Haluaisin tietää teiltä muilta että onko teillä samanlaista vaivaa?? Mulla on meinaan tosi isot ihohuokoset nenässä, otsassa, poskilla ja leuassa eli koko naamassa. Lisäksi ihon väri on epätasainen. Onko ketään kohtalotoveria ja mitä voisin tehdä näille???
Suuret ihohuokoset
8
10731
Vastaukset
- ihomatonen
Aloitinkin tossa vähän alempana otsikolla "laajentuneet ihohuokoset" eli kärsin todellakin samasta ongelmasta. Joku vastasi, että alkoholipitoinen kasvovesi voisi auttaa. Sitä ajattelinkin kokeilla, sillä olen käyttänyt vain alkoholitonta kasvovetta. Juu että vinkkejä kiitos odottelen minäkin. Meikillä onneksi saa peitettyä ihon karmean kunnon, mutta karu totuus paljastuu heti pakkelin alla.
- isohuokoinen
Poskeni ovat myös aika hurjan näköiset, kun ihohuokoset ovat suuria ja edesmenneestä aknesta on jäänyt punaisia läikkiä (ei kuitenkaan mitään kuoppamaisia arpia). Alkoholipitoinen kasvovesi ei kyllä sovi herkälle iholleni pätkääkään, mutta ehkä joku osaisi suositella jotain muita ihonhoitotuotteita. Kiitos!!
- tätä
Clinique Pore Minimizer Instant Perfector. Kannattaa käydä kyselemässä näytteitä sokokselta tai stockalta.
- Normis
Itse oon jo muutaman viikon käyttänyt Vichyn Normaderm hoitovoidetta ja ihohuokoset on pienentyneet huomattavasti, joten enpä voi muuta kun suositella :)
- koooosmetologi
Suosittelen todellakin vichyn päivä ja yövoidetta, koostumus on aivan ihana ja sopii herkällekkin iholle (itselläni herkkäiho.) Voiteiden kuvataan pienentävän ihohuokosia jo viikossa ja näkyviä tuloksia saa 4 viikon käytön jälkeen. :) Itse olen todella tyytyväinen, huokoset pienentyneet huomattavasti vain kahden viikon käytön jälkeen! Kokeilkaa myös höyryttää kasvojen iho joka toinen päivä kuumalla höyryllä ja sen jälkeen huuhdelkaa kasvot kylmällä vedellä, kasvojen pintaverenkierto elpyy, iho tasoittuu ja huokosetkin pienenevät. :)
- ...
koooosmetologi kirjoitti:
Suosittelen todellakin vichyn päivä ja yövoidetta, koostumus on aivan ihana ja sopii herkällekkin iholle (itselläni herkkäiho.) Voiteiden kuvataan pienentävän ihohuokosia jo viikossa ja näkyviä tuloksia saa 4 viikon käytön jälkeen. :) Itse olen todella tyytyväinen, huokoset pienentyneet huomattavasti vain kahden viikon käytön jälkeen! Kokeilkaa myös höyryttää kasvojen iho joka toinen päivä kuumalla höyryllä ja sen jälkeen huuhdelkaa kasvot kylmällä vedellä, kasvojen pintaverenkierto elpyy, iho tasoittuu ja huokosetkin pienenevät. :)
naamahan siinä palaa ku ottaa kuumat höyryt naamalle...varovasti höyryjen kaa :)
- sama ongelma
Täällähän annetaan ihan vääriä ohjeita. Ensinnäkin alkoholi on pahimpia ihohuokosten avaajia (tarkkaileppas suurkuluttajien kasvoja). Ei missään nimessä alkoholipitoista kasvovettä. Toinen mistä lääkarit sanoo, että pitää välttää kuumaa ja kylmää, eli saunominen mm. pahentaa sekä pakkaset ja viima. Eli ei mitään kuuma höyrytyshoitoa kylmien vesien kanssa! Voimakkaat mausteet ja liiallinen kahvinjuonti pahentavat myös vaivaa.
- haha
voi voi voi... suurkuluttajathan ei sitä alkoholia naamaansa laita vaan kurkusta alas!! Ehkäpä ne alkoholin kalorit on asialla ihohuokosten kanssa, ja suurkuluttajilla lähinnä puhdistamattomuus??! Ja kun ei juoda vettä vaan viinaa!
ei hit** mitä juttuja. Ja kaikkihan sen tietää että todella rasvainen iho puhdistuu parhaiten alkoholipitoisella aineella, kunhan sitä ei käytä litratolkulla kun kuivattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516483Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?384417HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972587- 1351888
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311533Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3891486- 141309
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101263Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115955