Ostettiin tänään HONDA CIVIC 1,6 5D ES 2002.
Mitä eroia on LS tai ES mallilla? Missä siis parhaimmat varusteet?
Mitä eroa Civic ES / LS
3
1872
Vastaukset
- se selviää...
Käy surffamassa hondan web-sivuilla. Siellä on varuste-erot mainittu. Tosin faceliftin jälkeen voi jotain poikkeavuuksia olla tuohon ensimmäiseen mallivuoteen verrattun, mutta ei kovin suuria luulisin?
ES:ssä on parempi vatustetaso, kuin LS:ssä. - civicin omistaja
Niin, tällä hetkellä ei www-sivuilta löytyne paljon apua 02 mallisen auton suhteen.
Muistelen niin, että ES varusteisessa on mm. automaattinen ilmastointi ja hienompi sisustus kuin LSssä. Suurempia varuste-eroja ei ole, mutta ES oli silloin malliston parhaiten varusteltu malli.
Toki se urheilullinen malli oli sitten oma lukunsa (Type r 2,0).
Nyt myydään paranneltua versiota ja ensi keväällä tulee uusi civic, joten varustelutietoa ei ole palon esillä 02 malleista. Mutta jos käy läpi esim Autotalli.com käytettyjen autojen tietoja, löytyy aika hyvin varustelistoja.- samanlaisia?
Nykyisen facelift mallin varuste-erot tuohon 02:seen on kokolailla samat. Eli automaatti-ilmastointi, aluvanteet ym. Ehkä jokin pikkujuttu varusteissa on muuttunut, mutta suunnilleen sama auto se on. Eli eikun katsomaan webs:stä erot :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197