erilaisia ja 6 kertaa vuodessa vaihtuu fashion. Niin ja voisi kaikki autotkin olla esim punaisia.
        Joskus tulee mieleen että jos jotain hoitoa tarvitsisin niin siihen voisin saada esim Xyzz:iltä tukea että en suhtautuisi niin kriittisesti noihin anonyymeihin "tuomareihin" jotka hyvin lyhyin lausein kiivastuksissan ilmaisevat pahoinvointiaan. Niin ja katsokaapas sellianenkin osoite kun - tcsb - se on saksassa ja huh huh kun on hienoa tavaraa.
        Edelleen korstan että minulta saa noiden kaikkien linkkien tuotteita ilman ulkomaan postimaksua, vaikka yhdet housut kerralla. Jenkeistä kun tilaat yhdet housut niin logistiikka voi maksaa kolmen housun hinnan. Janne
        Xyz, jos haluat keskustella asioista niin kirjoittele: [email protected] olen ihan kiva ihminen. Turhaan minua haukutaan...yhy yyyy

• Xyz
        Janne kirjoitti:

Huh huh, on joskus kiva lukea että joku aivan terveellä tavalla arvostelee minua.
        "Hipoo Rimaa" oli kaunis vertaus. No se hipoo taas siksi että nuo "penfuurmannit" ärsyttää noilla hassuilla tuomioillaan: mene hoitoon, vedä ittes hirteen j.n.e.
        Jos minä menisin hoitoa hakemaan niin mitä minä sanoisin lääkärille ja minkä alan erikoislääkäri se olisi ja mitä se minulle sanoisi kun en osaa sille mitään valittaa. Eikö ollutkin selkeää.
        Hienoja linkkejä annoit. Lisään mm sellaisen kun Fetware.com niillä on laatutavaraa. USA:n tarjonta inkosuojaamiseen on valtava, toki siellä on paljon käyttäjiäkin. Suhdetta en tiedä - oikea tarve / fetissi ja kumpa ryhmä pitää bienstä yllä.
        Kokemuksesta tiedän kuitenkin kertoa että minulla on monta tuttua jotka pissaa housuun, jotkut jatkuvasti ja jotkut on yökastelijoita. Aikansa pelattuaan kaikilla vaihtoehdoilla he ovat päätyneet muovihousuun. Se että millainen vaippa siellä housussa on, on hyvin vaihtelevaa.
        Herra jumala ja minkälainen tarjonta on muovihousuissa. Ei ole vain valkoista ja läpinäkyvää perus-muovia vaan löytyy todella raikas kirjo kaikille. Moni voi ajatella että mitä väliä sillä on onko muovihousu vain ja ainoastaan esim valkoinen...Ei sillä olekaan väliä siksi juuri onkin tarjontaa kun on kysyntää.
        Onhan silmälasejankin miljoonia erilaisia ja 6 kertaa vuodessa vaihtuu fashion. Niin ja voisi kaikki autotkin olla esim punaisia.
        Joskus tulee mieleen että jos jotain hoitoa tarvitsisin niin siihen voisin saada esim Xyzz:iltä tukea että en suhtautuisi niin kriittisesti noihin anonyymeihin "tuomareihin" jotka hyvin lyhyin lausein kiivastuksissan ilmaisevat pahoinvointiaan. Niin ja katsokaapas sellianenkin osoite kun - tcsb - se on saksassa ja huh huh kun on hienoa tavaraa.
        Edelleen korstan että minulta saa noiden kaikkien linkkien tuotteita ilman ulkomaan postimaksua, vaikka yhdet housut kerralla. Jenkeistä kun tilaat yhdet housut niin logistiikka voi maksaa kolmen housun hinnan. Janne
        Xyz, jos haluat keskustella asioista niin kirjoittele: [email protected] olen ihan kiva ihminen. Turhaan minua haukutaan...yhy yyyy

Otin vain asian sen puolen esiin, josta meillä niin harvoin puhutaan. Tänään viimeksi oli luonani mieshenkilö, joka on ollut eturauhasleikkauksessa jonka jälkeen hänen pidätyskykynsä on voimakkaasti alentunut. Hänen lähtiessään luotani oli tuolilla märkä läntti. Olisipa hänkin käyttänyt lisäsuojaa.

• samuli
        Xyz kirjoitti:

Otin vain asian sen puolen esiin, josta meillä niin harvoin puhutaan. Tänään viimeksi oli luonani mieshenkilö, joka on ollut eturauhasleikkauksessa jonka jälkeen hänen pidätyskykynsä on voimakkaasti alentunut. Hänen lähtiessään luotani oli tuolilla märkä läntti. Olisipa hänkin käyttänyt lisäsuojaa.

Niinpä niin, asiallista keskutelua ja tietoa. Kyllä se pissa siellä housussa pysyy, kun on oikeat välineet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      256
      8568
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      286
      5817
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      176
      1925
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1800
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      190
      1372
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      78
      1334
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1217
    8. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      55
      1114
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1053
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1041
    Aihe