6.3.2006 Hartwall Areena

DMgirl73

Ei muuta kuin odottamaan konserttia - Sain lipun permannolle - kyllä kannatti tulla tuntia ennen lippupalvelun oven eteen!!

14

2574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      mutta verkkopalvelussa kärkkymässä! Systeemi oli ihan jumissa, mutta onneksi sain lipun. Mahtavaa! Enää on jäljellä "näkörajoitteisia" paikkoja. En tosissaan olsi uskonut, että niitä myydään, sillä viimeksi ei sivusta olis nähnyt kuin etuosan lavasta ja kaikki hienot taustaprojektiot olis jäänyt näkemättä.

      • reissaaja

        ...mutta Pietariin paria päivää myöhemmin. Liput alle puoleen hintaan siellä mutta meno aikas villiä! Eikä tartte jonotella, kunhan menee hallille lippuluukulle ennen keikkaa...:)

        Muuten sanoisin silläkin uhalla että tulee lunta tupaan, ettei DM ole se maailman paras livebändi. Syy siihen on niin täydellisen hienosti sovitetut biisit, joiden soittaminen livenä yhtä hienosti on ihan mahdotonta. Toisaalta DMn musiikki sinänsä on yleisesti ottaen sellaista, että siitä on tosi vaikea tehdä jotain toisentyylistä versiota kappaleen pahasti kärsimättä, joka live esityksissä yleensä on homman suola. Tämä nyt verrattuna johonkin U2:een.

        Mutta oli miten oli, DM on kyllä hitto soikoon nähtävä, kun ed. kiertueen paitakin hajos just sopivasti pari viikkoa sitten...

        t:reissaaja


      • ...
        reissaaja kirjoitti:

        ...mutta Pietariin paria päivää myöhemmin. Liput alle puoleen hintaan siellä mutta meno aikas villiä! Eikä tartte jonotella, kunhan menee hallille lippuluukulle ennen keikkaa...:)

        Muuten sanoisin silläkin uhalla että tulee lunta tupaan, ettei DM ole se maailman paras livebändi. Syy siihen on niin täydellisen hienosti sovitetut biisit, joiden soittaminen livenä yhtä hienosti on ihan mahdotonta. Toisaalta DMn musiikki sinänsä on yleisesti ottaen sellaista, että siitä on tosi vaikea tehdä jotain toisentyylistä versiota kappaleen pahasti kärsimättä, joka live esityksissä yleensä on homman suola. Tämä nyt verrattuna johonkin U2:een.

        Mutta oli miten oli, DM on kyllä hitto soikoon nähtävä, kun ed. kiertueen paitakin hajos just sopivasti pari viikkoa sitten...

        t:reissaaja

        mun ystävä oli siellä Gahanin soolokiertueen keikalla ja kertoi, että paikallinen yleisö oli aivan mielipuolista, siis se huuto oli aivan hurjaa. Hänellä on tapana pyrkiä aina eturiviin, maksoi mitä maksoi, mutta kerrankin jättäytyi suosiolla taakse seisomaan. Hauska kokemus sulle siitä varmaan tulee! DM on siellä tosi kova sana.


      • Depeche Mode in Russian
        ... kirjoitti:

        mun ystävä oli siellä Gahanin soolokiertueen keikalla ja kertoi, että paikallinen yleisö oli aivan mielipuolista, siis se huuto oli aivan hurjaa. Hänellä on tapana pyrkiä aina eturiviin, maksoi mitä maksoi, mutta kerrankin jättäytyi suosiolla taakse seisomaan. Hauska kokemus sulle siitä varmaan tulee! DM on siellä tosi kova sana.

        Venäjällä järjestetään kaikenlaisia juhlia niiden kunniaksi. Moskovassa esim vietetää bändin jäsenten syntymäpäiviä ja äskettäin oli kovat ilmaiset juhlat niiden kunniaksi. Joten meno on todella kova ja hauskaa siellä on...tietenkin konsertti venäjällä olisi paljon villimpi kokemus DM:n konsertissa mutta tehdään niin, että suomenkin konserttia ei unohdettais ;D


    • patu

      VIISKYTÄ YKS EUROO KIPALE!

      aivan sama mitä maksaa mut sain hyvältä paikalta, katsomo 109 rivi 12 paikka 11-12. ja laulu raikaa vaimon kanssa.

      • mulla

        Me ollaan myös samassa katsomossa, vähän teidän yläpuolella, muistaakseni rivillä 19. Sattumalta sain paikat samasta katsomosta kun DM:N viime keikalla. Olisin halunnut alas kentälle, mutta mies ei halunnut sinne.


      • Vaari-o
        mulla kirjoitti:

        Me ollaan myös samassa katsomossa, vähän teidän yläpuolella, muistaakseni rivillä 19. Sattumalta sain paikat samasta katsomosta kun DM:N viime keikalla. Olisin halunnut alas kentälle, mutta mies ei halunnut sinne.

        Sama vaatetus päällä kun aina ennenkin, tosin taas pestynä ja puhtaana Axen haju kainalossa.


    • fiw

      Olen NIIIIN surullinen etten saanut lippua...
      Oli pakko olla koulussa kun ne tuli myyntiin, joten nyt jäin ilman.
      Olisiko kenelläkään tietoa minkälainen on lipputilanne Pietarissa tai sit vaikka Talinnassa?
      En tiedä mitä muuta keksisin :(

      • SisterOfNight

        Lippupalvelussa on edelleen joitain yksittäisiä lippuja saatavilla. Siellä tuli myyntiin lippuja lavan sivusta ja lisäksi on palautunut näitä varattuja ja lunastamattomia (mm. yritykset) lippuja tipottain sieltä täältä. Kirjaa itsesi käyttäjäksi siihen lippupalvelun verkkokauppaan ja ole kytiksellä. Just sillä tavalla onnistuin 2001 saamaan itelleni hyvän lipun. Tai pyydä kavereita kyttäämään (jos olet alle 18). Se varattu lippu pitää verkkokaupassa maksaa heti pankin suoramaksulla.

        Paljon niitä lippuja ei siellä ole, joten tarkkana pitää olla. Mutta vielä ei Areena ole viimeistä paikkaa myöten loppuunmyyty. Seisomapaikkojen kohdalla vaan tarvitaan jo maailman kahdeksatta ihmettä, että niitä tulis vielä myyntiin, mutta mikään ei oo mahdotonta. Toivottavasti et joudu tuhlaamaan rahojas trokareille, jotka mun puolesta sais ******* *******.


      • SisterOfNight
        SisterOfNight kirjoitti:

        Lippupalvelussa on edelleen joitain yksittäisiä lippuja saatavilla. Siellä tuli myyntiin lippuja lavan sivusta ja lisäksi on palautunut näitä varattuja ja lunastamattomia (mm. yritykset) lippuja tipottain sieltä täältä. Kirjaa itsesi käyttäjäksi siihen lippupalvelun verkkokauppaan ja ole kytiksellä. Just sillä tavalla onnistuin 2001 saamaan itelleni hyvän lipun. Tai pyydä kavereita kyttäämään (jos olet alle 18). Se varattu lippu pitää verkkokaupassa maksaa heti pankin suoramaksulla.

        Paljon niitä lippuja ei siellä ole, joten tarkkana pitää olla. Mutta vielä ei Areena ole viimeistä paikkaa myöten loppuunmyyty. Seisomapaikkojen kohdalla vaan tarvitaan jo maailman kahdeksatta ihmettä, että niitä tulis vielä myyntiin, mutta mikään ei oo mahdotonta. Toivottavasti et joudu tuhlaamaan rahojas trokareille, jotka mun puolesta sais ******* *******.

        Lippupalvelussa (3.10.05 n.12:50) on saatavilla muita kuin näkörajoitteisia paikkoja:
        1 kpl    111    10    1- 1    
        1 kpl    303    2    10- 10    
        2 kpl    304    1    109- 110    
        2 kpl    304    1    105- 106    
        1 kpl    304    4    6- 6    
        5 kpl    305    1    6- 10    

        Näistä toi alakatsomon 111 paikka ei oo paha vaikka onkin melkein takana ja katsomot 304 ja 305 on tosi hyviä paikkoja. Sieltä näkee lavan ja screenin tosi hyvin ja on tilaa tanssiakin. Toivottavasti sua onnistaa! Helsingin-keikan tunnelmaa ei kannata missata, vaikka muuallakin on varmasti mahtava keikka tarjolla.


      • Personal Jesus

        Moi!
        Ystävälläni on myynnissä lippu alakatsomo 111:ssä. Kun varausjärjestelmä kenkkuili, tulimme ostaneeksi ylimääräisen lipun. Ilmoittele, jos olet vielä lippua vailla!


    • patu

      Pahaa karmaa kun Fad Gadget Solisti delas just edellisen kiertueen alussa...

      Onko julkaistu mitään setti listaa joka olis paikkaansa pitävä?

      Mitä ite toivoisit kuulevas?

      • SisterOfNight

        Euroopan kiertueelta ei kait vielä ole mitään tietoa? Onks kukaan tsekannut Halon boardilta viimeisiä juoruja?


    • SisterOfNight

      hyviä paikkoja Lippupalvelussa. Just ku kävin siellä noin vartti sitten muissa asioissa, tsekkasin huvikseni: 8 lippua katsomossa 119 (alakatsomo, loistonäkymät stagelle). Ihmeellistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      145
      2465
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      410
      2118
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1948
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1300
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      111
      1259
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1149
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1093
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1077
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      61
      942
    Aihe