Rapunainen ja kalamies

Rosie

Olen nyt jonkin aikaa seurustellut kalamiehen kanssa ja koska olen näihin horoskooppeihin tietyllä tavalla uskova, niin haluaisin tietää, että miten hyvin sovimme yhteen? Olen itse perheihminen ja rakastan hellyyttä ja olen hyvin avoin, kun taas poikaystäväni on viilettäjä (arvostaa toki perhettä ja läheisiä), hellyyttä antava ja sitä haluava, mutta minusta tuntuu, että hän ei välillä kerro koko totuutta. Haluan vain tietää, että olisiko meillä noin horoskooppien kannalta onnistua yhdessä!

Kiitos jo etukäteen :)

6

4518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaya

Rapu ja Kalat sopivat hyvin yhteen, kuitenkin pitää muistaa, että aina se luonne ei horoskoopin mukaan määräydy:) Tapasin itse n. vuosi sitten ihanan kalat-miehen ja synkkasi paremmin yhteen kuin kenenkään kanssa ikinä. Ymmärrettiin toisiamme, oli samanlainen huumorintaju, kaikki oli täydellisesti. Ainoa ongelma oli pitkä välimatka, jonka vuoksi ei sitten voitu suhdetta aloittaa. Jos sinusta tuntuu miehesi kanssa hyvältä, se on tärkeintä, ei horoskoopit(vaikka sovitte hyvin niidenkin puolesta yhteen, ja varsinkin jos hän on peruskalat-mies)
      Onnea jatkoon!:)

• Rosie

Tiedän, että tietysti horoskooppien mukaan ei välttämättä kumppania kannata etsiä ja että jokainen on oma yksilönsä. Hän vaikuttaa siltä, että olisi valmis kanssani olemaan pidempäänkin =) tuntuu vain jännältä, kun tämä sihde alkoi normaalisti, mutta ensimmäinen "kriisi" tulee esiin jo tässä vaiheessa (miehen asia, ei minun) ja en oikein tiedä miten siihen asiaan suhtautua. Toisaalta haluan sen takia olla hänen kanssaaan juuri nyt (ja tulevaisuudessakin), että pystyn auttamaan hänet ylitse vaikeasta ajasta ja olemaan häntä varten :) se merkitsee kyllä hyvin paljon minulle.

Mutta kiitoksia vastuksestasi =) kyllä tämä tieto (horoskooppien kannalta) minua kuitenkin hieman osaa ohjastaa!

• kokemusta 20v.

rapu-nainen on koti-ihminen kaikilta puolin.kalat-mies huolehtiva ja rakastava,jos normaali.mutta kala-miestä et saa ahdistaa liialla rakkauden anelulla,hänhermostuu!! hän näyttää sen päivittäisillä teoillaan.varaudu haluttomiin kausiin, vaikea tapaus välillä. Henkevä keskustelja ja sopii ravun kaltaisille naisille.

• Nimetön

olin suhteessa kalamiehen kanssa (siis itse olen rapu.meillä meni toisin päin eli hän oli herkkä koti-ihminen ja minä puolestani viilettäjä.Mutta erin omaisesti tultiin juttuun ja suhde oli kauan erittäin hyvä.Nykyisin lähes parhaita kavereita...

• Rosie

No meilläkin toisaalta on niin, että itse tykkään mennä ja hän vain olla. Se aina riippuu päivästä, mutta minusta on hienoa, että vaikka seurustelemme vakavasti, niin molemmilla on oma elämä. Hän on kova urheilemaan ja minä taas tykkään nähdä ystäviäni paljon, joten se tasapainottaa hyvin. Emme kummatkaan ole toisessa "riippuvia" ja se on hienoa, että silloin kun näemme, niin meillä on aivan mahtavaa yhdessä ja joka hetki on ikimuistoinen. On mukavaa kun tietää, että on joku joka välittää mutta silti saa mennä ja tulla niinkuin ennekin. Tosin poikkeuksiakin tehdään, esim. silloin jos on tiedossa vähän pidempi jakso ettei nähdä, ennen sitä olemme yhdessä niin paljon kuin suinkin vain pystymme. Toivon että tämä kestää, meillä on niin hyvä olla yhdessä :)

• rapuneiti

Itse seurustelin kalat miehen kanssa 3,5 vuotta. Mies oli aluksi mitä ihanin, unelmien seurustelukumppani. Vuosien saatossa alkoi kuitenkin pettää... Vakuutti muuttuvansa, mutta sama touhu jatkui vuodesta toiseen.
      Yhdessäkin asuttiin reilu vuosi.. Rapu on ehdottomasti se, joka kalat rapu suhteessa kodin pystyssä pitää! Jos kalat miehen kanssa tahtoo pärjätä, on elettävä hieman tyypillistä rapua enemmän jalat maassa. Pilvilinnoista on tietyllä tasolla paras luopua!
      Parhaimmassa tapauksessa täydellinen suhde, kunhan kumpikaan (lähinnä rapu) ei takerru liikaa kaloihin, vaan antaa tälle vapauden mennä ja uiskennella rauhassa.
      Onnea teille! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4853
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      145
      2102
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2039
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1675
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      112
      1113
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe