onko kahvin/teen juonti kiellettyä lestadiolaisuudessa? onko pukeutumisessa jotain sääntöjä yms.?
kahvin juonti
9
2711
Vastaukset
- Kahviratti
...ainakaan esikoislestadiolaisuudessa.
- val
Ei ole kahvia tai teetä kielletty, eikä mitään muutakaan, jokainen toimii omantunnon mukaan. Kahvi ja tee ovat täysin hyväksyttyä vanhoillislestadiolaisten piireissä
- "lesta"
val kirjoitti:
Ei ole kahvia tai teetä kielletty, eikä mitään muutakaan, jokainen toimii omantunnon mukaan. Kahvi ja tee ovat täysin hyväksyttyä vanhoillislestadiolaisten piireissä
Hei.. Huomasin tän kirjeen tossa ja päätin itse kijottaa. Oon lestadiolaisnuori täältä jostain.. ;D
Monet ihmiset luulee että meiltä on kaikki kiellettyä, mutta näin ei ole!! saan ite päättää mitä teen.. En HALUA katsoa tv:tä en HALUA juoda, enkä käydä diskoissa... mutta HALUAN juoda kahvia,ja se ei missään nimessä oo kiellettyä!!! Kiitos..
- "lestanuori"
Hei.. Huomasin tän kirjeen tossa ja päätin itse kijottaa. Oon lestadiolaisnuori täältä jostain.. ;D
Monet ihmiset luulee että meiltä on kaikki kiellettyä, mutta näin ei ole!! saan ite päättää mitä teen.. En HALUA katsoa tv:tä en HALUA juoda, enkä käydä diskoissa... mutta HALUAN juoda kahvia,ja se ei missään nimessä oo kiellettyä!!! Kiitos..- ja höpön
"Mikään ei ole kielletty ja saan itse päättää"...ja höpön höpön...
- usko
En kyllä voi uskoa tuota sinun väitettäsi, että SINUN HALUSI, olisi suuremmassa merkityksessä kuin esim. TARPEESI MIELLYTTÄÄ VANHEMPIASI, tai elää heidän opettamallaan tavalla.
- näin on
olet aivan oikeassa! Oikea lesta haluaa elää, niinkuin elää, ulkopuolisista se ehkä tuntuu siltä et on hirveesti jotai sääntöjä! Jos mun tekis mieli esim. juopoksi ryhtyä ni mikäs siinä! sanosin muille taivaan tien kulkijoille hyvästit ja kulkisin omia teitäni. Mut ku on halu elää elävässä uskossa.
- Anonyymi
näin on kirjoitti:
olet aivan oikeassa! Oikea lesta haluaa elää, niinkuin elää, ulkopuolisista se ehkä tuntuu siltä et on hirveesti jotai sääntöjä! Jos mun tekis mieli esim. juopoksi ryhtyä ni mikäs siinä! sanosin muille taivaan tien kulkijoille hyvästit ja kulkisin omia teitäni. Mut ku on halu elää elävässä uskossa.
Vääristetyssä uskossa. Miksi lestat on keksineet oman Raamatun. Tutustulaa alkuperäiseen sanomaan. Olette aivopestyjä!
- Anonyymi
Me ollaan muijan kaa juotu ainaski kahvia siitä alkaen kun naapuri hankki ikkunallisen vaatepesukoneen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759