Oon aurinkokerkiltäni kaksonen, nousumerkki on leijona ja kuumerkki on kalat ... muita samanlaisia? Aika epätodennäköistä että löytyy mutta aina voi yrittää...
Näin on sanottu nousevista leijonista:
Auringon lapsena olet yksi avoimimmista ja vastaanottavimmista tyypeistä ainakin silloin kun sinulle ollaan tarjoamassa jotakin tavallista upeampaa mahdollisuutta. Et juuri jää miettimään oletko ansainnut moisen kunnian vaan heittäydyt innolla mukaan ehtimättä juurikaan tutustua pelin sääntöihin. Pettymyksiltä ei tällä asenteella voi välttyä, mutta sinua se ei kauaa kirvele. Itseäsi täynnä olevana luonteena vedät puoleesi sosiaalisia ja aina kokonaisuutta palvelevia Vesimiehiä, joiden ideaalisuus ei millään saa sinua pysymään kauaa hereillä.
Hymy on lyhin etäisyys kahden ihmisen välillä.
~Victor Borge ~
nouseva jellona
5
872
Vastaukset
- +/-0
mul taas on aurinko kalat, kuu kaksonen ja nousu leijona. oon kyl luonteeltani enemmänki oinaan ja leijonan väliltä. mars ja veenus oinaassa.. yleensä mua luullaan leijonaks tai skorppariks.
- monipuolinen
Hei,
enpäs olisi minäkään uskonut, että samanlaiset merkit omaava täältä löytyy, mutta ihan samat kuviot on minullakin:).
Minkäs ikäinen olet? Minä olen syntynyt 3.6.1975 eli kolmekymppiä on nyt rikottu jo;).
Millainen olet luonteeltasi?
Minä: yleensä aina iloinen, innostuva (mutta välillä meinaan innostua niin, että jää entiset jutut suorittamatta), herkkä, mutta samalla vahvakin. Ylipäänsä aika kaksijakoinen...eli tarkoittaa sitä, että löydän asioista usein vähintään kaksipuolta ja siksi päätöksenteko ei yleensä helppoa.
Olen myös sosiaalinen, mutta samalla kärsin välillä ujoudestakin;), mitä moni ei varmasti uskoisi, jos kertoisin.
Jep...eli tämmöistä:)
Pirteää syksynjatkoa sinulle ja voidaan kirjotella lisääkin tässä, jos sinulla esim. tulee jotain kysyttävää, vaikka sitten lisäanalyysia luonteesta, hih:D.- Suviorvokki
olen kyllä vasta 17v eli olen syntynyt 1988.
aika tutulta kuulosta tuo luonneanalyysisi :)
eriyisen vaikeaa minulle on sanoa kyllä tai ei eli sanon yleensä ehkä tai todennäköisesti, en ole varma.. tai jotain vastaava. minua ärsyttää suuresti kun rapu isäni ei suostu hyväksymään vastaustani jos hän kysyy: oletko kahdeksalta paikalla? vastaan: en tiedä, mutta voin pyrkiä siihen että olen. en voi koskaan (tai hyvin harvoin) olla niin varma että sanon kyllä...
siksi asunkin jo omassa opiskelija kämpässä, kun ei tuo elo isäni kanssa luonnistu. oletkos itsekin lähtenyt aikaisin kotoa pois?
ilmeisesti olet nainen (ihan kirjoitustyylistä päättelen), minkäslainen miesmaku sulla on? minkä horoskoopin edustajat viehättää eniten? mulla taitaa olla oinas (eniten), vesimies (ihastus tasolla lähinnä), ja sit ensi rakkaus saatto olla leijona :), joskus olen yrittänyt myös kaksosten kanssa mutta en 'syty' tarpeeksi... ja mieshän on sitten vanhempi, en voi sietää itseni ikäisiä tai nuorempia poikia deittiseurana
taas tulis juttua vaikka kuinka hirveesti (olen siis ihan peruskaksonen (synt 7.6.88)), mutta ei taida olla järkevää laittaa kaikkee tähän. :)
hyvä jos ymmärsit tätä juttua mitä pistin tulemaan, mitä en kyllä yhtään epäile olethan kaksonen. joskus kun tuntuu siltä että ihmiset ei pysy mun vilkkaan ajatuksenjuoksun mukana. ja se ärsyttää kun ei saa itsensä veroista puheseuraa, siis ihmistä joka pysyy mukana, vaikka jutuissa ei välttämättä olis päätä eikä häntää. :) - Mercu
Suviorvokki kirjoitti:
olen kyllä vasta 17v eli olen syntynyt 1988.
aika tutulta kuulosta tuo luonneanalyysisi :)
eriyisen vaikeaa minulle on sanoa kyllä tai ei eli sanon yleensä ehkä tai todennäköisesti, en ole varma.. tai jotain vastaava. minua ärsyttää suuresti kun rapu isäni ei suostu hyväksymään vastaustani jos hän kysyy: oletko kahdeksalta paikalla? vastaan: en tiedä, mutta voin pyrkiä siihen että olen. en voi koskaan (tai hyvin harvoin) olla niin varma että sanon kyllä...
siksi asunkin jo omassa opiskelija kämpässä, kun ei tuo elo isäni kanssa luonnistu. oletkos itsekin lähtenyt aikaisin kotoa pois?
ilmeisesti olet nainen (ihan kirjoitustyylistä päättelen), minkäslainen miesmaku sulla on? minkä horoskoopin edustajat viehättää eniten? mulla taitaa olla oinas (eniten), vesimies (ihastus tasolla lähinnä), ja sit ensi rakkaus saatto olla leijona :), joskus olen yrittänyt myös kaksosten kanssa mutta en 'syty' tarpeeksi... ja mieshän on sitten vanhempi, en voi sietää itseni ikäisiä tai nuorempia poikia deittiseurana
taas tulis juttua vaikka kuinka hirveesti (olen siis ihan peruskaksonen (synt 7.6.88)), mutta ei taida olla järkevää laittaa kaikkee tähän. :)
hyvä jos ymmärsit tätä juttua mitä pistin tulemaan, mitä en kyllä yhtään epäile olethan kaksonen. joskus kun tuntuu siltä että ihmiset ei pysy mun vilkkaan ajatuksenjuoksun mukana. ja se ärsyttää kun ei saa itsensä veroista puheseuraa, siis ihmistä joka pysyy mukana, vaikka jutuissa ei välttämättä olis päätä eikä häntää. :)juu, porukkaa vaan kasaan> mäki oon aurinkomerkiltäni kaksonen, nouseva leijona ja kuu kaloissa :) vuosimallai 87, luonteeltaan sekva mutta suurimmaks osaks ajasta positiivinen tapaus. suuttumiset on tosi lyhytaikasia, esim. tänää kävelin ruokalan penkistä viemään tarjotinta pois suuttuneena ja heti sen jälkeen tajusin kuinka hölmöö se on ja olin taas hyvällä mielellä ;) *hiukan lapsellista*
en kyl todellakaa ois uskonu et samanmerkkisii tyyppejä löytys näin vaan keskustelupalstoja selaamalla :) *onneavaankaikille* - nouseva
Mercu kirjoitti:
juu, porukkaa vaan kasaan> mäki oon aurinkomerkiltäni kaksonen, nouseva leijona ja kuu kaloissa :) vuosimallai 87, luonteeltaan sekva mutta suurimmaks osaks ajasta positiivinen tapaus. suuttumiset on tosi lyhytaikasia, esim. tänää kävelin ruokalan penkistä viemään tarjotinta pois suuttuneena ja heti sen jälkeen tajusin kuinka hölmöö se on ja olin taas hyvällä mielellä ;) *hiukan lapsellista*
en kyl todellakaa ois uskonu et samanmerkkisii tyyppejä löytys näin vaan keskustelupalstoja selaamalla :) *onneavaankaikille*Mä oon kaksonen, nousumerkiltäni jellona mut mikä se kuu-merkki on ja miten sen saa tietoonsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982